Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Auto gaśnie w czasie jazdy

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
kubek30
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7

Auto gaśnie w czasie jazdy

Post autor: kubek30 » 22 paź 2013, 08:47

witam serdecznie forumowiczow

od razu przechodze do moich problemow. chcialbym was sie poradzic, bo mam problemy ze swoja audiczka, ze jestem laikiem w dziedzinie, wiec chcialbym wiedziec, jak mam ewentualnie rozmawiac z mechanikiem. oczywiscie przegladalem rozne fora i tematy.

otoz od jakiegos czasu auto gasnie mi podczas jazdy. czasem jest ok, a czasem gasnie po kilka razy. zauwazylem ze dzieje sie tak glownie gdy wyjade kilka metrow z zakretu, lub gdy ruszam na wybojach. gdy odpalam go ponownie raczej nie robi problemow. dodam jeszcze, ze dzieje mi sie tak, gdy mam w baku paliwa miedzy polowa a ta druga kreska od strony rezerwy - tak zauwazylem przynajmniej, choc ostatnio mialem polowe i po wybojach ruszajac zgasl.
poza tym auto ciezko odpala, tzn gdy postoi przez noc chwilke trzeba krecic zeby zalapal. czasem gdy go krece, nagle sam jakby gazuje(podnosi obroty) i albo zalapie, albo gasnie. jak odpali i przejade chocby km, odpala od kopa (nie wiem czy to wtryski, czy cos z ukladem paliwa)

bylem u elektromechanika i wykryl na kompie nastepujace bledy:
01375 Engine mounting valve stage 1 sporadic
00667 Ambient temperature signal
01440 Fuel level signal

gosc powiedzial mi ze o ile 2 pierwsze nie maja wplywu na prace auta, to ten trzeci moze byc przyczyna(czujnik w baku paliwa nawala).
dostal sie do baku, sprawdzil co sie dalo, ale nie stwierdzil zeby cos bylo nie tak. mimo tego zaoferowal mi, ze wyjmie moj koszyk z baku i wsadzi inny, zebym na nim pojedzil i zobaczyl czy bedzie ok. poza tym wyeliminowal przy okazji zapowietrzenie ukladu paliwowego.