[AJK 2.7 230 KM] Krztusi się, Przerywa, szarpie powyżej 3 ty
[AJK 2.7 230 KM] Krztusi się, Przerywa, szarpie powyżej 3 ty
Witam
Przeszukałem forum, ale nie znalazlem podobnego przypadku w tym silniku.
Auto dostało nowy motor ( uzywany oczywiscie ) kpl z turbinami i cala bizuteria.
Od samego początku ma pewien problem... Krztusi się powyzej 3-3,5 tys obrotow.
I na benzynie i na gazie. Turbiny wg pomiarow ok, nie ma zadnego wypadania zaplonu, swiece nowe, filtry, wszystkie plyny. Nie zapala się żaden CHEK.
Acha... i połyka wielkie ilosci paliwa... a VAG mowi niby ze sonda OK.
Pomozcie....
Przeszukałem forum, ale nie znalazlem podobnego przypadku w tym silniku.
Auto dostało nowy motor ( uzywany oczywiscie ) kpl z turbinami i cala bizuteria.
Od samego początku ma pewien problem... Krztusi się powyzej 3-3,5 tys obrotow.
I na benzynie i na gazie. Turbiny wg pomiarow ok, nie ma zadnego wypadania zaplonu, swiece nowe, filtry, wszystkie plyny. Nie zapala się żaden CHEK.
Acha... i połyka wielkie ilosci paliwa... a VAG mowi niby ze sonda OK.
Pomozcie....
A kolego wyeliminowałes błedy typu mechanicznego? wiesz- u mnie jak kupiłem to rorzad na jednej głowicy był przestawiony a komp nie powiedział:-),
- rorzad
-kompresja
-swiece- niby wypadania zapłonów nie ma ale....
rzeczy typu doładownie, praca DV mozna sobie darowac. podstawa jednak ciagle jest szczelnosc cylindra, odpowiednia faza rorzadu, paliwo i iskra, reszta to dodatki.... jezdze swoim 2,7 od 3 lat, wiem co nieco,
- rorzad
-kompresja
-swiece- niby wypadania zapłonów nie ma ale....
rzeczy typu doładownie, praca DV mozna sobie darowac. podstawa jednak ciagle jest szczelnosc cylindra, odpowiednia faza rorzadu, paliwo i iskra, reszta to dodatki.... jezdze swoim 2,7 od 3 lat, wiem co nieco,
odp
U mnie bylo podobnie
wymienilem wszystko co bylo mozliwe
cewke podmienialem kable swiece przeplywomierz i przepustnice wszystko sondy wymienilem bo mialem padniete
pomiar cisnienia pompy paliwa i strzaly z siwec byly sprawdzane i nic
nadal trzeslo buda i dlawil sie przy 2-3 tysiacach .Problem zniknal jak poduchy wy mienilem pod silnikiem na orginalne zadne zamienniki z allegro kupione ryzyko ale trafilem w dobrym stanie . Raz kupilem zamiennik do audi przegob lewy przod w intercarsie podzialal 1000km
zenada od 2 dni ciesze sie wygoda zero tyrpania i wibracji Wiec zadnych zamiennikow Etka i jazda panie .Wal na kanał i sprawdz poduszeczki , no chyba ze pokazuje ci jakies bledy





poduszki tu nie maja nic do rzeczy, czesto auto tylko lezy na oberwanych i czuc przy ostrym ruszaniu ze silnik wstaje.
A moze kolego masz jakies wtyczki zamienione? silnik wymieniłes a skrzynia lub tylny most? chociaz nie bo nie trzesie tylko sie dławi...
Jesli odpada rorzad swiece itd, to moze :
- podcisnienia- rurki od odm, EGR, doładowan turbo
- regulator cisnieniowy paliwa- w innych zdarza sie ze nieszczelnosc prowadzi do podobnych objawów bo PB dostaje sie przez pocisnienie...
- czujniki EGT - chyba kanał powyzej 110, temp 945st C prawidłowa.
Moim zdaniem masz cos zamienione z elektryki, typu kostki itd, ja piep...em sie poł roku- przekłądka z UK przez poprzedniego barana, 3 najlepszych z okolic elektryków nie pomogło, dopiero instalcja od europejskiej, ustawienie rorzadu, w sumie niewiadomo które z nich, ttylko ze mi czasami ograniczało moc.
Silnikiem trzesie- przerywa głownie z 3 powodów:
- zapłon niewłasciwy lub w nieodpowieniej chwili- np problem ze zczytaniem połozenia wałka
- problem z pompa paliwa- ale jak na LPG to samo to zostaje regulator
- ostatnie - sondy lambda
praca sprezarek itd- ich awaria to brak mocy a nie szarpanie.
Sprawdz elektryke a przy okazji bo jedna robota podcisnienia raptem 2-3 h roboty.
A moze kolego masz jakies wtyczki zamienione? silnik wymieniłes a skrzynia lub tylny most? chociaz nie bo nie trzesie tylko sie dławi...
Jesli odpada rorzad swiece itd, to moze :
- podcisnienia- rurki od odm, EGR, doładowan turbo
- regulator cisnieniowy paliwa- w innych zdarza sie ze nieszczelnosc prowadzi do podobnych objawów bo PB dostaje sie przez pocisnienie...
- czujniki EGT - chyba kanał powyzej 110, temp 945st C prawidłowa.
Moim zdaniem masz cos zamienione z elektryki, typu kostki itd, ja piep...em sie poł roku- przekłądka z UK przez poprzedniego barana, 3 najlepszych z okolic elektryków nie pomogło, dopiero instalcja od europejskiej, ustawienie rorzadu, w sumie niewiadomo które z nich, ttylko ze mi czasami ograniczało moc.
Silnikiem trzesie- przerywa głownie z 3 powodów:
- zapłon niewłasciwy lub w nieodpowieniej chwili- np problem ze zczytaniem połozenia wałka
- problem z pompa paliwa- ale jak na LPG to samo to zostaje regulator
- ostatnie - sondy lambda
praca sprezarek itd- ich awaria to brak mocy a nie szarpanie.
Sprawdz elektryke a przy okazji bo jedna robota podcisnienia raptem 2-3 h roboty.
ciekawe jak zle wyjda logo to co z nich mozna odczytac :shock:
podcisniena sa powiazane, wiec byle bład przekłada sie na kolejne układy.
prosty przykłąd- wypalony zawór- słaba kompresja, błedy beda wypadania zapłonów, logi wyjda do dupy i co? zamieniamy cewki, koncowe wzmacniacze zapłonu, swiece. zamiast poprostu po omacku zaczac od podstawy pracy silnika odkad go wymaleziono czyli szczelnosci.
podcisniena sa powiazane, wiec byle bład przekłada sie na kolejne układy.
prosty przykłąd- wypalony zawór- słaba kompresja, błedy beda wypadania zapłonów, logi wyjda do dupy i co? zamieniamy cewki, koncowe wzmacniacze zapłonu, swiece. zamiast poprostu po omacku zaczac od podstawy pracy silnika odkad go wymaleziono czyli szczelnosci.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 476
- Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
- Imię: Łukasz
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Radomsko
- Kontakt:
Auta maja po to złącza diagnostyczne i programy do nich w których sa wszystkie potrzebne informacje żeby z nich korzystać, co innego to umiejętność korzystania z nich co niestety niewielu potrafi, wiadomo że wszystkiego nie da się z nich wyczytać ale na pewno sporo.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit