Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Chiptunning Audi A6 C6 2.7 Tdi dziwna sprawa

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
bumper7204
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 17 maja 2013, 21:47
Lokalizacja: Zielona Gora/Manchester

Chiptunning Audi A6 C6 2.7 Tdi dziwna sprawa

Post autor: bumper7204 » 05 lut 2014, 18:53

Witam forumowiczow.
Zamartwiam się trochę pewną rzeczą proszę o pomoc znawców tuningowania.
Byłem w profesjonalnym garażu gdzie przemapowują silniki http://www.fr-rtuning.com/
problem w tym,że z tego co wiem to przemapowanie z rolkami trwa około 3 godzin.Rozmawiałem z gostkiem na temat przemapowania i powiedział mi,że trwa to około 3 godzin,ale typ zrobił to w niecałem 10 minut.Pytam go czemu tak krótko skoro mówił że trwa to około 3 godzin a on na to,że nie byłoi problemów więc tak szybko. o_O i zgłupiałem.
tu są dwa linki z wykresem
1 http://zapodaj.net/c845baa93088a.jpg.html
2 http://zapodaj.net/f6fdf5da23fb5.jpg.html

W satandarcie miała 188 koników a podniósł na 210 i nm podniósł z 398 na 471.9
Co wy o tym myślicie???
Dodam ze filtr cząsteczek stałych nie został usunięty ale zrobie w najbliższym czasie bo można przez usunięcie go dodac jakies 20 30 koni.

Schiller_Polska
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 768
Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
Imię: Krzysztof
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Schiller_Polska » 05 lut 2014, 19:02

no tos panie dostal gotowca. i przy takim strzale niuta z dolu sprzeglo dlugo nie pociagnie.

Awatar użytkownika
bumper7204
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 17 maja 2013, 21:47
Lokalizacja: Zielona Gora/Manchester

Post autor: bumper7204 » 05 lut 2014, 19:14

co znaczy "gotowca" kolego ?bo zaraz tam do niego podjade i zrobie mu coś na gotowca :)

d(o_o)b
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 164
Rejestracja: 27 kwie 2011, 20:58
Imię: Andrzej
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Dolnośląskie

Post autor: d(o_o)b » 05 lut 2014, 19:37

proste, podszedł do autka z lampkiem i w grał soft z innej zupełnie fury. Dlatego tylko 10min. Wracaj z powrotem i hamuj, hamuj autko. Komp soft przyjął więc problemów nie było :d. Tak jak papier - wszystko przyjmie. Każ mu auto hamować. Każ go męczyć na tej hamowni, a jeszcze lepiej olej go ciepłym moczem i pojedź do jakieś konkretnej firmy.

p.s.
co tzn profesjonlany garaz <mysli> > <rotfl>

bboykoti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 457
Rejestracja: 19 gru 2010, 22:11
Imię: Dawid
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Solec Kujawski

Post autor: bboykoti » 05 lut 2014, 22:06

10 min :D Wow :) Mi robili 5h z hamownią :D

Ale wykres "ładny", ciekawe kiedy sprzęgło powie papa ;) Olej gościa...

Pozdro
Było A6 C5 1.8T:
stage1 189KM 280Nm :D
Jest A6 C6 2.0T:
stage1 215KM 320Nm
stage2 280KM 400Nm

whoaaa777
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 12 sty 2014, 12:35
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: whoaaa777 » 06 lut 2014, 20:51

mi mówił 2 godziny. jestem ustawiony na przyszły tydzień. zastanawiam się jeszcze czy nie wywalić odrazu dpfa..

kamil666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1197
Rejestracja: 01 wrz 2013, 22:27
Imię: Kamil
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: kamil666 » 06 lut 2014, 23:58

Wywal, ale nie u niego.
Niech oddaje kasę, wgrywa org. soft i jedź do fachowców, a nie klepaczy.

whoaaa777
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 12 sty 2014, 12:35
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: whoaaa777 » 07 lut 2014, 07:47

jakie ceny u was spiewaja ??

Bo we wro od 1000-1500 zł tam gdzie sie dowiadywałem

Awatar użytkownika
bumper7204
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 17 maja 2013, 21:47
Lokalizacja: Zielona Gora/Manchester

Post autor: bumper7204 » 08 lut 2014, 16:29

chłopaki,koleś się upiera,że wszystko zostało zrobione dobrze i,że zrobił "custom" mape do mojej audi (pierdoli)wiem.Chcę go załatwić słownie bez jakiejś szarpaczki więć powiedzcie mi,po co się robi nową mapę do każdego auta z osobna i dlaczego spali mi się sprzęgło.Jak zagiąć tego partacza,żeby go docisnąć do ściany.Jadę do niego we wtorek chyba,że będzie szybka reakcja z waszej strony to pojadę jeszcze dziś.

Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 08 lut 2014, 16:49

Jedz i powiedz żeby wygładził moment i przesunął go troche w wyższą partię obrtorów, bo teraz boisz się o sprzęgło i dwumas, jak wię co robi to poprawi, jak wgrywa jakies gotowce to będzie się wykręcał.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit

bboykoti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 457
Rejestracja: 19 gru 2010, 22:11
Imię: Dawid
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Solec Kujawski

Post autor: bboykoti » 09 lut 2014, 00:10

A ile dałeś za tego gotowca?? ;)
Było A6 C5 1.8T:
stage1 189KM 280Nm :D
Jest A6 C6 2.0T:
stage1 215KM 320Nm
stage2 280KM 400Nm

Awatar użytkownika
bumper7204
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 17 maja 2013, 21:47
Lokalizacja: Zielona Gora/Manchester

Post autor: bumper7204 » 09 lut 2014, 16:52

280 funa z rolkami

Awatar użytkownika
krejzy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 72
Rejestracja: 27 lip 2013, 21:56
Lokalizacja: Płock

Post autor: krejzy » 10 lut 2014, 12:22

Dla mnie ten wykres to tylko do ruszania z piskiem spod świateł. Momentu masz od groma ale w dolnej partii obrotów. Potem coraz większa lipa. Dlatego koledzy piszą ci, że sprzęgło zrobi szybko papa. Na starcie masz max momentu i oprócz tego, że sprzęgło ci się szybciej wysra, to jeszcze po drodze możesz poukręcać półośki albo przeguby. Według mnie do cieszenia się jazdą lepszy jest równy moment w całym przedziale zakresu obrotów. Pytanie co chciałeś osiągnąć i co powiedziałeś tunerowi. Mnie pytał czy chcę lepsze przyspieszenie w całym zakresie czy najpierw spokój o potem dzida. Ja wolałem w całym zakresie, żeby autko cały czas ładnie przyspieszało. Co do startów spod świateł i tak uważam że lepszy jest spokojny start żeby nie stracić trakcji, a potem rura.
Tak jak koledzy piszą, również proponuję Ci pożegnać Pana i zmienić na prawdziwego tunera, bo raczej tu jest zupełnie inne podejście i niekoniecznie profesjonalne.

Awatar użytkownika
bumper7204
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 17 maja 2013, 21:47
Lokalizacja: Zielona Gora/Manchester

Post autor: bumper7204 » 10 lut 2014, 20:01

dzieki za odpowiedzi zaraz jadę do "profesjonalisty " i też potem wrzucę kilka słów po wizycie u niego co udało mi się załatwić,pozdrawiam.

[ Dodano: 2014-02-10, 20:01 ]
Typ mamony nie chce oddać w sobote jadę do niego będzie grzebał.Obniżył mi NM z 479.1 na 450 zebym spokojnie jezdził sobie do soboty.Cały czas się upiera,że wszystko jest ok i nigdy nie miał reklamacji czy jakiegoś problemu bo coś się spaliło czy przegrzało.Szarpać się z nim nie będę.

mrporpoise

Post autor: mrporpoise » 10 lut 2014, 21:29

Heh, wiesz... są i tacy co tipa programują tak że przy ruszaniu bez kickdowna kręci 1 bieg do końca... Może takich klientów ma ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja