Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ AKE 2.5 180 KM] pokrywa zaworow

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
mianas87
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 25 lut 2012, 13:00
Lokalizacja: zielona gora

[ AKE 2.5 180 KM] pokrywa zaworow

Post autor: mianas87 » 25 paź 2013, 18:12

Witam.ostatnio zauwazylem ze leje mi olej z pod lewej pokrywy zaworow, a takze zauwazylem ze na laczeniu przewodow ze zbiornikiem wyrownawczym wycieka plyn chlodniczy,saczy sie. Czy winna temu bedzie uszczelka pod pokrywa zaworow, ktora powoduje wyzsze cisnienie w ukladzie chlodzenia czy odrazu mam sie nastawiac na uszkodzona uszczelke pod glowica?

Awatar użytkownika
Audi A6 Warsztat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2596
Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
Imię: Zbigniew
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Audi A6 Warsztat » 25 paź 2013, 18:40

mianas87 pisze: zauwazylem ze na laczeniu przewodow ze zbiornikiem wyrownawczym wycieka plyn chlodniczy,saczy sie.
Na początek dokręć opaskę na przewodzie, powinno przestać cieknąć.
mianas87 pisze:zauwazylem ze na laczeniu przewodow ze zbiornikiem wyrownawczym wycieka plyn chlodniczy,saczy sie. Czy winna temu bedzie uszczelka pod pokrywa zaworow, ktora powoduje wyzsze cisnienie w ukladzie chlodzenia
Raczej nie.
mianas87 pisze:czy odrazu mam sie nastawiac na uszkodzona uszczelke pod glowica?
na razie wstrzymaj się i zrób jak napisałem na początku.
Warsztat, naprawy Audi A6.

Awatar użytkownika
mianas87
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 25 lut 2012, 13:00
Lokalizacja: zielona gora

Post autor: mianas87 » 25 paź 2013, 18:44

Opaski dokrecalem i to nic nie dalo...

Awatar użytkownika
Audi A6 Warsztat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2596
Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
Imię: Zbigniew
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Audi A6 Warsztat » 25 paź 2013, 18:54

A wyczyściłeś króciec? <mysli> Spróbuj rozłączyć i dokładnie wyczyścić. Mógł się między króćcem zbiorniczka a gumowym przewodem utworzyć osad z płynu przez który jest wyciek.
Warsztat, naprawy Audi A6.

mariusz888
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 662
Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
Imię: Jerzy
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
Kontakt:

Post autor: mariusz888 » 25 paź 2013, 20:11

trochę dziwne bo tam nie ma opaski do skręcania <szok> a jak ktoś taka założył to nic dziwnego ze się sączy płyn <uoee>
tam ma być opaska aktywna (sprężynująca)
pozd. <okok>
allroad 3.0 ASB
allroad 2.5tdi AKE
a6 2.8Q ACK sedan
a3 8L ALH

Awatar użytkownika
mianas87
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 25 lut 2012, 13:00
Lokalizacja: zielona gora

Post autor: mianas87 » 26 paź 2013, 15:00

Zalozylem dodatkowe opaski skrecane obok tych sciskanych i to nic nie dalo, plyn dalej saczy sie z dolnego weza jak i tego na gorze zbiorniczka.ewidetnie jest za duze cisnienie. Korek wymienilem i to nic nie dalo.

mariusz888
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 662
Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
Imię: Jerzy
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
Kontakt:

Post autor: mariusz888 » 26 paź 2013, 18:00

wiec wychodzi na to ze masz popękany zbiorniczek ,częsta przypadłość(tez wymieniałem) <uoee>
wymieniles korek wiec ciśnienie odpada ,w korku jest zawor który utrzymuje odpowiednie ciśnienie maksymalne <okok>
allroad 3.0 ASB
allroad 2.5tdi AKE
a6 2.8Q ACK sedan
a3 8L ALH

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja