[C6 2.5]Brak mocy w audi A6 2.5TDI
[C6 2.5]Brak mocy w audi A6 2.5TDI
Potrzebuje pomocy samochód stoi już u elektryka 2 dzień i nie wiedzą; o co chodzi najpierw wywalało bezpieczniki ale znaleźli przyczynę a teraz kręci do 2500 obrotów i traci moc a potem moc raz jest raz jej nie ma i jedzie się jak maluchem.pomocy co to może być czy to możliwe żeby turbina padła mówią; że brak ciśnienia powietrza w rurze ssą;ce ale od czego i czym to spowodowane to nie wiadomo
Ostatnio zmieniony 28 mar 2008, 16:42 przez piotr s, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 251
- Rejestracja: 06 mar 2008, 15:30
- Imię: Radosław
- Rocznik: 1994
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 136KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa/Kutno
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 110
- Rejestracja: 18 gru 2007, 14:14
- Imię: Radosław
- Rocznik: 1992
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Dolnysląsk
Lmm to przepływomierz najczęsciej objawia sie jego usterka tak że auto jeździ w miare normalnie do 100-120 a potem koniec lub wogóle nie chce jechac. Logi dynamiczne to sprawdzenie poszczególnych elementów ( cisnienia doładowania, czy sprawny jest N-75 i czy nie zapiekaja sie kierownice w turbinie, jak pokazuje przepływomierz i dawek wtrysku) podczas jazdy, sa równiez logi statyczne gdzie sprawdza sie dawke na wolnych obrotach,kont wtrysku, korekcje na poszczególnych cylindrach. Takie logi mozna zrobic przy uzyciu Vag-a
No odpialem przeplywomierz ( zapalila sie kontrolka ASR) i przejechalem sie. Odczulem poprawe mocy bez przeplywomierza ciagnie rowno i mocniej. Po ponownym podlaczeniu przeplywomierza kontrolka zgasla i auto jedzie jak jechalo przed wypieciem.
Czy to pewne ze to przeplywka??
Mam jeszcze jeden problem otoz leci olej gdzies z przodu(chyba) silnika tak ze cala miska jest zalana olejem, polowa alternatora tez. Logicznie olej obryzguje tyl.
Mysle ze uszczelniacz od strony kola zamahcowego moge wykluczyc bo od tego przeod nie bylby mokry.
mozecie podsunac jakas mysl skad najczesciej leci w tych silnikach??
Dodam ze z pokryw gornych nie leci i z filtra tez nie.
Czy to pewne ze to przeplywka??
Mam jeszcze jeden problem otoz leci olej gdzies z przodu(chyba) silnika tak ze cala miska jest zalana olejem, polowa alternatora tez. Logicznie olej obryzguje tyl.
Mysle ze uszczelniacz od strony kola zamahcowego moge wykluczyc bo od tego przeod nie bylby mokry.
mozecie podsunac jakas mysl skad najczesciej leci w tych silnikach??
Dodam ze z pokryw gornych nie leci i z filtra tez nie.