Może ktoś z was przerabiał albo jest zorientowany, gdzie może leżeć przyczyna wyplutego simeringu? Rozrząd robiłem 20 tysięcy temu, wszystkie uszczelniacze były nowe (elring), poprawnie zamontowane a teraz nagle mi go wywaliło i olej wylał się z silnika w kilka chwil... Możecie coś zasugerować gdzie na początku szukać przyczyny.
z góry dziękuję.
Wypluty simering wału korbowego 2.8
- Audi A6 Warsztat
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Zbigniew
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
st.john, nie przytrafiło Ci się to przypadkiem podczas silnych mrozów? Jeśli tak to poczytaj ten wątek printview.php?t=64273&start=0 

Warsztat, naprawy Audi A6.
- st.john
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 463
- Rejestracja: 30 kwie 2012, 16:28
- Imię: Jacek
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
dziękuję, dobry trop i oby tak właśnie było. W prawdzie jeżdżę na 5w50 więc olej powinien lepiej znosić niskie temp. ale fakt ostatnio było dość zimno. Póki co rozebrany przód szukam usterki - wszystko uwalone olejem... już wiem, że pasek rozrządu do wymiany (nie będę mył), kupię wszystkie uszczelniacze bo może ciśnienie i inne powypychało. Dalej szukam.
Jakby ktoś mógł jeszcze coś zasugerować - bardzo proszę.
Jakby ktoś mógł jeszcze coś zasugerować - bardzo proszę.
- Audi A6 Warsztat
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Zbigniew
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt: