Proszę o sprawdzenie logu z grupy BS 011 i BS 03 na okoliczność ok 2-3 sekundowego opóźnienia na dodanie gazu.
Sytuacja wygląda tak, że stojąc w miejscu, skrzynia na P - dodanie gazu powoduje powolne wkręcanie do 2000 a potem znacznie szybsze.
Przy ruszaniu - bez względu na tryb skrzyni - po wciśnięciu gazu do podłogi obroty powoli rosną a auto rusza z kopyta po ok 2-3 sekundach wcześniej powoli się tocząc.
Podobnie w czasie jazdy - mając np. 3 bieg i 1500 obrotów dodając gazu - auto wyrywa do przodu dopiero po przekroczeniu 2000 obrotów.
Do tego czasu jest 2 sek zwłoka. Utrudnia to wyprzedzanie. Przełączam wtedy na S i po dociśnięciu pedału mam redukcję -2 biegi

Mam uszkodzony wtrysk sterujący tzn. czujnik wysunięcia iglicy G80. To jedyny błąd silniku, w skrzyni 0 reszta również 0 błędów.
Korekcje moim zdaniem w normie (-0.31, -0.24, 0.8, 0.0). Na wysokich obrotach problem praktycznie nie występuje. Najgorzej ruszyć

Na moje oko sztanga wstaje zbyt wolno - chyba okropnie wolno. Proszę o potwierdzenie.
Nie mogę zrobić wszystkich logów bo mi bateria w laptopie pada po 15 minutach, choć postaram się jeśli będzie taka potrzeba dorzucić.
BS 03 - http://vaglog.rtnet.pl/estes_156951.html
BS 011 - http://vaglog.rtnet.pl/estes_156957.html
Dzięki
