niedawno nabyłem A6 avant 2000. Niestety jak zawsze coś kosztem czegoś, miałem do wyboru: silnik benzynę i blachy w dobrej kondycji z ubogim wyposażeniem lub full opcję, ale motor w opłakanym stanie. Wiadomo, wybrałem pierwszą opcję i teraz w miarę możliwości powoli dozbrajam avant'a. Przyszedł czas, aby zamontować podłokietnik. Szukałem kompletu tzn. podłokietnik (szary materiał - ten który był przy modelu z kraciastą tapicerką, plastik czarny) wraz z tunelem środkowym (oczywiście też czarnym), ale niestety, nie pomogło nawet allegro ..albo kolorowe, albo szare plastiki, albo skórzane wykończenie

Postanowiłem więc, że oddzielnie kupię tunel i oddzielnie podłokietnik, co też nie jest taką prostą sprawą (jak się okazało).
W związku z powyższym ma do Was klika pytań (tak wiem - są tendencyjne, ale mechanicznie jestem zupełnie nieogarnięty):
- czy tunel środkowy muszę mieć z modelu 2000 czy ogólnie z rocznika 97-01 będzie pasował? czy wersja sedan tunelu różni się od tej z avanta?
- czy sama część-plastik tunelu środkowego w który wchodzi mocowanie podłokietnika (tu między nawiewem tylnym a ręczym z owalną dziurą) jest demontowalny?
czy też stanowi integralną nierozłączną część tunelu? zaznaczam, że chcę uniknąć fuszerki typu klej itp. więć interesują mnie tylko oryginalne rozwiązania audi
(pytam bo może uda mi się kupić czarny tunel środkowy z tym plastikiem pod podłokietnik i ewentualnie wymienić tylko wyżej wspomniany element - u mnie
obecnie nie ma dziury na stelaż podłokietnika, a nie chcę sam ciąć plastików - wiem, że niektórzy Użytkownicy sami wycinali ten otwór)
- wiem, że jest już w tym dziale post dot. montażu podłokietnika, ale jak już pisałem jestem średnio reformowalny technicznie stąd ponawiam pytanie czy gdy nie
miałem podłokietnika to czy przy kompletnym zestawie tzn (podłokietnik_używka + śruby + ta pozioma łapa do mocowania) będę w stanie go zamontować bez
dodatkowych otworów, bez ingerencji w strukturę auta, czy jest tam fabryczne miejsce montażu - może jakieś poglądowe foto bądź link?
- od czego zacząć demontaż tunelu żeby nie połamać zaczepów i plastików, co zdjąć najpierw (pytam bo może będę jednak zmuszony wymienić cały tunel środkowy)?
- jeśli ktoś ma foty bądź link do tego jak się zabrać za te prace: czy to zamiana tunelu czy montaż podłokietnika - proszę o pomoc ( coś tam znalazłem w sieci,
ale dla mnie - totalnie zielonego w temacie to za mało..
Dzięki za poświęcony czas, wstyd mi za moją niewiedzę, dlatego liczę na wyrozumiałość i pomoc...