Witam
Kupiłem kilka dni temu A6 2.5 tdi 180 km BAU Avant rocznik 2004 Quattro Triptonic.
I jak to czesto bywa po kupnie zaczynają się małe schody.... U mnie bynajmniej się zaczęly... Nie działa tempomat, nie działa parktronic... Ale to jeszcze nic.
Przed kupnem sprawdzałem na kanale i bylo wszytko w miare ok. Jednak jestem totalnym laikiem jeśli chodzi o mechaniczne aspekty.
Dzisiaj jednak kiedy postawłem samochód na kostce, po jakimś czasie dostrzegłem pod samochodem plamę oleju.
powstasje ona .... wlasnie nie wiem jak to się nazywa dokłądnie ale skrapla się na wysokości środka drzwi powiedzmy kierowcy. Tam gdzie łączą się dwie rury wychodzące z silnika w jedną. Za miską olejową taki odstający element aluminiowy. Sprzęgło? Skrzynia? Most?
Proszę o poradę co to może być i co z tym robić... (wiem ze do mechanika ale ...) Jutro postaram się zrobić zdjęcie tego elementu. dzisiaj podłożymem na noc karton aby spraedzić ile mi tego wyleci.
Pozdro
Ps.
Gdfzies znalazłem zdjecie w necie . to chyba c5?
zaznaczyłem pradopodobną okolice...
Wyciek oleju nie wiem skąd?
Wyciek oleju nie wiem skąd?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Re: Wyciek oleju nie wiem skąd?
Musisz od spodu dokładnie oblukać.
Obstawiam na wyjście torsena na wał - też mi tam kiedyś ciekło w BAU.
Obstawiam na wyjście torsena na wał - też mi tam kiedyś ciekło w BAU.
Dzieki. POstaram sie i tak podjechac na kanal. A teraz kilka zdjec ktore poszedlem teraz zrobic.
[ Dodano: 2013-10-11, 20:57 ]
Jesli to jest taK JAK mowisz wyjscie torsena na wal to co dzialac? co do wymiany? Co do roboty? Kosztowna sprawa?
[ Dodano: 2013-10-14, 20:08 ]
Witam ponownie
Dzisiaj teoretycznei zdjagnozowany mi wyciek czystego oleju. Otóz okazało się że jest to wina "uszczelniacza" skrzyni biegów Triptonic przy połączeniu z wałem. Tak to chyba nazwał mechanik.
Muszę się niestety zgłosić do ASO Audi w/g niego.