Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[INNY] Dłąwi sie na wysokich obrotach

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
Slawas69
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 27 mar 2013, 22:06
Lokalizacja: Gdańsk

[INNY] Dłąwi sie na wysokich obrotach

Post autor: Slawas69 » 12 gru 2013, 19:17

Witam
Na wysokich obrotach czyli powyżej 3 tyś obrotów się dławi.
Byłem dzisiaj u gościa na wymianie sterownika absu i przy okazji podpiął mnie do komputera i tam mu pokazał się błąd wału czy jest taka możliwość żebym to on był przyczyną tego że się dławi.

Noi w sumie nie pokazuje mi temp oleju oraz temp silnika brak błędów. Gość na warsztacie powiedział mi że jest możliwość taka że licznik jest walnięty. Czy to prawda.

Pacjent to Audi a6 1.8T w benzynie kod silnika ANB

Z góry dzięki za pomoc
Ostatnio zmieniony 12 gru 2013, 20:11 przez Slawas69, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Audi A6 Warsztat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2596
Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
Imię: Zbigniew
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Audi A6 Warsztat » 12 gru 2013, 19:40

Slawas69, nie wiemy o jakie auto i chodzi, więc fajnie by było gdybyś edytował temat i opisał. Przyjmuję że chodzi o auto z profilu, więc poczytaj ten wątek, co prawda dotyczy innej jednostki napędowej ale może podprowadzić Cię na jakiś trop viewtopic.php?t=44146&postdays=0&postorder=asc&start=0
Warsztat, naprawy Audi A6.

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 12 gru 2013, 21:02

Slawas69 pisze:Noi w sumie nie pokazuje mi temp oleju oraz temp silnika brak błędów. Gość na warsztacie powiedział mi że jest możliwość taka że licznik jest walnięty.
Wszystko zależy jakie są wskazania z czujników w vagu i czy licznik przechodzi test zegarów.
Także nie pozostaje nic innego jak zaopatrzyć się w niebieski kabelek i samemu diagnozować autko.

Slawas69
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 27 mar 2013, 22:06
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Slawas69 » 14 gru 2013, 00:43

Powiedzcie mi jeszcze czy jest taka możliwość że walnięty czujnik był przyczyną tego że się dławi

długas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 346
Rejestracja: 01 sie 2012, 19:48
Imię: Krzysztof
Rocznik: 2001
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: długas » 14 gru 2013, 08:50

Jeżeli padł czujnik położenia wału to raczej byś w ogóle nie odpalił samochodu.
Audi A6 forum w Polsce - https://a6klub.pl

Slawas69
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 27 mar 2013, 22:06
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Slawas69 » 14 gru 2013, 13:23

długas pisze:Jeżeli padł czujnik położenia wału to raczej byś w ogóle nie odpalił samochodu.

Jedynym bledem jaki mam to blad czujnika predkosci obrotowej a jedyne objawy jakie mi wystepuja to dlawienie się powyzej 3tys

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja