Nadmienię że turbo mam 4miesięczne po regeneracji a przy wymianie rozrządu zostały zlikwidowane wszystkie(widoczne) wycieki.
Ile wam bierze oleju od wymiany do wymiany???
Ile wam bierze oleju od wymiany do wymiany???
Siema mam silnik 1.8t i przyznam że po 4 miesiącach i przebiegu od wymiany oleju 3tys (sorki sprostowałem
) musiałem dolać tak ze 2setki czy to normalne?? w tych silnikach? aktualny przebieg to260tys oryginalny potwierdzony w ASO.
Nadmienię że turbo mam 4miesięczne po regeneracji a przy wymianie rozrządu zostały zlikwidowane wszystkie(widoczne) wycieki.
Nadmienię że turbo mam 4miesięczne po regeneracji a przy wymianie rozrządu zostały zlikwidowane wszystkie(widoczne) wycieki.
Ostatnio zmieniony 14 sty 2014, 13:02 przez TX1000, łącznie zmieniany 1 raz.
TX1000
zużycie oleju
Przepraszam, ile wreszcie przejechałeś tych kilometrów, 30tys. w 4 miesiące? Według producenta auto ma prawo zużywać olej. 2 setki po 30tys. to żadna ilość. Jakimi prędkościami jeździłeś?
-
atlas audi a6
-
R.K.O.
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 280
- Rejestracja: 19 cze 2011, 10:06
- Lokalizacja: łódzkie/świętokrzyskie/śląskie
Ile czerwonego pola widzi - tyle wyżłopie oleju. Obewcnie dolewam około 400ml na 2000km. czyli od wymiany do wymiany (co 6000) 1,2 litra :P ale widze, ze zaczyna sie sączyć z podstawy chłodnicy oleju.... a i uszczelniacze po dupie też dostały XD w koncu to juz ponad 16 latka.... według prawa - już moze :P 
1.8 Turbo znam jak własną kieszeń. Obecnie Garret GT28RS, wtryski 350ccm, Remap VTG, DP, IC N. W planach Zakucie Wossnerr i GT56RS. Służę VAS`em.
BLACK EDITION Mod poczatek ----->
Regulamin Punkt 27
BLACK EDITION Mod poczatek ----->
Regulamin Punkt 27
- HattoriHonza
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 288
- Rejestracja: 23 wrz 2010, 11:52
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1994
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin, Polska
-
atlas audi a6
-
R.K.O.
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 280
- Rejestracja: 19 cze 2011, 10:06
- Lokalizacja: łódzkie/świętokrzyskie/śląskie
HattoriHonza, pozazdroscić :x albo benzyna sie dostaje do układu albo krasnale dolewają wnocy XD
W każdym razie naprawde to wręcz bardzo dobrze.
Wymienie uszczelniacze i uszczelnie podstawe chłodnicy oleju tez nie bedzie brał
W każdym razie naprawde to wręcz bardzo dobrze.
Wymienie uszczelniacze i uszczelnie podstawe chłodnicy oleju tez nie bedzie brał
1.8 Turbo znam jak własną kieszeń. Obecnie Garret GT28RS, wtryski 350ccm, Remap VTG, DP, IC N. W planach Zakucie Wossnerr i GT56RS. Służę VAS`em.
BLACK EDITION Mod poczatek ----->
Regulamin Punkt 27
BLACK EDITION Mod poczatek ----->
Regulamin Punkt 27
- HattoriHonza
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 288
- Rejestracja: 23 wrz 2010, 11:52
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1994
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin, Polska
Chłopaki podepnę się pod temat.
Moje 2.4 v6 170ps łyka ok 250-300ml na 1000km. Jestem umówiony z mechanikiem na wymianę uszczelniaczy, ale powiedźcie czy warto? Bo jak czytam to każdemu coś tam łyka, a nie chcę ładować kupę kasy w remont silnika, a i tak łykać będzie dalej. Autko ma przejechane 240tys.
Moje 2.4 v6 170ps łyka ok 250-300ml na 1000km. Jestem umówiony z mechanikiem na wymianę uszczelniaczy, ale powiedźcie czy warto? Bo jak czytam to każdemu coś tam łyka, a nie chcę ładować kupę kasy w remont silnika, a i tak łykać będzie dalej. Autko ma przejechane 240tys.
Fiat 126p
Peugeot 205
Suzuki Vitara 4x4
VW Golf IV 1.9 GTi
Fiat Brava
Audi A6 C5 Avant
Peugeot 205
Suzuki Vitara 4x4
VW Golf IV 1.9 GTi
Fiat Brava
Audi A6 C5 Avant










