Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Koledzy Proszę o pomocy może ktoś rozkminił temat błąd silni

Silniki wysokoprężne
wastenrod
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 25 paź 2013, 22:50
Lokalizacja: Szczecinek

Koledzy Proszę o pomocy może ktoś rozkminił temat błąd silni

Post autor: wastenrod » 21 lut 2014, 11:36

Adres 01: Silnik Plik etykiet: Przekier.nieudane!
Oznaczenie elementu SW: 4F0 910 401 A HW: 4F0 907 401 B
Komponent: 3.0L V6TDI G000AG 0020
Weryfikacja: --H01--- Numer seryjny:
Kodowanie: 0011372
Kod serwisu: WSC 02334 785 00200
VCID: 1A31A9F9D5C1CDC8CF8

3 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
013128 - Sterowanie jednostki sterującej turbosprężarki 1 (J724)
P3348 - 006 - usterka elektryczna
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01100110
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 3
Przebieg: 279525 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2014.02.13
Czas: 13:03:59

Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 0 /min
Moment obrotowy: 167.7 Nm
Prędkość: 0.0 km/h
Temperatura: 66.6*C
Cykl pracy: 80.9 %
Napięcie: 11.55 V
Cykl pracy: 8.3 %

013128 - Sterowanie jednostki sterującej turbosprężarki 1 (J724)
P3348 - 003 - usterka elektryczna - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01100110
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 3
Przebieg: 279525 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2014.02.13
Czas: 13:03:59

Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 0 /min
Moment obrotowy: 167.7 Nm
Prędkość: 0.0 km/h
Temperatura: 66.6*C
Cykl pracy: 80.9 %
Napięcie: 11.55 V
Cykl pracy: 8.3 %

000565 - Regulacja ciśnienia doładowania
P0235 - 001 - przekroczona dolna granica regulacji - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00110001
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 1
Przebieg: 279581 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2014.02.17
Czas: 10:42:00

Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 2037 /min
Moment obrotowy: 288.6 Nm
Prędkość: 67.2 km/h
Ciśnienie rzecz.: 1764.6 mbar
Ciśnienie rzecz.: 1091.4 mbar
Ilość powietrza/Obr.: 517.0 mg/suw
Temperatura: 5.4*C

Kody gotowości: 0 0 0 0 0

Laser
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 104
Rejestracja: 14 maja 2012, 20:58
Lokalizacja: Dolny Sląsk

Post autor: Laser » 21 lut 2014, 18:45

Cześć
Temat już był niejednokrotnie wałkowany na forum
Możliwości :
zatarte w turbinie łopatki
uszkodzony moduł sterowania turbo
przetarte przewody elektryczne do modułu
nie stykające styki na wtyczce przy module lub płycie sterującej
padająca turbina i nie daje odpowiedniego ciśnienia (to można sprawdzić programem w czasie jazdy jakie jest ciśnienie zadane a jakie osiągnięte) :]

Deniro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 954
Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
Imię: Robert
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Deniro » 21 lut 2014, 19:48

Nastawnik w serwisie 1000zł 059198 201 A , za adaptacje wolaja 400zl lecz nie jest to prawda ze mozna wykonac adaptacje tylko programem VAS , jakies objawy oprocz bledów?

[ Dodano: 2014-02-21, 19:48 ]
Laser, Pod jakim kanalem nalezy autko zalogowac w czasie jazdy aby to sprawdzic?

Laser
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 104
Rejestracja: 14 maja 2012, 20:58
Lokalizacja: Dolny Sląsk

Post autor: Laser » 21 lut 2014, 20:28

Można kupić używany założyć i odpowiednio ustawić i będzie śmigało.
Sprawdzone na sobie,
objawy przy tym błędzie miałem takie że wchodził w tryb awaryjny i świeciła kontrolka od świec.
po zgaszeniu i zapaleniu jechał normalnie.

pewnie pytasz o kanał na vcds to nie wiem
ja mam tylko skaner vag 5053 i tam wchodzę w bloki pomiarowe od silnika i na 11 kanał

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja