Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[AJK 2.7 230 KM] Krztusi się, Przerywa, szarpie powyżej 3 ty

Silniki benzynowe
NPT
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 81
Rejestracja: 07 lut 2012, 16:52
Lokalizacja: Częstochowa

[AJK 2.7 230 KM] Krztusi się, Przerywa, szarpie powyżej 3 ty

Post autor: NPT » 16 lut 2014, 19:27

Witam

Przeszukałem forum, ale nie znalazlem podobnego przypadku w tym silniku.

Auto dostało nowy motor ( uzywany oczywiscie ) kpl z turbinami i cala bizuteria.
Od samego początku ma pewien problem... Krztusi się powyzej 3-3,5 tys obrotow.
I na benzynie i na gazie. Turbiny wg pomiarow ok, nie ma zadnego wypadania zaplonu, swiece nowe, filtry, wszystkie plyny. Nie zapala się żaden CHEK.

Acha... i połyka wielkie ilosci paliwa... a VAG mowi niby ze sonda OK.

Pomozcie....

Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 16 lut 2014, 19:49

Logi dynamiczne robione były?
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit

NPT
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 81
Rejestracja: 07 lut 2012, 16:52
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: NPT » 19 lut 2014, 17:06

Robiłem tylko statyczne narazie

[ Dodano: 2014-02-19, 17:06 ]
Na kompie wychodzi wszystko OK

Dodam ze to sie stalo prawdopodobnie po wymianie elektrycznej pompy wody. ( Nie tej co idzie na rozrzadzie, tej drugiej :) )

Jakies pomysly?

Awatar użytkownika
wowilku
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 50
Rejestracja: 29 cze 2012, 18:20
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: wowilku » 19 lut 2014, 18:41

Idz do samochodu sprwadz czy na biegu jalowym bedziesz mial odczowalne drgania i daj znac

krystek13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 230
Rejestracja: 15 sty 2012, 07:46
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Post autor: krystek13 » 19 lut 2014, 21:20

A sprawdzałeś jak sonda pracuje? Czujnik temp.cieczy sprawdzałeś?
340KM i 500NM :)

NPT
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 81
Rejestracja: 07 lut 2012, 16:52
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: NPT » 19 lut 2014, 21:52

Tak ma lekkie drgania jakis pomysl? Ale ogolnie na jalowym jak cisne jest tak jak powinno byc. Czujnik cieczy wymieniony na nowy kilka dni temu. Sonda nie wykazuje bledow ale dokladnych pomiarow chyba nie robiono

Adas1Z
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 06 lut 2012, 22:13
Lokalizacja: Podebłocie

Post autor: Adas1Z » 19 lut 2014, 22:12

A kolego wyeliminowałes błedy typu mechanicznego? wiesz- u mnie jak kupiłem to rorzad na jednej głowicy był przestawiony a komp nie powiedział:-),
- rorzad
-kompresja
-swiece- niby wypadania zapłonów nie ma ale....

rzeczy typu doładownie, praca DV mozna sobie darowac. podstawa jednak ciagle jest szczelnosc cylindra, odpowiednia faza rorzadu, paliwo i iskra, reszta to dodatki.... jezdze swoim 2,7 od 3 lat, wiem co nieco,

Awatar użytkownika
wowilku
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 50
Rejestracja: 29 cze 2012, 18:20
Lokalizacja: Siedlce

odp

Post autor: wowilku » 20 lut 2014, 00:02

U mnie bylo podobnie :) wymienilem wszystko co bylo mozliwe :) cewke podmienialem kable swiece przeplywomierz i przepustnice wszystko sondy wymienilem bo mialem padniete :) pomiar cisnienia pompy paliwa i strzaly z siwec byly sprawdzane i nic :) nadal trzeslo buda i dlawil sie przy 2-3 tysiacach .Problem zniknal jak poduchy wy mienilem pod silnikiem na orginalne zadne zamienniki z allegro kupione ryzyko ale trafilem w dobrym stanie . Raz kupilem zamiennik do audi przegob lewy przod w intercarsie podzialal 1000km :) zenada od 2 dni ciesze sie wygoda zero tyrpania i wibracji Wiec zadnych zamiennikow Etka i jazda panie .Wal na kanał i sprawdz poduszeczki , no chyba ze pokazuje ci jakies bledy

krystek13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 230
Rejestracja: 15 sty 2012, 07:46
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Post autor: krystek13 » 20 lut 2014, 07:28

NPT, sprawdź dokładnie sondy Vag-em.czujnik założyłeś oryginalny czy zamiennik??sprawdź rozrząd Vag-em też ,
340KM i 500NM :)

NPT
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 81
Rejestracja: 07 lut 2012, 16:52
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: NPT » 20 lut 2014, 19:10

Rozrzad na pewno ok
Swiece nowe
Wszystkie plyny nowe i filtry
Czujnik temp orginalny

Poduszka chyba jest do wymiany ale to silnik sie dlawi a nie trzesie autem

SPrawdze te sondy, ale zaczal sie dlawic po wymianie tej pompy.... Wczesniej bylo ok

Adas1Z
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 06 lut 2012, 22:13
Lokalizacja: Podebłocie

Post autor: Adas1Z » 20 lut 2014, 21:24

poduszki tu nie maja nic do rzeczy, czesto auto tylko lezy na oberwanych i czuc przy ostrym ruszaniu ze silnik wstaje.

A moze kolego masz jakies wtyczki zamienione? silnik wymieniłes a skrzynia lub tylny most? chociaz nie bo nie trzesie tylko sie dławi...
Jesli odpada rorzad swiece itd, to moze :
- podcisnienia- rurki od odm, EGR, doładowan turbo
- regulator cisnieniowy paliwa- w innych zdarza sie ze nieszczelnosc prowadzi do podobnych objawów bo PB dostaje sie przez pocisnienie...
- czujniki EGT - chyba kanał powyzej 110, temp 945st C prawidłowa.

Moim zdaniem masz cos zamienione z elektryki, typu kostki itd, ja piep...em sie poł roku- przekłądka z UK przez poprzedniego barana, 3 najlepszych z okolic elektryków nie pomogło, dopiero instalcja od europejskiej, ustawienie rorzadu, w sumie niewiadomo które z nich, ttylko ze mi czasami ograniczało moc.

Silnikiem trzesie- przerywa głownie z 3 powodów:
- zapłon niewłasciwy lub w nieodpowieniej chwili- np problem ze zczytaniem połozenia wałka
- problem z pompa paliwa- ale jak na LPG to samo to zostaje regulator
- ostatnie - sondy lambda

praca sprezarek itd- ich awaria to brak mocy a nie szarpanie.

Sprawdz elektryke a przy okazji bo jedna robota podcisnienia raptem 2-3 h roboty.

NPT
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 81
Rejestracja: 07 lut 2012, 16:52
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: NPT » 21 lut 2014, 13:26

No ja stawiam własnie na podcisnienia teraz... po niedzieli sie zabiore i jak znajde to dam znac, a jak nie znajde to napisze co sprawdziłem i bede czekal na kolejne pomysly :)

Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 21 lut 2014, 16:11

Moze poprostu logi dynamiczne zrob, no chyba ze wolisz szukac dalej po omacku.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit

Adas1Z
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 06 lut 2012, 22:13
Lokalizacja: Podebłocie

Post autor: Adas1Z » 23 lut 2014, 18:06

ciekawe jak zle wyjda logo to co z nich mozna odczytac :shock:
podcisniena sa powiazane, wiec byle bład przekłada sie na kolejne układy.
prosty przykłąd- wypalony zawór- słaba kompresja, błedy beda wypadania zapłonów, logi wyjda do dupy i co? zamieniamy cewki, koncowe wzmacniacze zapłonu, swiece. zamiast poprostu po omacku zaczac od podstawy pracy silnika odkad go wymaleziono czyli szczelnosci.

Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 23 lut 2014, 18:49

Auta maja po to złącza diagnostyczne i programy do nich w których sa wszystkie potrzebne informacje żeby z nich korzystać, co innego to umiejętność korzystania z nich co niestety niewielu potrafi, wiadomo że wszystkiego nie da się z nich wyczytać ale na pewno sporo.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja