[ AVF 1.9 131 KM] Szarpanie, pomimo wymiany różnych rzeczy
[ AVF 1.9 131 KM] Szarpanie, pomimo wymiany różnych rzeczy
Hej mam problem z silnikiem w moim audi. Jest to 1.9 tdi AVF 131km. Silnik szarpie na jałowym biegu oraz przy około 2200 obrotach. Nadmieniam że zostało wymienione sprzęgło i dwumas niestety to nie pomogło następnie wymieniony zostal rozrząd. Kolejno sprawdzony egr wtryski i dolot z turbina. Wszystkie te rzecY ok . Proszę nakierujcie mnie co jeszcze sprawdzić co to Może być..? Auto ma moc jest zrywne nie dymi pali okolo 6 l na sto. Powyzej 2200 obrotów noe trzesie wcale, predkosc maksymalna 210 kmh
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez pawelkol, łącznie zmieniany 1 raz.
pawelkol pisze:Hej mam problem z silnikiem w moim audi. Jest to 1.9 tdi AVF 131km. Silnik szarpie na jałowym biegu oraz przy około 2200 obrotach. Nadmieniam że zostało wymienione sprzęgło i dwumas niestety to nie pomogło następnie wymieniony zostal rozrząd. Kolejno sprawdzony egr wtryski i dolot z turbina. Wszystkie te rzecY ok . Proszę nakierujcie mnie co jeszcze sprawdzić co to Może być..? Auto ma moc jest zrywne nie dymi pali okolo 6 l na sto. Powyzej 2200 obrotów noe trzesie wcale, predkosc maksymalna 210 kmh
[ Dodano: 2013-10-27, 17:41 ]
Dziś podłączyłem vaga i nie ma żadnych błędów może ktos mial podobny przypadek?

Bardzo dziękuję za sugestie ale to niestety nie to. Dzisiaj odlaczyłem egr i zero zmian dalej delikatnie telepie przy około 1000 obr. I okolo 2200 obr na min. Jakies pomysły? Probowalem odłączyć całkiem egr. Zadnych zmian. Nie mam pojecia... na vag com zero błędów. Przypomnę że to napewno nie pompowtryski ani rozrząd czy dwumas.

Ostatnio zmieniony 28 paź 2013, 19:25 przez pawelkol, łącznie zmieniany 1 raz.
- Naprawa Audi A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1352
- Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
No to pozostaje któraś z poduszek silnika, lub skrzynipawelkol pisze:Hej. Bardzo dziękuję za sugestie ale to niestety nie to. Dzisiaj odlaczyłem egr i zero zmian dalej delikatnie telepie przy około 1000 obr. I okolo 2200 obr na min. Jakies pomysły? Probowalem odłączyć całkiem egr. Zadnych zmian. Nie mam pojecia... na vag com zero błędów. Przypomnę że to napewno nie pompowtryski ani rozrząd czy dwumas.

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 51
- Rejestracja: 27 paź 2013, 20:47
- Lokalizacja: 3miasto
- Naprawa Audi A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1352
- Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
dziękuję!tomekkk1 pisze:pawelkol, wydzieliłem Twój problem z tematu dotyczącego 2.5TDi - dwa różne silniki wysokoprężne i pojawiło się nieporozumienie. W tej chwili jest przejrzyście
[ Dodano: 2013-10-28, 23:37 ]
blackpanther pisze:Pompowtryski napewno dobrze ustawioneCo masz w blokach pomiarowych 3, 4 ,13 ,18 ,23?
Hej! Podlacze jutro po pracy na spokojnie !
[ Dodano: 2013-10-29, 22:06 ]
grupa 13 od lewej: 0.12 1.18 -2.40 1.06 mg/R
grupa 23 od lewej: -32.0 24.0 -14.0 10.0
grupa 18 same zera
[ Dodano: 2013-10-29, 23:34 ]
Witam ponownie czy to są prawidłowe odczyty?
grupa 13 od lewej: 0.12 1.18 -2.40 1.06 mg/R
grupa 23 od lewej: -32.0 24.0 -14.0 10.0
grupa 18 same zera
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 6
- Rejestracja: 28 gru 2012, 15:08
- Lokalizacja: Sopot/Berlin