Chiptunning Audi A6 C6 2.7 Tdi dziwna sprawa
- bumper7204
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 40
- Rejestracja: 17 maja 2013, 21:47
- Lokalizacja: Zielona Gora/Manchester
Chiptunning Audi A6 C6 2.7 Tdi dziwna sprawa
Witam forumowiczow.
Zamartwiam się trochę pewną rzeczą proszę o pomoc znawców tuningowania.
Byłem w profesjonalnym garażu gdzie przemapowują silniki http://www.fr-rtuning.com/
problem w tym,że z tego co wiem to przemapowanie z rolkami trwa około 3 godzin.Rozmawiałem z gostkiem na temat przemapowania i powiedział mi,że trwa to około 3 godzin,ale typ zrobił to w niecałem 10 minut.Pytam go czemu tak krótko skoro mówił że trwa to około 3 godzin a on na to,że nie byłoi problemów więc tak szybko. o_O i zgłupiałem.
tu są dwa linki z wykresem
1 http://zapodaj.net/c845baa93088a.jpg.html
2 http://zapodaj.net/f6fdf5da23fb5.jpg.html
W satandarcie miała 188 koników a podniósł na 210 i nm podniósł z 398 na 471.9
Co wy o tym myślicie???
Dodam ze filtr cząsteczek stałych nie został usunięty ale zrobie w najbliższym czasie bo można przez usunięcie go dodac jakies 20 30 koni.
Zamartwiam się trochę pewną rzeczą proszę o pomoc znawców tuningowania.
Byłem w profesjonalnym garażu gdzie przemapowują silniki http://www.fr-rtuning.com/
problem w tym,że z tego co wiem to przemapowanie z rolkami trwa około 3 godzin.Rozmawiałem z gostkiem na temat przemapowania i powiedział mi,że trwa to około 3 godzin,ale typ zrobił to w niecałem 10 minut.Pytam go czemu tak krótko skoro mówił że trwa to około 3 godzin a on na to,że nie byłoi problemów więc tak szybko. o_O i zgłupiałem.
tu są dwa linki z wykresem
1 http://zapodaj.net/c845baa93088a.jpg.html
2 http://zapodaj.net/f6fdf5da23fb5.jpg.html
W satandarcie miała 188 koników a podniósł na 210 i nm podniósł z 398 na 471.9
Co wy o tym myślicie???
Dodam ze filtr cząsteczek stałych nie został usunięty ale zrobie w najbliższym czasie bo można przez usunięcie go dodac jakies 20 30 koni.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 768
- Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- bumper7204
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 40
- Rejestracja: 17 maja 2013, 21:47
- Lokalizacja: Zielona Gora/Manchester
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 164
- Rejestracja: 27 kwie 2011, 20:58
- Imię: Andrzej
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Dolnośląskie
proste, podszedł do autka z lampkiem i w grał soft z innej zupełnie fury. Dlatego tylko 10min. Wracaj z powrotem i hamuj, hamuj autko. Komp soft przyjął więc problemów nie było
. Tak jak papier - wszystko przyjmie. Każ mu auto hamować. Każ go męczyć na tej hamowni, a jeszcze lepiej olej go ciepłym moczem i pojedź do jakieś konkretnej firmy.
p.s.
co tzn profesjonlany garaz
> 

p.s.
co tzn profesjonlany garaz


- bumper7204
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 40
- Rejestracja: 17 maja 2013, 21:47
- Lokalizacja: Zielona Gora/Manchester
chłopaki,koleś się upiera,że wszystko zostało zrobione dobrze i,że zrobił "custom" mape do mojej audi (pierdoli)wiem.Chcę go załatwić słownie bez jakiejś szarpaczki więć powiedzcie mi,po co się robi nową mapę do każdego auta z osobna i dlaczego spali mi się sprzęgło.Jak zagiąć tego partacza,żeby go docisnąć do ściany.Jadę do niego we wtorek chyba,że będzie szybka reakcja z waszej strony to pojadę jeszcze dziś.
- bumper7204
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 40
- Rejestracja: 17 maja 2013, 21:47
- Lokalizacja: Zielona Gora/Manchester
Dla mnie ten wykres to tylko do ruszania z piskiem spod świateł. Momentu masz od groma ale w dolnej partii obrotów. Potem coraz większa lipa. Dlatego koledzy piszą ci, że sprzęgło zrobi szybko papa. Na starcie masz max momentu i oprócz tego, że sprzęgło ci się szybciej wysra, to jeszcze po drodze możesz poukręcać półośki albo przeguby. Według mnie do cieszenia się jazdą lepszy jest równy moment w całym przedziale zakresu obrotów. Pytanie co chciałeś osiągnąć i co powiedziałeś tunerowi. Mnie pytał czy chcę lepsze przyspieszenie w całym zakresie czy najpierw spokój o potem dzida. Ja wolałem w całym zakresie, żeby autko cały czas ładnie przyspieszało. Co do startów spod świateł i tak uważam że lepszy jest spokojny start żeby nie stracić trakcji, a potem rura.
Tak jak koledzy piszą, również proponuję Ci pożegnać Pana i zmienić na prawdziwego tunera, bo raczej tu jest zupełnie inne podejście i niekoniecznie profesjonalne.
Tak jak koledzy piszą, również proponuję Ci pożegnać Pana i zmienić na prawdziwego tunera, bo raczej tu jest zupełnie inne podejście i niekoniecznie profesjonalne.
- bumper7204
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 40
- Rejestracja: 17 maja 2013, 21:47
- Lokalizacja: Zielona Gora/Manchester
dzieki za odpowiedzi zaraz jadę do "profesjonalisty " i też potem wrzucę kilka słów po wizycie u niego co udało mi się załatwić,pozdrawiam.
[ Dodano: 2014-02-10, 20:01 ]
Typ mamony nie chce oddać w sobote jadę do niego będzie grzebał.Obniżył mi NM z 479.1 na 450 zebym spokojnie jezdził sobie do soboty.Cały czas się upiera,że wszystko jest ok i nigdy nie miał reklamacji czy jakiegoś problemu bo coś się spaliło czy przegrzało.Szarpać się z nim nie będę.
[ Dodano: 2014-02-10, 20:01 ]
Typ mamony nie chce oddać w sobote jadę do niego będzie grzebał.Obniżył mi NM z 479.1 na 450 zebym spokojnie jezdził sobie do soboty.Cały czas się upiera,że wszystko jest ok i nigdy nie miał reklamacji czy jakiegoś problemu bo coś się spaliło czy przegrzało.Szarpać się z nim nie będę.