wyładowanay akumulator
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 142
- Rejestracja: 04 gru 2012, 16:41
- Imię: Damian
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 ALG 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: RZESZOW
wyładowanay akumulator
Witam was panowie, czy możecie mi podpowiedzieć co może być przyczyną przy nie odpalaniu auta jakieś 3/4 dni wyładowywania akumulatora ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
Też bym stawiał na akumulator miałem podobnie , nawet mi się zdarzyło że przejechałem 16 km zgasiłem niunie i przy zapłonie pokazywało 12V a podczas kręcenia wskaźnik spadł na 0 i nawet rozrusznik nie ruszył , wymieniłem aku i od tej pory mam spokój , może niunia stać nawet 2 tygodnie i odpala bez problemu.Na starym robiły się jakieś przepięcia i odpalało mi się radio i rozładowywało akumulator po nocy do 8V.
Ja miałem możliwość i na próbę przełożyłem z drugiego autka i się sprawa wyjaśniła
Ja miałem możliwość i na próbę przełożyłem z drugiego autka i się sprawa wyjaśniła
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 142
- Rejestracja: 04 gru 2012, 16:41
- Imię: Damian
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 ALG 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: RZESZOW
właśnie raczej jest stary akumulator, tak mi się wydaję zaraz zerknę może znajdę datę produkcji albo coś takiego... na nowy nie wygląda. To może być pierwsza przyczyna tego rozładowywania, a jak nie to to jakieś spięcie musi przeciągać chyba z centralnego zamka bo po zamknięciu auta tylko centralny działa i czujniki od niego. Ale stawiam na akumulator.
- kot919
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1398
- Rejestracja: 26 kwie 2010, 22:49
- Imię: Audi Forum
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Grudziądz
Jedynym sposobem sprawdzenia w jakim stanie jest akumulator (tak chałupniczo), to sprawdzić jaki jest pobór prądu w spoczynku. Możesz to zrobić jakimś multimetrem - napisałeś że aku pada Ci po 3-4 dniach, czyli po maks 96h, zakładając że masz akumulator około 70Ah, oraz że aku nie rozładowuje się do końca, coś w samochodzie może pobierać prąd około 500mA - to jest około 6W. Aby to zmierzyć, odłącz klemę ujemną na zaryglowanym samochodzie, ustaw multimetr na pomiar prądu, i wepnij jedną jego sondę do '-' akumulatora a drugą do klemy ujemnej istalacji. Miernik powien wskazywać mniej jak 0,05A - jeżeli będzie w okolicy 0,5A tzn że coś kosumuje prąd w samochodzie i rozładowuje Ci Aku,icedfan pisze:właśnie raczej jest stary akumulator, tak mi się wydaję zaraz zerknę może znajdę datę produkcji albo coś takiego... na nowy nie wygląda. To może być pierwsza przyczyna tego rozładowywania, a jak nie to to jakieś spięcie musi przeciągać chyba z centralnego zamka bo po zamknięciu auta tylko centralny działa i czujniki od niego. Ale stawiam na akumulator.
Oczywiście teoria o padającym aku również jest prawdopodobna

Jeżeli nie czujesz się na siłach z tym sprawdzeniem, podjedź do warsztatów oferujących aku - zmierzą Ci wszystko za parę złotych

Miałem ten sam problem w zeszłym tygodniu kupiłem akumulator i wszystko jak narazie w jak najlepszym porzadku.U mnie wykryłem usterke poprzez podłączenie akumulatora pod prostownik i zauważyłem że naładował się w 2h a powinien normalnie ładować się minimum 6h.Zmieniłem ako na banner 63 ah i 600A mocy rozruchowej.Pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 768
- Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt: