Poszukuję opinii ludzi posiadających A6 z w silnikami 3.0 Tdi roczniki 2008 i młodsze .
Konkretnie jak ma się sprawa rozrządu do tego co było wcześniej.
Wszelkie inne informacje będą mile widziane

3.0tdi CDYA czyli polift - wyeliminowana wady rozrządu poprzedników - rozrząd praktycznie bezobsługowy.WestBam pisze:Witam
Poszukuję opinii ludzi posiadających A6 z w silnikami 3.0 Tdi roczniki 2008 i młodsze .
Konkretnie jak ma się sprawa rozrządu do tego co było wcześniej.
Wszelkie inne informacje będą mile widziane
radzik81 pisze:Znajomy ma A6 2.7 TDI BPP kolektory juz byly wymieniane.Silnk jest dokladnie taki sam jak moj z 2007.Wydaje mi sie ze dopiero po 2009 sie poprawilo
Wtryski poprawione - jednak nie są lifetime.pajero195 pisze:witam,
dołączę się do tematu
kupując poliftowy 2,7/3,0 tdi powinniśmy mieć spokój z rozrządem, a co z reszta bolączek? tj. wtryski/klapki kolektorów i co tam jeszcze...
ostatni wypust przed liftem (rozniki 2007/2008) też miał problemy z rozrządem wtryskami itd?
Dpf - ale to zależy ile auto ma nalatane, na jakich odcinkach bedzie uzywane.pajero195 pisze:Z wtryskami jasna sprawa, że nie będą wieczne... ważne, że dłuzej wytrzymają.
Na plus że odpada droga zabawa z rozrządem i kolektory są mniej awaryjne.
Oprócz tego można się jeszcze spodziewać czegoś co będzie sprawiać problemy 2,7/3,0 od 2009roku?