Witam.
Udalo mi sie dorwac caly zestaw mmi 2g wlacznie z kablami i navi.
Component Protection usunal mi Fabiano82, wielkie dzieki za ta usluge :D
Dzis rozbebeszylem auto, zalozylem nowy wyswietlacz wraz z nowa ramka
Przygladalem sie wnetrzu auta za schowkiem i nie widze miejsca gdzie mam przykrecic sterownik mmi
Koleja lamiglowka jest z kablami zasilajacymi, z wiazki sterownika wychodza 3 przewodu, brazowy czyli masa i dwa inne ktore trzeba gdzies lutowac, wyglada jak by mialo to byc przy wtyczce zmieniarki, dobrze kombinuje?
Kolejny rebus to wiazka swiatlowodowa, na obu koncach sa 3 wtyczki, po co?
Pomozcie prosze,
Pozdrawiam
Jocker01
dzieki, troche pomoglo jadnak ten opis jest bardzo ubogi, nie porusza tematu elektryki wogole
Udalo mi sie zakonczyc prace na tyle samochodu, podlaczylem anteny, zasilanie do nawigacji i radia wzialem z wtyczki wzmacniacza, tam wpialem czerwony i zielony przewod.
Przeciagnalem juz swiatlowody i teraz zagadnka o kolejnosc ich podlaczenia :O
Przod to bedzie chyba: CAN, sterownik mmi i zmieniarka a z tylu nie mam pojecia jak to powinno byc!
Z przodu podlaczylem kable ktore wystawaly z wtyczki 20pinowej: braz czyli masa, czerwony dodatni i zielony to podlaczylem pod wtyczke od zmieniarki. Zapalil sie wyswietlacz i zgasl po kilkunastu sekundach
Nie mam zasilania w panelu sterownia, zaden klawisz sie nie podwietla ani podczas wlaczenia ekranu ani swiatel a podlaczylem wtyczke ktora byla we wiazce mmi.
jutro bedze musial znow rozebrac panel srodkowy!
Co popieprzylem?
Pozdrawiam
Jocker01
ps wiazke do mmi mam taka:
jak chodzi o światłowody to pętla musi być zamknięta. tzn. wejście do sterownika musi przychodzić od wyjścia poprzedniego sterownika i jeśli jest cangw, mmi, radio, wzmak, nawi to z gatka wychodzi wchodzi na powiedzmy radio, wychodzi z radia wchodzi do wzmaka, wychodzi z wzmaka, wchodzi do nawi, wychodzi z nawi wchodzi do mmi, wychodzi z mmi wchodzi do gatka mamy pętlę zamkniętą. odepnij wszystkie światłowody i poprostu latarką świeć na wyjście i przypatrz się gdzie się zaświeci przewód. na złączkach jest opisane wejście wyjście za pomocą strzałeczek.
co do zasilań to na każdy sterownik w magisrali MOST potrzeba tylko KL30 i KL31 oraz wakeup czyli plus, masa i pobudka.
czyli wynika że z twojego kabelka od mmi do panelu sterowania należy podpiąć przewody masa plus i wakeup, czyli w twoim wypadku jeśli się nie mylę czerwony plus stały, czarny masa, zielony wakeup??? (połączyć z zielonofioletowym w gatku) zółty do klawisza obok ekranu??? (funkcja wyłączania ekranu) te dwa ostatnie powinny być opisane przez sprzedawcę tego kabelka
oprócz tego co nie mam to mam wszystko i
tu już nie ma nic do roboty
----------------------------------------------
CCCO 2015
kolejne nieuki nauczam jazdy po naszemu
No i sie udalo!!!
Okazalo sie ze brakowalo mi jednego przewodu we wtyczce panela mmi!
W pozycji 7 byl czerwony kabel ktorego nie bylo we wiazce od sterownika, po przelozeniu kable do nowej wtyczki mmi sie odpalilo! yupiii :D
Radosc przedwczesna, dzwiek tylko z lewej strony Wlaczylo sie CP na wzmacnaczu! Po usunieciu bledu wszystko dziala.
Mam teraz tylko problem z adaptacja w module 07 control head.
Pozdrawiam
Jocker01
[ Dodano: 2013-12-09, 12:07 ]
no i telefon mi nie dziala, wlacza sie na chwile, pojawia sie logo audi, zaczyna szukac telfonu i gasnie
kodowanie?
oprócz tego co nie mam to mam wszystko i
tu już nie ma nic do roboty
----------------------------------------------
CCCO 2015
kolejne nieuki nauczam jazdy po naszemu
Witam, zmianilem kodowania i adaptacje! Blad adaptacji pozostal
Nadal Bluetooth sie nie wlacza oraz AC nie pokazuje nic na wyswietlaczu.
Wydaje mi sie ze poprzedni wlasciciel mial manualna klime, czy to dlatego?
Pozdrawiam
Jocker01
napisz co masz w podłokietniku bo coś mi tutaj nie pasuje, napisz jakie dałeś wartości adaptacji kanału 1, 2 i 12 dla 07 MMI oraz jakie masz kodowanie 08 czyli klimy, a tak ogólnie to przeklej scana samochodu
oprócz tego co nie mam to mam wszystko i
tu już nie ma nic do roboty
----------------------------------------------
CCCO 2015
kolejne nieuki nauczam jazdy po naszemu
1 Fault Found:
01699 - Motor for Central Locking; Hatch/Trunk (V53)
009 - Open or Short to Ground
Freeze Frame:
Fault Status: 01101001
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 128
Reset counter: 62
Mileage: 0 km
Time Indication: 0
-------------------------------------------------------------------------------
Address 47: Sound System Labels: 4F0-910-223-AS.lbl
Part No SW: 4F0 910 223 G HW: 4F0 035 223
Component: Amp.-ASK H10 0350
Revision: 43S00001 Serial number: 00506060289477
Coding: 0000103
Shop #: WSC 02335 785 00200
VCID: 224B0663FD19D80EA27-8077
to też do wymiany, w MMI adaptacje kanał 12 wpisz 0 i zobacz czy pójdzie, trzeba przekodować twój wzmak pod mmi
oprócz tego co nie mam to mam wszystko i
tu już nie ma nic do roboty
----------------------------------------------
CCCO 2015
kolejne nieuki nauczam jazdy po naszemu
jeśli nie można go odczytać to jak ma działać? ani to bt ani telefon pod mmi 2G, jeśli chcesz mam telefon pod 2G motoroli lub bt
oprócz tego co nie mam to mam wszystko i
tu już nie ma nic do roboty
----------------------------------------------
CCCO 2015
kolejne nieuki nauczam jazdy po naszemu
Witam,
dzieki za odpowiedz!
Telefon narazie zostawie bo to nie jest az tak wazne, narazie!!! ale z ciekawosci napisz mi ile bys chcial za BT, prosze!
Martwi mnie brak wyswietlania funkcji klimy, w nocy nie moge sobie wlaczyc podgrzewania
Wydaje mi sie ze nie popelnilem blad nie podlaczajac diagnozy pod klime! (bo nie wiedzialem jak )
We wiazce do modulu byly dwa zielone przewody, polaczylem je i podlaczylem oba pod zielony we wtyczce zmieniarki!
Ten dodatkowy zielony przewod mial konektor z wtyczki.
Przydalby sie jakis schamat, mam else, jednak nie potrafie czytac tych ich schematow.
Pisalem o pomoc do car-systems.pl jednak bez numeru zamowienia, ktorego nie mam nie podlesla opisu
Gadalem juz z forumowiczem Waldekkk ktory dokonal wymiany juz jakis czas temu i ma mi podeslac opisy i schematy.
Zawsze ostatecznie moge kupic przejsciowke wiazki od uzytkownika Fabiano82.
Najwazniejsze ze to juz jest podlaczone i najwazniejsze funkcje dzialaja!
Pozdro
[ Dodano: 2013-12-12, 14:19 ]
dzis sprawdzilem ten modul co mam w bagazniku, sadzilem ze byl to modul bt ale jest to wzmacniacz zestawu glosnomowiacego:
Czy to mozliwe ze BT nie dziala bo nie ma podlaczonego swiatlowodu do niego?
Mialem 3 wtyczki swiatlowodowe i wszystko zostaly uzyte: can gateway, mmi i zmieniarka! czy bede musial dokupic rozgaleznik swiatlowodu? czy wogole jest cos takiego?
Pozdrawiam
Jocker01
Do modułu BT muszą być doprowadzone 3 kable - zasilanie, masa i diagnoza. Dodtatkowo MUSI BYć doprowadzona pętla światłowodowa. Bez tego nie będzie chodzić !
Wykonane mody:
- Chip Vtech 225KM/490Nm
- Tempomat
- Pełen Parktronic w wyświetlaniem graficznym
- Moduł Bluetooth
- MMI 2g
- Navi
dzieki,
czyli reasumujac, do kazdego modulu idzie diagnoza (zielono-szary przewod).
Czy jest jedna diagnoza do wszystkiego?
Czy kazdy modul ma osobna diagnoze?
U mnie w wtyczce mmi byla luzna diagnoza z koncowka oryginalnie zarobiona, Nie wiedzialem do czego jest wiec ja polaczylem z reszta wiazki, jezeli ja odepna i podlacze pod klime to powinno zaczac dzialac?
Sorki za lamerskie pytania ale niechce spalic £500!
Jak to zrobie to trzeba bedzie przygotowac jakis pozadny opis wymiany, wlacznie w elektryka
Pozdrawiam
Jocker01