Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ AVF 1.9 131 KM] Szarpanie, pomimo wymiany różnych rzeczy

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
pawelkol
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 26 paź 2013, 22:07
Lokalizacja: bergen

[ AVF 1.9 131 KM] Szarpanie, pomimo wymiany różnych rzeczy

Post autor: pawelkol » 26 paź 2013, 22:19

Hej mam problem z silnikiem w moim audi. Jest to 1.9 tdi AVF 131km. Silnik szarpie na jałowym biegu oraz przy około 2200 obrotach. Nadmieniam że zostało wymienione sprzęgło i dwumas niestety to nie pomogło następnie wymieniony zostal rozrząd. Kolejno sprawdzony egr wtryski i dolot z turbina. Wszystkie te rzecY ok . Proszę nakierujcie mnie co jeszcze sprawdzić co to Może być..? Auto ma moc jest zrywne nie dymi pali okolo 6 l na sto. Powyzej 2200 obrotów noe trzesie wcale, predkosc maksymalna 210 kmh
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez pawelkol, łącznie zmieniany 1 raz.

kryhawrc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 430
Rejestracja: 11 gru 2007, 22:27
Imię: Krystian
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gorzów/Hooge zwaluwe-NL
Kontakt:

Post autor: kryhawrc » 26 paź 2013, 23:44

Ja bym podłączył VAGa i odczytał błedy, no chyba że wolisz sobie coś jeszcze wymienić

pawelkol
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 26 paź 2013, 22:07
Lokalizacja: bergen

Post autor: pawelkol » 27 paź 2013, 00:41

Był podłączany juz kilka razy jedyny błąd to czujnik jakosci powietrza ten przy filtrze kabinowym.

kryhawrc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 430
Rejestracja: 11 gru 2007, 22:27
Imię: Krystian
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gorzów/Hooge zwaluwe-NL
Kontakt:

Post autor: kryhawrc » 27 paź 2013, 08:39

Podaj nr. Błędu z całym opisem, będzie wiadomo więcej.
Z kad jesteś- może pomogę ci osobiście

pawelkol
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 26 paź 2013, 22:07
Lokalizacja: bergen

Post autor: pawelkol » 27 paź 2013, 17:39

pawelkol pisze:Hej mam problem z silnikiem w moim audi. Jest to 1.9 tdi AVF 131km. Silnik szarpie na jałowym biegu oraz przy około 2200 obrotach. Nadmieniam że zostało wymienione sprzęgło i dwumas niestety to nie pomogło następnie wymieniony zostal rozrząd. Kolejno sprawdzony egr wtryski i dolot z turbina. Wszystkie te rzecY ok . Proszę nakierujcie mnie co jeszcze sprawdzić co to Może być..? Auto ma moc jest zrywne nie dymi pali okolo 6 l na sto. Powyzej 2200 obrotów noe trzesie wcale, predkosc maksymalna 210 kmh


[ Dodano: 2013-10-27, 17:41 ]
Dziś podłączyłem vaga i nie ma żadnych błędów może ktos mial podobny przypadek? :|

Bardzo dziękuję za sugestie ale to niestety nie to. Dzisiaj odlaczyłem egr i zero zmian dalej delikatnie telepie przy około 1000 obr. I okolo 2200 obr na min. Jakies pomysły? Probowalem odłączyć całkiem egr. Zadnych zmian. Nie mam pojecia... na vag com zero błędów. Przypomnę że to napewno nie pompowtryski ani rozrząd czy dwumas. <zalamka>
Ostatnio zmieniony 28 paź 2013, 19:25 przez pawelkol, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Naprawa Audi A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1352
Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
Imię: Tomek
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Naprawa Audi A6 » 28 paź 2013, 01:29

pawelkol pisze:Hej. Bardzo dziękuję za sugestie ale to niestety nie to. Dzisiaj odlaczyłem egr i zero zmian dalej delikatnie telepie przy około 1000 obr. I okolo 2200 obr na min. Jakies pomysły? Probowalem odłączyć całkiem egr. Zadnych zmian. Nie mam pojecia... na vag com zero błędów. Przypomnę że to napewno nie pompowtryski ani rozrząd czy dwumas. <zalamka>
No to pozostaje któraś z poduszek silnika, lub skrzyni <mysli>

blackpanther
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 27 paź 2013, 20:47
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: blackpanther » 28 paź 2013, 08:43

Pompowtryski napewno dobrze ustawione ?? Co masz w blokach pomiarowych 3, 4 ,13 ,18 ,23?

Awatar użytkownika
Naprawa Audi A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1352
Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
Imię: Tomek
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Naprawa Audi A6 » 28 paź 2013, 19:17

pawelkol, wydzieliłem Twój problem z tematu dotyczącego 2.5TDi - dwa różne silniki wysokoprężne i pojawiło się nieporozumienie. W tej chwili jest przejrzyście <okok>

pawelkol
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 26 paź 2013, 22:07
Lokalizacja: bergen

Post autor: pawelkol » 28 paź 2013, 23:35

tomekkk1 pisze:pawelkol, wydzieliłem Twój problem z tematu dotyczącego 2.5TDi - dwa różne silniki wysokoprężne i pojawiło się nieporozumienie. W tej chwili jest przejrzyście <okok>
dziękuję!

[ Dodano: 2013-10-28, 23:37 ]
blackpanther pisze:Pompowtryski napewno dobrze ustawione ?? Co masz w blokach pomiarowych 3, 4 ,13 ,18 ,23?

Hej! Podlacze jutro po pracy na spokojnie !

[ Dodano: 2013-10-29, 22:06 ]
grupa 13 od lewej: 0.12 1.18 -2.40 1.06 mg/R
grupa 23 od lewej: -32.0 24.0 -14.0 10.0
grupa 18 same zera

[ Dodano: 2013-10-29, 23:34 ]
Witam ponownie czy to są prawidłowe odczyty?



grupa 13 od lewej: 0.12 1.18 -2.40 1.06 mg/R
grupa 23 od lewej: -32.0 24.0 -14.0 10.0
grupa 18 same zera

Awatar użytkownika
Bacc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 89
Rejestracja: 26 paź 2012, 17:45
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Bacc » 30 paź 2013, 21:59

odczyty jak najbardziej prawidlowe :)

Tak jak kolega napisal wczesniej poduszki silnika i skrzyni to podstawa do sprawdzenia <okok> Rowniez mocowania, wieszaki tlumika :]

pawelkol
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 26 paź 2013, 22:07
Lokalizacja: bergen

Post autor: pawelkol » 31 paź 2013, 08:12

To nie poduszki pol roku temu wymienilem wszystkie i skrzyni tez. Wydech? Ruszałem nim i to samo. Przed wymiana poduszek tak samo się trzasl.

[ Dodano: 2013-10-31, 08:16 ]
Pazatym przy uszkodzonych poduszkach trzasl by się przy 2200 obrotów? A przy 1500 nie? To nie ma sensu przeciez.

tomeksopot
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 28 gru 2012, 15:08
Lokalizacja: Sopot/Berlin

Post autor: tomeksopot » 08 lis 2013, 08:15

może uszczelniacze PD ostatnio na AKP ktoś miał podobne problemy i wymiana tych uszczelniaczy pomogła....
a swoja drogą to fajnego masz mechanika... szukaj innego.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja