Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

3.0 (233 bhp) Tdi 2008 i młodsze.

Silniki wysokoprężne
WestBam
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 06 paź 2013, 22:44
Lokalizacja: Piła

3.0 (233 bhp) Tdi 2008 i młodsze.

Post autor: WestBam » 13 paź 2013, 19:20

Witam
Poszukuję opinii ludzi posiadających A6 z w silnikami 3.0 Tdi roczniki 2008 i młodsze .
Konkretnie jak ma się sprawa rozrządu do tego co było wcześniej.
Wszelkie inne informacje będą mile widziane :)
Ostatnio zmieniony 13 paź 2013, 20:10 przez WestBam, łącznie zmieniany 1 raz.

krysti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 321
Rejestracja: 11 lip 2010, 18:35
Lokalizacja: Zielona Góra

Re: 3.0 (233) Tdi 2008 i młodsze.

Post autor: krysti » 13 paź 2013, 19:58

WestBam pisze:Witam
Poszukuję opinii ludzi posiadających A6 z w silnikami 3.0 Tdi roczniki 2008 i młodsze .
Konkretnie jak ma się sprawa rozrządu do tego co było wcześniej.
Wszelkie inne informacje będą mile widziane :)
3.0tdi CDYA czyli polift - wyeliminowana wady rozrządu poprzedników - rozrząd praktycznie bezobsługowy.

pajero195
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 38
Rejestracja: 22 maja 2011, 12:24
Lokalizacja: dolny śląsk

Post autor: pajero195 » 14 paź 2013, 23:04

witam,

dołączę się do tematu

kupując poliftowy 2,7/3,0 tdi powinniśmy mieć spokój z rozrządem, a co z reszta bolączek? tj. wtryski/klapki kolektorów i co tam jeszcze...

ostatni wypust przed liftem (rozniki 2007/2008) też miał problemy z rozrządem wtryskami itd?

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 15 paź 2013, 06:44

CDYA - jest pozbawiony większości wad fabrycznych.

ASB jeszcze miewa bolączki BMK

Awatar użytkownika
radzik81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 399
Rejestracja: 14 lut 2013, 09:06
Imię: Radek
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Londyn

Post autor: radzik81 » 15 paź 2013, 13:17

Znajomy ma A6 2.7 TDI BPP kolektory juz byly wymieniane.Silnk jest dokladnie taki sam jak moj z 2007.Wydaje mi sie ze dopiro po 2009 sie porawilo

[ Dodano: 2013-10-15, 13:21 ]
radzik81 pisze:Znajomy ma A6 2.7 TDI BPP kolektory juz byly wymieniane.Silnk jest dokladnie taki sam jak moj z 2007.Wydaje mi sie ze dopiero po 2009 sie poprawilo

krysti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 321
Rejestracja: 11 lip 2010, 18:35
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: krysti » 15 paź 2013, 16:45

pajero195 pisze:witam,

dołączę się do tematu

kupując poliftowy 2,7/3,0 tdi powinniśmy mieć spokój z rozrządem, a co z reszta bolączek? tj. wtryski/klapki kolektorów i co tam jeszcze...

ostatni wypust przed liftem (rozniki 2007/2008) też miał problemy z rozrządem wtryskami itd?
Wtryski poprawione - jednak nie są lifetime.
Kolektory również są inne niż w poprzednikach.
Ogólnie jednostka mocno dopracowana.

wedka
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 112
Rejestracja: 12 lis 2012, 17:46
Lokalizacja: Zamość

Post autor: wedka » 15 paź 2013, 17:21

U mojego ojca w 2.7TDI 09' wtryski po 230k poleciały, widocznie lały od dłuższego czasu i skończyło się bardzo kosztowną naprawą. Teraz przy ok. 240k kończy się kolektor, ale może wystarczy przeczyszczenie, z rozrządem natomiast problemów żadnych.

pajero195
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 38
Rejestracja: 22 maja 2011, 12:24
Lokalizacja: dolny śląsk

Post autor: pajero195 » 15 paź 2013, 21:11

Z wtryskami jasna sprawa, że nie będą wieczne... ważne, że dłuzej wytrzymają.

Na plus że odpada droga zabawa z rozrządem i kolektory są mniej awaryjne.

Oprócz tego można się jeszcze spodziewać czegoś co będzie sprawiać problemy 2,7/3,0 od 2009roku?

krysti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 321
Rejestracja: 11 lip 2010, 18:35
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: krysti » 15 paź 2013, 21:27

pajero195 pisze:Z wtryskami jasna sprawa, że nie będą wieczne... ważne, że dłuzej wytrzymają.

Na plus że odpada droga zabawa z rozrządem i kolektory są mniej awaryjne.

Oprócz tego można się jeszcze spodziewać czegoś co będzie sprawiać problemy 2,7/3,0 od 2009roku?
Dpf - ale to zależy ile auto ma nalatane, na jakich odcinkach bedzie uzywane.
Można się spodziewać mniejszego spalania :>

pajero195
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 38
Rejestracja: 22 maja 2011, 12:24
Lokalizacja: dolny śląsk

Post autor: pajero195 » 15 paź 2013, 21:36

Dpf pomijam, jak zacząłby się odzywać to usunąłbym go ale wątpię czy to będzie potrzebne.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja