Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.5TDI 180KM] PROBLEM - brak mocy

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
solalask
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 15 lis 2013, 14:56
Lokalizacja: ŁASK

[2.5TDI 180KM] PROBLEM - brak mocy

Post autor: solalask » 15 lis 2013, 15:27

Witam na wstepie chcialem sie przywitac ze wszystkimi z foum <luzik>

Posiadam Audi a6 silnik 2.5 tdi 180km (nie wiem oznaczenia)

Moj problem polega na tym, ze auto zamula strasznie do 100 na cwiartce gazu jakos sie dotoczy, ale im wiecej gazu tym wiekszy mul (tak jakby lapal lewe powietrze)

Doda, ze sprawdzal juz przeplywke jest ok i ten grzybek jak dobrze mowie od turbo dmuchalem w niego i nie przepuszcza, innych pomyslow juz nie znalazlem na forum, wiec pisze tutaj o swoim problemie.

Mial ktos podobny problem lub zna jakas propozycje naprawy?

Wiem, ze byla zmieniana pompa i mysle, ze mozna jest zle wysterowana , lecz poki co nie mam jak tego sprawdzic.Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2596
Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 15 lis 2013, 15:36

solalask,wnioskując po Twoim roczniku podanym w opisie Twój silnik posiada kod AKE. Masz też go Wpisany na wlepce w bagażniku. <okok>
Do diagnozy Twojego problemu będą potrzebne odczyty z Vag.
Lektor.

solalask
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 15 lis 2013, 14:56
Lokalizacja: ŁASK

Post autor: solalask » 15 lis 2013, 15:41

Bardzo mozliwe , jak wyjde z pracy to sprawdze :)

Jutro podlacze pod Vag i sprawdzimy co i jak, na co powinienem zwrocic szczegolna uwage?

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2596
Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 15 lis 2013, 15:46

Na początek może sczytaj błędy i wklej na Forum. Możesz też zrobić logi, bez tego będziemy tu wróżyć z fusów <mysli> Bo powodów Twojego problemu może być mnóstwo <okok>
Lektor.

solalask
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 15 lis 2013, 14:56
Lokalizacja: ŁASK

Post autor: solalask » 15 lis 2013, 16:15

Ok, w takim razie jutro postaram sie podac jak najwiecej szczegolow i bedziemy kontynuowali temat :)

zippo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 24
Rejestracja: 10 lis 2013, 11:48
Lokalizacja: Katowice

Post autor: zippo » 15 lis 2013, 16:39

witam
mam ten sam problem/mialem/proponowano mi wymiane czujnika cisnienia,wymiane gruszki,renowacje turbiny aporadzilem sobie sam.Na niskich biegach/tiptronic/dalem mojemu adikowi popalic i sie obudzil,turbina byla zamulona od paru dni jest dobrze czego i Tobie zycze
pozdrawiam :>
zippo

solalask
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 15 lis 2013, 14:56
Lokalizacja: ŁASK

Post autor: solalask » 16 lis 2013, 10:00

Podpinalem pod komputer i kat wtrysku poznego jest nie taki. Powinno byc 0-4 , a jest 4,6 takze sporo roznicy. Wychodzi na to, ze pompa jest do regulacji :), jak sie wyreguluje to zobaczymy :)

[ Dodano: 2013-11-29, 09:42 ]
Wiec tak, po przerwie sprawa wyglada tak.

Turbo jest ok
Pompa wtryskowana wyregulowana
Sprzeglo wiskotyczne zmienione
przeplywka zmieniona

Auto idzie zdecydowanie lepiej, ale to nie jest to. Co jeszcze moze byc nie tak?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga