Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[C6 2.5]Brak mocy w audi A6 2.5TDI

Silniki wysokoprężne
piotr s
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 28 mar 2008, 16:16
Lokalizacja: lubuskie

[C6 2.5]Brak mocy w audi A6 2.5TDI

Post autor: piotr s » 28 mar 2008, 16:29

Potrzebuje pomocy samochód stoi już u elektryka 2 dzień i nie wiedzą; o co chodzi najpierw wywalało bezpieczniki ale znaleźli przyczynę a teraz kręci do 2500 obrotów i traci moc a potem moc raz jest raz jej nie ma i jedzie się jak maluchem.pomocy co to może być czy to możliwe żeby turbina padła mówią; że brak ciśnienia powietrza w rurze ssą;ce ale od czego i czym to spowodowane to nie wiadomo
Ostatnio zmieniony 28 mar 2008, 16:42 przez piotr s, łącznie zmieniany 1 raz.

Darek 2.5tdi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 251
Rejestracja: 06 mar 2008, 15:30
Imię: Radosław
Rocznik: 1994
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 136KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa/Kutno

Post autor: Darek 2.5tdi » 28 mar 2008, 19:13

Ciekawy przypadek, a kontrolki się jakieś nie świecą;? podłą;czałeś go pod vag-a? powinien coś wykazać. Turbina?- padają;ca lubi olej wyssać.

Awatar użytkownika
kylo99
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 991
Rejestracja: 23 sty 2008, 15:55
Imię: Adam
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ipswich UK & Lublin PL
Kontakt:

Post autor: kylo99 » 28 mar 2008, 20:46

zobacz moze intercooler.
a niesłychac czasem zasysania powietrza przy dodawaniu gazu?
a moze przepływomierz? :-/

piotr s
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 28 mar 2008, 16:16
Lokalizacja: lubuskie

Post autor: piotr s » 28 mar 2008, 23:06

dzięki chłopaki okazało się że to kabel jakiś się przepalił chłopaki zrobili kawał dobrej roboty bo już były najgorsze myśli a teraz znowu rwie asfalt dzięki

Awatar użytkownika
columb
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 156
Rejestracja: 09 kwie 2008, 17:09
Lokalizacja: Lubin

Post autor: columb » 09 kwie 2008, 17:11

Witam! Mam wlasnie ten sam problem ciagnie do okolo 2500obr a pozniej juz nie bardzo.
Prosze kolego napisz coto byl za kabel
Pozdro

wojtek26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 110
Rejestracja: 18 gru 2007, 14:14
Imię: Radosław
Rocznik: 1992
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.9TDI 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Dolnysląsk

Post autor: wojtek26 » 10 kwie 2008, 09:24

Sprawdź na poczatek Lmm odepnij go i sie przejedź lub zrób logi dynamiczne to bedzie wiadomo co sie dzieje

Awatar użytkownika
columb
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 156
Rejestracja: 09 kwie 2008, 17:09
Lokalizacja: Lubin

Post autor: columb » 11 kwie 2008, 19:33

Dzieki za podpowiedz ale prosilbym o jasniejsze wytlumaczenie bo jestem zielony w audi. Co oznacza Lmm i na czym polegaja te logi dynamiczne.
Pozdrawiam

wojtek26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 110
Rejestracja: 18 gru 2007, 14:14
Imię: Radosław
Rocznik: 1992
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.9TDI 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Dolnysląsk

Post autor: wojtek26 » 12 kwie 2008, 09:14

Lmm to przepływomierz najczęsciej objawia sie jego usterka tak że auto jeździ w miare normalnie do 100-120 a potem koniec lub wogóle nie chce jechac. Logi dynamiczne to sprawdzenie poszczególnych elementów ( cisnienia doładowania, czy sprawny jest N-75 i czy nie zapiekaja sie kierownice w turbinie, jak pokazuje przepływomierz i dawek wtrysku) podczas jazdy, sa równiez logi statyczne gdzie sprawdza sie dawke na wolnych obrotach,kont wtrysku, korekcje na poszczególnych cylindrach. Takie logi mozna zrobic przy uzyciu Vag-a

Awatar użytkownika
columb
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 156
Rejestracja: 09 kwie 2008, 17:09
Lokalizacja: Lubin

Post autor: columb » 14 kwie 2008, 19:02

No odpialem przeplywomierz ( zapalila sie kontrolka ASR) i przejechalem sie. Odczulem poprawe mocy bez przeplywomierza ciagnie rowno i mocniej. Po ponownym podlaczeniu przeplywomierza kontrolka zgasla i auto jedzie jak jechalo przed wypieciem.
Czy to pewne ze to przeplywka??
Mam jeszcze jeden problem otoz leci olej gdzies z przodu(chyba) silnika tak ze cala miska jest zalana olejem, polowa alternatora tez. Logicznie olej obryzguje tyl.
Mysle ze uszczelniacz od strony kola zamahcowego moge wykluczyc bo od tego przeod nie bylby mokry.
mozecie podsunac jakas mysl skad najczesciej leci w tych silnikach??
Dodam ze z pokryw gornych nie leci i z filtra tez nie.

gifter
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 120
Rejestracja: 25 lut 2008, 19:26
Lokalizacja: Z-ce

Post autor: gifter » 14 kwie 2008, 22:42

od wałków moze idzie

Awatar użytkownika
DonVip
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 324
Rejestracja: 20 mar 2008, 12:41
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: DonVip » 15 kwie 2008, 01:48

ja tez mam cos podobnego caly dol zalany troche alternatora i kaluza przy rozwidleniu na silniku ale oleju nie bierze i sa lekko spocone pokrywy zaworow :?: :?:
Audi Back On Track :)

wojtek26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 110
Rejestracja: 18 gru 2007, 14:14
Imię: Radosław
Rocznik: 1992
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.9TDI 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Dolnysląsk

Post autor: wojtek26 » 15 kwie 2008, 09:36

Wyglada na uszkodzenie przepływki ale dla pewnosci zrób logi szczególnie grupe003,008 oraz 010 lub 011

Awatar użytkownika
DonVip
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 324
Rejestracja: 20 mar 2008, 12:41
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: DonVip » 15 kwie 2008, 16:02

dzieki wojte26 za poswiecony czas na GG :-D :mrgreen:
Audi Back On Track :)

wojtek26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 110
Rejestracja: 18 gru 2007, 14:14
Imię: Radosław
Rocznik: 1992
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.9TDI 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Dolnysląsk

Post autor: wojtek26 » 16 kwie 2008, 08:49

Nie ma problemu jak cos to wal śmiało

Awatar użytkownika
Levuss
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 440
Rejestracja: 02 mar 2008, 13:09
Imię: Grzegorz
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Parczew
Kontakt:

Post autor: Levuss » 17 kwie 2008, 11:44

Kolego zmień tytuł 2.5 TDi nie występował w A6 C6.
Termostat--120zł
Wałki rozrządu--1500zł
Hydraulika--1200zł
W pełni sprawny V6 Tdi --bezcenny

AUDI WYDATKI DZIęKI TECHNICE

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja