[ A6 C6 ] Lakier ochronny!
[ A6 C6 ] Lakier ochronny!
Witam!!Jestem posiadaczem Audi A6 C6 z 2005 roku 2,0 diesel.Auto jest koloru grey na którym to jest polozona warstwa lakieru chyba ochronnego-bezbarwny.Z tylu obok klapy do bagaznika wczesniej mialem taki jakby pechezyk tego lakieru bezbarwnego.Po okresie ok 6 mcy pod ten pecherzyk zaczela sie dostawac woda i powietrze jednoczesnie i lakier zaczyna mi sie łuszczyc i odrywac.Brzydko to wyglada poniewaz jest taka jakby plamka o srednicy 4 cm na ktorej widac do jakich granic ten lakier sie wyłuszczył.Mieszkam w Angli czy deszcze które tu padaja tak czesto powoduja takie objawy??Co z tym mam zrobic.Kupilem taki lakier w sklepie który jest w takim jakby dlugopisiku i polakierowalem krawedzię luszczczącego sie lakieru , ale czy to zatrzyma ta luszczycę???pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 03 sty 2009, 10:30 przez seter74, łącznie zmieniany 2 razy.
- eneron
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 461
- Rejestracja: 06 kwie 2008, 16:36
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Podlaskie
seter74 pisze:dzieki.Tylko ,ze ten rog kolo klapy laczy sie ze słupkami z tylu samochodu i dachem.To pewnie cana za tak duzy element tez bedzie spora.
Z tego co wiem nie ma znaczenia czy zlecasz do pomalowania klamkę czy cały błotnik - cena raczej jest ta sama, płacisz ze malowanie jednego elementu plus koszta lakieru, tzn ja tak płaciłem jak Forda malowałem. Wtedy płaciłem 300zł za każdy element i tak jak pisałem nie ważne czy do pomalowania było np 2 cm kwadratowe czy cały dach, cena jadnakowa plus moje koszta farb.
Słyszałem, że sporo lakierników tak robi ale nie wszyscy...
A6 C6 2.0TDI 170KM, 2011 Avant, Octavia 1 VRS 180KM, Touran 1.9 TDI oraz nieśmiertelne, pancerne, wiecznie żywe, bezawaryjne A6 C5 1,9TDI AFN 110KM - najlepsze jakie do tej pory miałem
ok dzieki wam wszystkim za rady.Sprawdzalem Hpi tego Audi i nie ma zadnych wzmian o stluczkach czy innych uszkodzeniach.Dokladnie tez sprawdzilem caly tyl i nie ma zadnych znaków na to ze ten samochod był bity.Sam nie wiem i sie jednoczesnie dziwie ze tak mlode auto i sie luszczy lakier.W koncu to Audi.pozdro
- stasiuszef
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 595
- Rejestracja: 25 wrz 2008, 17:47
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Katowice/ Schliesen/ Silesia
- Kontakt:
A6 ma przypadłość do łuszczenia się lakieru, ale ja się spotkałem że lakier się łuszczy na dolnych rantach drzwi.Ten temat był już omawiany.Możliwe że u Ciebie akurat łuszczy się na tylnej klapie.Auto wcale nie musiało być bite. Swoją drogą, łuszczyć się może, ale nie ma prawa być jakiejkolwiek rdzy.Wtedy na bank był walony.Pozdro
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 474
- Rejestracja: 29 kwie 2008, 18:52
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ipswich / Leszno
:shock: :shock: :shock: 4 godziny pracy :?: :?: :?: No dobra nie będe wnikał jak on to robił, skoro ci pasuje tzn ze jest ok!
A6 3.0 TDI Quattro, ASB, 280ps i 560nm by MR Motors na Audi Forum .
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga