Czesć mam pytanko
Mam zawieszenie 1ba i strasznie to wyglada. Felgi mam 19 od rs6. Poradzcie coś żeby było dobrze. Silnik to 2.0brf wersja kombi. Z czego mogę założyc, chciałem nadmienic że jest tego troche na allegro ale to do 2,7 lub 3.0. Jak sprawa wygląda z klasą wagową? podejdzie?. Następna sprawa czy bedzie dużo twardziej?
			
			
									
									
						Zmiana zawieszenia 1BA (komfort) na coś niższego
Przepaści jeśli chodzi o twardość nie będzie - problemy pojawiają się w podczas pokonywania poprzecznych nierówności, bo ani 1BE, ani 1BV ich nie lubi.
Niestety w tej kwestii inżynierowie z Ingolstadt dopasowali się chyba do warunków w krajach cywilizowanych, a nie takich, w których występują wystające studzienki, dziury w jezdni, itp. 
 
Sam stoję właśnie przed takim samym dylematem, bo z jednej strony jeździ mi się na 245/40 R18 bardzo wygodnie, a z drugiej nie jestem przyzwyczajony do wysokiej kozy 
 
Patrząc na rynek, to albo najtańsza opcja, czyli używka 1BE/BV (ewentualnie zmienić w nich sprężyny na coś lepszego), lu coś konkretnego - kit Bilstein B12 (amory Bil B8 + Pro-Kit) - koszt około 2500PLN ze zniżkami, lub po całości, czyli np. jakiś gwint z regulacją twardości i siły odbicia - okolice 5000 PLN.
  - okolice 5000 PLN.
Jeśli chodzi o wariant pierwszy, to szukaj zawieszenia z 2.0tdi, bo do większych silników szły inne klasy wagowe i po montażu może się okazać, że auto stoi jak stało, albo poszybowało jeszcze bardziej w górę 
 
Osobiście wybrał bym chyba wersję budżetową, czyli używane 1BE/BV i ewentualna zmiana sprężyn na lepsze (o ile te z kompletu nie będą Ci pasowały)
			
			
									
									
						Niestety w tej kwestii inżynierowie z Ingolstadt dopasowali się chyba do warunków w krajach cywilizowanych, a nie takich, w których występują wystające studzienki, dziury w jezdni, itp.
 
 Sam stoję właśnie przed takim samym dylematem, bo z jednej strony jeździ mi się na 245/40 R18 bardzo wygodnie, a z drugiej nie jestem przyzwyczajony do wysokiej kozy
 
 Patrząc na rynek, to albo najtańsza opcja, czyli używka 1BE/BV (ewentualnie zmienić w nich sprężyny na coś lepszego), lu coś konkretnego - kit Bilstein B12 (amory Bil B8 + Pro-Kit) - koszt około 2500PLN ze zniżkami, lub po całości, czyli np. jakiś gwint z regulacją twardości i siły odbicia
 - okolice 5000 PLN.
  - okolice 5000 PLN.Jeśli chodzi o wariant pierwszy, to szukaj zawieszenia z 2.0tdi, bo do większych silników szły inne klasy wagowe i po montażu może się okazać, że auto stoi jak stało, albo poszybowało jeszcze bardziej w górę
 
 Osobiście wybrał bym chyba wersję budżetową, czyli używane 1BE/BV i ewentualna zmiana sprężyn na lepsze (o ile te z kompletu nie będą Ci pasowały)
 
							










 
 
