[ALF 2.4 165 KM] olej spierniczył miską - porada.
[ALF 2.4 165 KM] olej spierniczył miską - porada.
witam was koledzy, jak w temacie - stało sie nieszczęście nieszczęśliwe a mianowicie miska olejowa w moim kochanym Audi straciła syczelność, olej spierniczył ciurkiem:[ zapaliły sie chyba najbardziej niechciane kontrolki ( czerwony alladyn- olej, czerwona od hamulców, abs i ten przeraźliwy dźwięęęk - nie życzę nikomu, 6l oleju uciekło na dystansie około 1.5km.
i tu moje pytanie - czy nie powinna sie chociaż zapalić lampka o minimalnym poziomie? Dlaczego abs i hamulce??
za godzine zholuje autko i bede rozbierał.
co sądzicie o spawaniu miski? działa -nie działa? jakieś doświadczenia?
nie powiem ale spieszy mi sie bardzo z naprawą.
nie chce kupywac w sieci - jutro w nocy jade w traske 1100 km w jedna strone,
co wymienić jeszcze jak juz bede miał zwaloną miche?
napewno szczelna miska- uszczelka, olej z filtrem coś jeszcze?
i tu moje pytanie - czy nie powinna sie chociaż zapalić lampka o minimalnym poziomie? Dlaczego abs i hamulce??
za godzine zholuje autko i bede rozbierał.
co sądzicie o spawaniu miski? działa -nie działa? jakieś doświadczenia?
nie powiem ale spieszy mi sie bardzo z naprawą.
nie chce kupywac w sieci - jutro w nocy jade w traske 1100 km w jedna strone,
co wymienić jeszcze jak juz bede miał zwaloną miche?
napewno szczelna miska- uszczelka, olej z filtrem coś jeszcze?
- Naprawa Audi A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1352
- Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Dziesiątki mis olejowych pospawałem (i nie tylko, jeśli chodzi o motoryzację), a stop używany przez VAG w większości przypadków daje się pospawać bez trudu. Pierwsza sprawa - różowa poświata łuku elektrycznego - koniec spawania, bo nic z tego nie wyjdzie. Materiał będzie się rozdzielał, topnik również będzie oddzielnie. Zielona, zielononiebieska poświata - jedziemy dalej z tematem.
Drut AlSi12, ale na AlSi5 też da radę, do mycia tylko rozpuszczalnik Nitro - najlepiej wypłukuje / rozpuszcza oleje, ropę i wszystko co może zakłócić proces.
Do sprawdzenia zawsze używałem nafty - silne właściwości penetrujące
Â
Drut AlSi12, ale na AlSi5 też da radę, do mycia tylko rozpuszczalnik Nitro - najlepiej wypłukuje / rozpuszcza oleje, ropę i wszystko co może zakłócić proces.
Do sprawdzenia zawsze używałem nafty - silne właściwości penetrujące

Â
dzieki Ci Tomaszu za wykład, ale nie mam mozliwości osobiście pospawac amelinum ( brak sprzętu do tego stopu) inne bardziej metalowe niema kłopotu,
ale skoro twierdzisz ze bedzie to działało to tak tez uczynie,
a co do przygody to raczej czas juz na nią był - była poklejona jakimś twardym tworzywem ( coś jak poxipol ) widocznie poprzedni własciciel w coś przydzwonil
No i ta łatka zaczęła przeciekać jakiś tydzień temu a dzisiaj całkowicie odpadła i historię opisałem na początku tematu
ale skoro twierdzisz ze bedzie to działało to tak tez uczynie,
a co do przygody to raczej czas juz na nią był - była poklejona jakimś twardym tworzywem ( coś jak poxipol ) widocznie poprzedni własciciel w coś przydzwonil
No i ta łatka zaczęła przeciekać jakiś tydzień temu a dzisiaj całkowicie odpadła i historię opisałem na początku tematu
- Naprawa Audi A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1352
- Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Ale nie ukrywaj takich szczegółów, bo to ważne - musisz koniecznie powiedzieć o tym łataniu osobie, która będzie spawać - musi to dokładnie oczyścićkrejzi89 pisze:dzieki Ci Tomaszu za wykład, ale nie mam mozliwości osobiście pospawac amelinum ( brak sprzętu do tego stopu) inne bardziej metalowe niema kłopotu,
ale skoro twierdzisz ze bedzie to działało to tak tez uczynie,
a co do przygody to raczej czas juz na nią był - była poklejona jakimś twardym tworzywem ( coś jak poxipol ) widocznie poprzedni własciciel w coś przydzwonil
No i ta łatka zaczęła przeciekać jakiś tydzień temu a dzisiaj całkowicie odpadła i historię opisałem na początku tematu

Dlaczego

Historia własna - pojechałem na robotę pospawać obudowę (dzwon) sprzęgła w ciągniku siodłowym - rozleciało sie łożysko oporowe przy sporej prędkości i kulki dosłownie jak pociski rozsadziły ją w kilku miejscach. Ruski oczywiście poxipol i poskładane, a mnie zapewniono, że wjeżdżam i mam "na gotowo". Kazałem mu to oczyścić do gołego metalu i wtedy:
Ruski: a tak nie pospawa się

Ja: a próbowałeś kiedyś pospawać beton

Nie musiał się dwa razy zastanawiać nad ewentualnymi skutkami

Â
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
z montażem nie było żadnych problemów, co prawda nie kupowałem na alle bo brat ma dojścia do tańszych części i nie chciałem czekać na przesyłkę. tak czy inaczej był to najtańszy zamiennik dostępny w hurtowni więc na pewno nie różni się od tego co w necie. zawsze możesz dołożyć z 20-30 pln i w intercarsie pewnie dostaniesz. co do tego jak się spisuje? nie cieknie 

miska zamówiona, jutro powinna przybyc,
dzwonie do zaprzyjaznionego sklepu moto czy maja uszczelke pod miske, - na jutro -46pln
dzwonie do intercars`u i o dziwo mieli na stanie - 82złote za ten sam produkt tej samej firmy
Czy to nie zdzierstwo??
Ps,
przy okazji ze mam uziemione auto postanowiłem sie zająć innymi drobnymi wyciekami-
do tego celu pas przedni out i dalej nic nie widać z kad sie saczy, na darmo 4h roboty;/
ale przy okazji dobrego dojscia psikłem cały przód silnika karcherem i jest czysciutki,
Ps,2
czy ktoś sie oriętuje z którego miejsca może spieprzac olejek dodam ze kropelki wisza na zaworach bodajze ERG ( od strony grodzi,)
przy zaslepkach wałka w miare sucho, z pod pokrywy zaworów minimalnie sie poci. a z kanału widać ze kropelki wisza i spadają centralnie na sanki, - a pozniej juz wiadomo, wszedzie mokro...
dzwonie do zaprzyjaznionego sklepu moto czy maja uszczelke pod miske, - na jutro -46pln
dzwonie do intercars`u i o dziwo mieli na stanie - 82złote za ten sam produkt tej samej firmy
Czy to nie zdzierstwo??
Ps,
przy okazji ze mam uziemione auto postanowiłem sie zająć innymi drobnymi wyciekami-
do tego celu pas przedni out i dalej nic nie widać z kad sie saczy, na darmo 4h roboty;/
ale przy okazji dobrego dojscia psikłem cały przód silnika karcherem i jest czysciutki,
Ps,2
czy ktoś sie oriętuje z którego miejsca może spieprzac olejek dodam ze kropelki wisza na zaworach bodajze ERG ( od strony grodzi,)
przy zaslepkach wałka w miare sucho, z pod pokrywy zaworów minimalnie sie poci. a z kanału widać ze kropelki wisza i spadają centralnie na sanki, - a pozniej juz wiadomo, wszedzie mokro...