[ALG 2.8 193 KM] Brak mocy, późna zmiana biegów....
[ALG 2.8 193 KM] Brak mocy, późna zmiana biegów....
Tak jak w temacie. Natomiast opowiem dokładnie pewnego dnia w trakcie jazdy walnęły mi śmigiełka z wisko połamały się ... do tamtej pory wszystko grało chociaż słyszałem że wisko trzeba wymienić ale po tym jak te śmigiełka poszły jest dokładnie tak jak w temacie . Zmieniłem wisko na nowe i myślałem że problem zniknie... niestety jest tak samo. Daję gazu samochód tylko podkręca obroty a tak jakby w ogole nie przyspieszał przyspiesza baaardzo długo a obroty rosną i bardzo późno zmienia mi biegi... Jak miał super przyspieszenie tak teraz w ogóle go nie ma... Ratujcie ! Co to może być ?!
Niestety ciężko mi na to odpowiedzieć jutro jade do mechanika to mu to zasugeruje.tkamicki5 pisze:moze wiatrak połamał przewód podciśnienia idący do zbiornika pod lewą podłużnicą i jest problem ze zmiennądługoscią kolektora?
--
bawół1
Co do reszty nic nie syczy i nie ugotował się chyba bo żadnego przegrzania w silniku nie było.
Natomiast wydaje mi się jakby coś te śmigła z wisko zerwały tak jakby nie do końca łapało na zasadzie że daje gazu podnoszą siętylko obroty a predkosc zostaje. tak jakby jakiegos paska łączącego nie było czy coś takiego... I właśnie tak jak napisał tkamicki5 może to być właśnie jakiś przewód... Mam tylko nadzieję że nie pójdę z torbami...
Szczerze powiem że nie wiem ponieważ kupiłem go dopiero miesiąc temu... Ale jak jutro zawiozę i się dowiem o co chodzi to powiem żeby wymienili olej w skrzyni. Oczywiście napiszę też dokładną przyczynę co jest nie tak jak już się dowiem. Ale jestem strasznie zły... Niedawno robiłem całe tylne hamulce razem z zaciskami etc. a teraz to...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 20
- Rejestracja: 29 sty 2012, 03:08
- Lokalizacja: Zbrosławice/Śląsk
A ja bym sprawdził korekty paliwowe. Jeśli jest bardzo ubogo, sterownik wydłuża czasy wtrysków benzyny w ramach sprzężenia zwrotnego z sondami lambda. A długie czasy wtrysku benzyny (wydłużone) to dla sterownika skrzyni biegów informacja (oczywiście fałszywa) o rozwijanym wyższym momencie obrotowym, co z automatu powoduje przesunięcie chwili przełączenia biegu w rejon wyższych obrotów. Jednocześnie - jeśli jest mocno za ubogo z jakiegoś powodu - auto nie generuje normalnej mocy - i wszystkie objawy pasują. Jeśli usterka powstała DOKÂŁADNIE wtedy gdy poleciało wisko, na bank jest coś mechanicznie uwalone rozlatującym się wentylatorem. Może jakiś przewód podciśnienia, może jakiś fragment wiązki elektrycznej - to trzeba sprawdzić.