Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ BMK 3.0 224 KM] Opóźnienie w reakcji

Silniki wysokoprężne
Audi A7 Klub

[ BMK 3.0 224 KM] Opóźnienie w reakcji

Post autor: Audi A7 Klub » 23 lut 2014, 10:07

Witajcie, mam takie pytanie


Mam wrażenie, że moje auto troszkę spóźnia się z reakcją na dodawanie gazu... Na przykład stojąc na światłach i dodając lekko gaz autko dopiero chwilę później zaczyna jechać i jest tak jakby takie uczucie "popchnięcia" auta przez kogoś z tyłu by zaczął jechać. Nie potrafię tego lepiej opisać. Dodam, że obroty nie idą w górę czy coś z tip. Czy jest to możliwe, że przepustnica jest strasznie zasyfiona i nadaje się do czyszczenie?


Może napiszę w ten sposób : Auto zachowuje się jak w starszych autach gdzie gaz jest na lince i ona jest lekko luźna i zanim się napręży to auto nie jedzie :)

marach8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 366
Rejestracja: 31 sty 2013, 22:40
Imię: Marek
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Giżycko/Aachen

Post autor: marach8 » 23 lut 2014, 10:30

ja mam nowa przepustnice i czasem mam takie samo wrazenie wiec raczej to nie wina przepustnicy
ja myslalem ze to tip...
u mnie dodatkowo jak jest zimny i za dlugo go nie rozgrzeje bo nie mam czasu i podczas wrzucania na d odrazu rwie lekko do przodu takie delikatne szarpniecie
po mojemu mamy kawal auta w dieaslu z przebiegiem kolo 300t nie zerwie sie ono jak np a4 lub bmw 3 nie wglebiam sie w to
dla mnie liczy sie komfort i niezawodnosc
jak chcem poswirowac biore motor <rotfl>

Deniro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 954
Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
Imię: Robert
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Deniro » 23 lut 2014, 11:20

VCDS pokazuje usterke BANK1 albo BANK 2?

marach8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 366
Rejestracja: 31 sty 2013, 22:40
Imię: Marek
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Giżycko/Aachen

Post autor: marach8 » 23 lut 2014, 11:52

Deniro pisze:VCDS pokazuje usterke BANK1 albo BANK 2?
Kolego ja nie mam kabelka wiec Nie Wiem Jak podepne to coś napisze
A jeśli co to może oznaczać?

arczi0044
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 362
Rejestracja: 22 cze 2008, 11:16
Imię: Artur
Rocznik: 2013
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Witkowo

Post autor: arczi0044 » 23 lut 2014, 13:02

Na moje oko tzw. przepustnica a raczej klapa gasząca nie ma nic do rzeczy, jej funkcja to zamknięcie dolotu przy gaszeniu silnika i otwarcie kiedy odpalamy. W silniku benzynowym przepustnicą reguluje się dopływ ilości powietrza, w dieslu jest albo otwarta albo zamknięta. Niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę :]

Audi A7 Klub

Post autor: Audi A7 Klub » 23 lut 2014, 15:21

Deniro, U mnie co jakiś czas jest błąd bank2

Deniro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 954
Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
Imię: Robert
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Deniro » 28 lut 2014, 19:41

KL4K50N pisze:Deniro, U mnie co jakiś czas jest błąd bank2

zrob porzadek z klapkami raz na zawsze one moga byc powodem takich zachowan

mbectb
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 175
Rejestracja: 27 sty 2012, 22:06
Lokalizacja: Newark UK

Post autor: mbectb » 28 lut 2014, 23:41

Ja obstawiam tipa :) silnik sie kreci a auto nie jedzie chyba jasne :)
Czipsy, Diagnostyka, Flashowanie UK
Rozrząd Audi A6 C6 2.7 TDI BPP.

Audi A7 Klub

Post autor: Audi A7 Klub » 01 mar 2014, 09:54

mbectb, Doczytaj ze zrozumieniem a potem dodawaj sobie posty...

Napisałem wyraźnie, że obroty stoją w miejscu, nie słychać wycia silnika - jest tylko "nic" a potem jedzie...

mbectb
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 175
Rejestracja: 27 sty 2012, 22:06
Lokalizacja: Newark UK

Post autor: mbectb » 01 mar 2014, 22:51

Ok sorry zagapillem sie :) A po scanie VCDS'em jakies bledy ??? Przepustnica w 3.0 takiego efektu nie daje. Kolektory tez. Szukalbym cos w kierunku cienienia paliwa. Sprawdzales cienienie w ukladzie common rail ??? Moze pasek sie konczy od pompy albo sama pompa.
Czipsy, Diagnostyka, Flashowanie UK
Rozrząd Audi A6 C6 2.7 TDI BPP.

busters
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 06 lut 2012, 11:22
Lokalizacja: Kraków

Post autor: busters » 03 mar 2014, 14:01

Mi sie wydaje, ze tak po prostu jest. Moze to po czesci przez asr ktory nie pozwala na gwaltowne ruszenie.
Sprobuj ruszyc z wylaczonym asr potem esp i zobacz czy jest roznica
albo wcisnij hamulec+gaz pusc hamulec i wystrzelisz od razu ;p

Audi A7 Klub

Post autor: Audi A7 Klub » 03 mar 2014, 18:55

mbectb pisze:A po scanie VCDS'em jakies bledy
Czasami błąd bank 2, ale to chodzi o te klapy kolektorów. No nie wiem już sam czy tylko jestem przewrażliwiony <mysli>

Co do ciśnienia paliwa to nie wiem nawet jak to zrobić...

PS: to jest taka jakby turbo dziura, z tym, że od razu na starcie :)

Awatar użytkownika
Robert74
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 444
Rejestracja: 12 lut 2014, 08:44
Imię: Robert
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wleń

Post autor: Robert74 » 03 mar 2014, 20:10

sprawdź układ podciśnienia ...czy jakiś wężyk Ci nie spadł...przy jakich obrotach czujesz moc?2000 obrotów?

Audi A7 Klub

Post autor: Audi A7 Klub » 04 mar 2014, 18:41

Robert74, No nawet lekko powyżej 2000obr

Awatar użytkownika
Robert74
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 444
Rejestracja: 12 lut 2014, 08:44
Imię: Robert
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wleń

Post autor: Robert74 » 07 mar 2014, 09:31

KL4K50N pisze:Robert74, No nawet lekko powyżej 2000obr
Typowa przypadłość przy braku sterowania geometrią turbiny...czyli gaz do 2500 obrotów dupa a potem ogień...musisz przyjże

Kod: Zaznacz cały

 się wartościom doładowania...może być problem ze sterowaniem geometrią turbiny..tutaj bym szukał koleżko..

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja