Witam Szanowne Grono Forumowiczów
W dniu wczorajszym wgrany zostal flash do modułu Interface, po tym zabiegu i przejechaniu około 100 metrów
samo rozłaczyło silnik ze skrzynia biegów, tak jak by w manualu zostało wcisniete sprzegło.
Nastepnie zatrzymałem auto, wrzuciłem na "N" i ponownie na "D" i nic, auto stoi.
Bez wzgledu na wybrany bieg auto nie ma zamiaru ruszyć, przy przełączaniu na "P" słychac bardzo deliktane chrobotanie
ale po wrzuceniu na "P" jest cicho.
Wskazania na wyswietlaczu , kiedy wrzuce na "D" pokazuje D "1", kiedy dodaje gazu, zmienia na wyzsze biegi, to samo
po podłaczeniu VAG CAN PRO i uruchomieniu procedury : El.Wykonawcze, pokazuje zmieniajace sie biegi jak dodaje gazu.
Co sie stało drodzy koledzy, co teraz mam zrobic, plik sgo został przez VAG rozpoznany ze jest prawidłowy, nie wierze ze to
usterka mechaniczna a mysle ze to cos z modułem, moze plik zwalony i ma błędy, i teraz cos nie gaga.
Co ciekawe nie był uaktualniamy moduł skrzynie a Interfacebox H43
Dzieki za kazda podpwiedz
Pozdrawiam
Umarła skrzynia
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 160
- Rejestracja: 07 paź 2013, 08:49
- Imię: Jarek
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Inne
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zachodniopomorskie
- Kontakt:
- emilooo007
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7
- Rejestracja: 01 cze 2012, 16:51
- Lokalizacja: Andrychów
Prosiłeś o każdą podpowiedź spotkałem się z podobnym problemem w VW Tuareg'u wysprzęglało biegi po kick downie, potem trzeba było wyłączyć samochód wrzucić na P a następnie auto ponownie odpalić i jeździło normalnie, okazało się, że skrzynia wymaga adaptacji po zaadaptowaniu wszystko wróciło do normy, za to znajomy w jaguarze wrzucił D w momencie gdy auto jeszcze jechało do tyłu i urwał trzpień odpowiadający za przełożenia biegów, co za tym szło wymiana skrzyni. Powiem Ci tak podjedź do gościa który zna temat i powinien Ci powiedzieć mniej więcej co jest i ile może kosztować, Podejrzewam na 90% że moduł może być strzelony albo nieprawidłowo podawać sygnał. Ale to jest tylko gdybanie najlepiej odwrócić do co zrobiłeś, i będziesz widział efekt.
Kiedyś BMW, dzisiaj Audi,
cztery kółka dla powagi
cztery kółka dla powagi
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 160
- Rejestracja: 07 paź 2013, 08:49
- Imię: Jarek
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Inne
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zachodniopomorskie
- Kontakt:
Dzieki za odpowiedz, chetnie bym wrocil, ale to sie stalo po wpisaniu plikiem sgo, danych do Interfaceboxu.emilooo007 pisze:Prosiłeś o każdą podpowiedź spotkałem się z podobnym problemem w VW Tuareg'u wysprzęglało biegi po kick downie, potem trzeba było wyłączyć samochód wrzucić na P a następnie auto ponownie odpalić i jeździło normalnie, okazało się, że skrzynia wymaga adaptacji po zaadaptowaniu wszystko wróciło do normy, za to znajomy w jaguarze wrzucił D w momencie gdy auto jeszcze jechało do tyłu i urwał trzpień odpowiadający za przełożenia biegów, co za tym szło wymiana skrzyni. Powiem Ci tak podjedź do gościa który zna temat i powinien Ci powiedzieć mniej więcej co jest i ile może kosztować, Podejrzewam na 90% że moduł może być strzelony albo nieprawidłowo podawać sygnał. Ale to jest tylko gdybanie najlepiej odwrócić do co zrobiłeś, i będziesz widział efekt.
Nie bylo zadnych dzialan z mojej strony z mechanika, np, tak jak opisales wrzucenie na wstecznym np "D" poprostu po flashowaniu modulu "interfacebox" wszystko zaczelo dzialac, bo podczas flashowania odlacza CAN-a, a po zakonczeniu znowu podlacza CAN-a.
Auto odpalilo, wszystko gra i buczy, wiec jade sprawdzic czy np. liczenie przejechanych kilometrow dziala, ujechalem moze ze 150 metrow, i widze ze ja dodaje gaz, a mi obroty rosna i auto nie ciagnie tylko sie toczy jak na luzie.
Wiec stop, na "N" i znowu na "D" i dupa, wiec na "S" i tez dupa, wiec na "R" i tez dupa, tak jak by ktos powycinal półosie, biegi sie zmieniaja ale auto stoi.
pozdrawiam i dzieki za kazda odpowiedz , bo masakra, plakac sie chce ze czlowiek taki glupi i bierze sie za cos czego nie sprawdzil w inny sposob.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 160
- Rejestracja: 07 paź 2013, 08:49
- Imię: Jarek
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Inne
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zachodniopomorskie
- Kontakt:
Drogi Deniro
Czyli jezeli sterowniki dostaly w dupe, i zaistaniala cala ta sytuacja, to taki sterownik moze az tak bardzo
wplynac na prace skrzyni,ze nie bedzie nawet trybu awaryjnego ?
J.
[ Dodano: 2014-03-05, 16:30 ]
Witam
Auto juz jezdzi, sprawa prosta, nie zadne sterowniki, nie to czy owo, poprostu wysuneła sie póloska z skrzyni biegów, wiec zgodnie z zasada dzialania układu róznicowego, skrzynia napedzała to koło gdzie był najmniejszy opór, czyli tam gdzie była wysunieta półoska.
Pozdrawiam
Czyli jezeli sterowniki dostaly w dupe, i zaistaniala cala ta sytuacja, to taki sterownik moze az tak bardzo
wplynac na prace skrzyni,ze nie bedzie nawet trybu awaryjnego ?
J.
[ Dodano: 2014-03-05, 16:30 ]
Witam
Auto juz jezdzi, sprawa prosta, nie zadne sterowniki, nie to czy owo, poprostu wysuneła sie póloska z skrzyni biegów, wiec zgodnie z zasada dzialania układu róznicowego, skrzynia napedzała to koło gdzie był najmniejszy opór, czyli tam gdzie była wysunieta półoska.
Pozdrawiam