[ACK 2.8 193 KM] LPG Problem z regulacją
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 17
- Rejestracja: 04 sie 2013, 12:38
- Lokalizacja: Bielsk Podlaski
[ACK 2.8 193 KM] LPG Problem z regulacją
Witam. postaram się opisać całą sytuacje z czym jest problem. Sterownik LPG to KME, wtryski hana. Od kiedy "Awdi" jest w moim posiadaniu wszystko było ok. W trasie jeżdżąc jak człowiek spalanie wynosiło 10-11 LPG...jedyny problem był w mieście gdzie przy dziadkowej jeździe spalanie wynosiło 19-20 , gdy sie troszkę gaz mocniej wciskało nawet 28 choć nie było przy tym szaleństw heh Oczywiście zdecydowałem sie na wizytę u gazownika który raczej nie pomógł a wręcz przeciwnie, więc wizyta u kolejnego itd..skończyło się na trzech fachowcach aż w końcu trwiłem na kolejnego.... teraz na LPG samochód pracuje idealnie, zbiera sie fajnie, przyśpiesza choć spalanie w mieście cięzko zejśc poniżej 20 L. Główny problem to że rano gdy z PB przeskakuje na lpg to samochód po prostu sie dusi i nie reaguje na mocniejsze wciśnięcie gazu do momentu aż silnik znacząco sie nagrzeje. Doradźcie co z tym w końcu zrobić aby było ok, może ktoś z was tym sie zajmuje lub polecicie jakiegoś gazownika Białystok-Bielsk Podlaski-okolice ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 278
- Rejestracja: 09 lis 2013, 10:10
- Imię: Radosław
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Ostróda
Korekta po temperaturze za słaba i wtryski lpg zalewają. Jakie to KME?
Z palucha tam można chyba tylko wybrać z : standard/mała/ duża. Wprowadzenie własnej jest chyba dostepne tylko dla autoryzawanych warsztatów lub jeśli posiadasz odpowiednią wersję oprogramowania .
[ Dodano: 2013-11-09, 12:15 ]
Z palucha tam można chyba tylko wybrać z : standard/mała/ duża. Wprowadzenie własnej jest chyba dostepne tylko dla autoryzawanych warsztatów lub jeśli posiadasz odpowiednią wersję oprogramowania .
[ Dodano: 2013-11-09, 12:15 ]
to automat? pali jak ch..raziomek6087 pisze:w mieście cięzko zejśc poniżej 20 L.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 17
- Rejestracja: 04 sie 2013, 12:38
- Lokalizacja: Bielsk Podlaski
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 278
- Rejestracja: 09 lis 2013, 10:10
- Imię: Radosław
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Ostróda
tzn. że w KME możesz wybierać tylko pomiędzy 3 opcjami Korekty po temp.
Które czasami są nie wystarcające i najlepiej wtedy samemu ją zrobić w opcji korekta UÂŻYtkoWNIKA . Ale ta opcja zwykle jest nie dostępna.
Jeśli masz interfejs lpg i vaga tomusisz sprawdzic co się dzieje po przejściu na gaz. Korekty zapewne lecą na mnus.
Które czasami są nie wystarcające i najlepiej wtedy samemu ją zrobić w opcji korekta UÂŻYtkoWNIKA . Ale ta opcja zwykle jest nie dostępna.
Jeśli masz interfejs lpg i vaga tomusisz sprawdzic co się dzieje po przejściu na gaz. Korekty zapewne lecą na mnus.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 17
- Rejestracja: 04 sie 2013, 12:38
- Lokalizacja: Bielsk Podlaski
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 508
- Rejestracja: 12 wrz 2013, 15:31
- Imię: Jakyb
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Czerwin