[ A6 C5 2.7 T Quattro ]250 KM Czym by go tu ....
[ A6 C5 2.7 T Quattro ]250 KM Czym by go tu ....
Witam , mam w planach wymianę seryjnego wydechu + chip rzekomo 300 KM powinno mi to dać zastanawiam się tylko nad firmą v-tech lub VTG . Macie jakieś opinie o tych firmach ? Obie znane obie darzone szacunkiem . Może jekieś inne propozycje modywikacji nie ingerujących zbytnio w silnik ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 11
- Rejestracja: 01 sty 2009, 14:11
- Lokalizacja: UK
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 11
- Rejestracja: 01 sty 2009, 14:11
- Lokalizacja: UK
- posti
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 387
- Rejestracja: 13 lip 2008, 21:20
- Imię: Robert
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A4 B7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
ze tak zapytam jak zwiekszyłes dolot:>?\miki2461109 pisze:Ja u siebie zalozylem pompe paliwa od rs4(3bar) i zwiekszylem dolot powietrza i to poprawilo mi znacznie osiagi. pozdrawiam
w jaki sposób?o ja jeszcze o takich cudach nie słyszałem, chyba ze wymiania turbin (na ko4 od rs4 lub jeszcze lepiej rs6), sprzęgła, wtrysków, wydechu, pompy paliwa, układu IC, orurowania ciśnieniowego, ukladu dolotowego, zaworów DV itp itd to nie jest ingerencja w silnik.miki2461109 pisze:ten silnik mozesz podniesc do mocy okolo 450km bez ingerecji w silnik ale to kosztuje
P.S. nie pisze tego z ironią ani nie mówie ze nie masz pojecia o modach tego silnika ale piszmy tak zeby było jasne, ze moce rzędu 450KM z tych silników to juz duze a nawet bardzo duze naklady finansowe


napisz do mnei na gg: 9527819 lub zadzwoń 602-721-177 to powiem ci co i jak bo w ta dziedzine wszedłem bardzo głęboko i dłubaniny juz troche było i bedzie jeszcze wiecejjak fundusze pozwoląliberro pisze:Witam , mam w planach wymianę seryjnego wydechu + chip rzekomo 300 KM powinno mi to dać zastanawiam się tylko nad firmą v-tech lub VTG . Macie jakieś opinie o tych firmach ? Obie znane obie darzone szacunkiem . Może jekieś inne propozycje modywikacji nie ingerujących zbytnio w silnik ?


[ Dodano: 2009-01-04, 02:20 ]
aha no i Libero bo widze tu mala nieścisłosć w twoim opisie widze 230KM a w tytule tematu 250KM którą masz wersje?
MOC JEST NAŁOGIEM, TURBO PODSTAWA, NITRO ZABAWĄ...
No własnie . MAm wers. 250 KM ale albo jestem za tępy
albo nie ma takiej wersji do wyboru w profilu
[ Dodano: 2009-01-04, 11:18 ]
No to zajebiście . Byłem na przeglądzie po zakupie i koleś mi powiedział że poprzednik je juz wypierniczył (katalizatory ) Czyli widze ze muszę je kupić
[ Dodano: 2009-01-04, 11:28 ]
Może wie ktoś gdzie można najpewniej zakupić kata ?


[ Dodano: 2009-01-04, 11:18 ]
miki2461109 pisze:Jeszcze nie byłem na rolkach to nie wiem ale szacuje około 280konia. na poczontek zmien wydech. ja osobiscie polecam vortex razem ze strumienicami, one sa najwazniejsze. mocowane za katalizatorami. pamientaj ze w tym silniku nie wolno demontowac katalizatorow bo starcisz na mocy.
No to zajebiście . Byłem na przeglądzie po zakupie i koleś mi powiedział że poprzednik je juz wypierniczył (katalizatory ) Czyli widze ze muszę je kupić

[ Dodano: 2009-01-04, 11:28 ]
Może wie ktoś gdzie można najpewniej zakupić kata ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 11
- Rejestracja: 01 sty 2009, 14:11
- Lokalizacja: UK
Po pierwsze zeby dostarczyc wiecej powietrza zmieniasz filter na sportowy i nie jakas podrubke ja u siebie mam k&n od rs4, nastepnie mocujesz dolot zimnego powietrza i zmieniasz przepływomiez o wiekszej średnicy.
ps. tak wogule to Normalniak naucz sie czytac bo pisałem do liberro ze to droga inwestycja a do tego najpierw dowiec sie dobrze na temat tego silmika a potem pisz. owszem zeby go podniesc do mocy 450 koni to trzeba zmienic sprezarki a sprezarka k04 od rs4 czy od rs6 to ta sama, a kto ci naopowiadał takich bzdur ze trzeba zmieniac zawory i wogule wkładac rece w ten silnik to ja nie wiem. podnoszenie mocy tego silnika polega tylko na wymianie osprzetu od rs4 + chip.
ps. tak wogule to Normalniak naucz sie czytac bo pisałem do liberro ze to droga inwestycja a do tego najpierw dowiec sie dobrze na temat tego silmika a potem pisz. owszem zeby go podniesc do mocy 450 koni to trzeba zmienic sprezarki a sprezarka k04 od rs4 czy od rs6 to ta sama, a kto ci naopowiadał takich bzdur ze trzeba zmieniac zawory i wogule wkładac rece w ten silnik to ja nie wiem. podnoszenie mocy tego silnika polega tylko na wymianie osprzetu od rs4 + chip.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 11
- Rejestracja: 01 sty 2009, 14:11
- Lokalizacja: UK
liberro nie wiem jak w polsce ale tu gdzie mieszkam to katalizatory do tego samochodu sa bardzo drogie ale mozesz zastosowac od forda bodajze mondeo, krztałtem sa takie same i o wiele tansze. jezeli chcesz zobaczyc wydech vortex w akcji to na youtube wpisz vortex audi, tam jest tt z tym wydechem to zobaczysz co to potrafi.
Czyli rozumiem że Ty poza Polską mieszkasz. Katy od mondeo w gre nie wchodzą
to jest audi i ma być audi a jak tak bede robił to po pewnym czasie więcej w nim będzie mondeo i innych fordów jak audi
[ Dodano: 2009-01-04, 11:50 ]
A tutaj link do strony firmy MTM . W ytabelce rozpisane doś fajnie co i za ile. Widzę jednak ze te silniki podnoszą jedynie do mocy ok 420 KM za bagatela 22 tyś EURO
! Przy połączeniu z ceną mojego auta to na RS6 by mi juz starczyło chyba
http://www.mtm-online.de/en/index.php?nav=3&FZID=A6184Q


[ Dodano: 2009-01-04, 11:50 ]
A tutaj link do strony firmy MTM . W ytabelce rozpisane doś fajnie co i za ile. Widzę jednak ze te silniki podnoszą jedynie do mocy ok 420 KM za bagatela 22 tyś EURO


http://www.mtm-online.de/en/index.php?nav=3&FZID=A6184Q
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 11
- Rejestracja: 01 sty 2009, 14:11
- Lokalizacja: UK
dobrze ze uwazasz ze nie powinnenes wstawiac innych katalizatorow ale ja ci tylko podałem awaryjna opcje. tam dobrze pisza ze ten silnik podnosi sie do 420koni dla tego polecam ci wydech vortex bo on da ci nastemne 30. ewentualnie mozesz zastosowac jakis taniszy wydech byle mial strumienice. za pare godzin wejde na twoje gg i ci wysle cała liste czesci ktore sa do wymiany aby uzystac ta moc, oczywiscie jezeli chcesz.
- posti
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 387
- Rejestracja: 13 lip 2008, 21:20
- Imię: Robert
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A4 B7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
no miki jak ty samym wydechem wyciągasz 30KM to jak zaczniesz mocniej grzebac to wyrobisz silnik na ok 1000KM :D:D:D
co do wzmacniania tego silnika to weź wejdz na jakies forum typu STREET RACING lub cos w tym stylu i poczytaj bo to co piszesz to śmiech na sali.
chyba nigdy na oczy nei widziałes turba k04 z RS4 i RS6, bo wtedy bys zobaczył jaka róznica jest w wielkości ciepłej i zimnej strony. jezeli nie wiezysz to zastanów sie czemu do turba od RS6 3ba robic adapter do 2,7 bi turbo...
zobacz tez jakiej wielkosci sa kanały dolotowe w głowicach silnika w silniku 2,7T (a6 230KM, 250KM i S4), a jakie są w RS4
generalnei nie motyla noga tutaj farmazonów
jako potwierdzenie tego co pisze wystarczy wejść na :
1. www.s4sid.pl - strona znajomego który robił swoją S4 i jest opisane co i jak
2. http://www.racingforum.pl/index.php?s=1 ... owforum=17 tutaj sporo lektóry
3. http://www.sportmile.pl/index.html tutaj tez jest sporo informacji z firmy któa zajmuje sie tuningiem audi z tym silnikiem i innych samochodów również
Jestes tu nowy... napisąłes 5 postów wiec nei ubliżaj ludziom który mocniej siedza w temacie niż ty, a tym bardziej nie motyla noga tutaj motyla noga głupot bo przez takich jak ty wyrastaja w Polsce wielcy agrotuningowycy którzy montują stożki, wielkie wydechy, chipy za 9,99zł z allegro i motyla noga wie co jeszcze i wydaje im sie ze maja przyrost 200KM i są wielkimi tunerami i maja demony mocy za grosze
P.S. do adminów kontrolerów jakości: wybaczcie te bluzgi ale poprostu mnei poniosło bo nie lubie jak ktos wciska innym ciemnote bo to tylko psuje nasze forum, a dodatkowo jeszcze jak koles zaczyna zarzucać mi brak jakiejkolwiek kompetencji w tej sprawie to naprawde mnei to wścieka.
/pozdrawiam/marcin
motyla noga ---- w tem miejsca wstawić odpowiednie
co do wzmacniania tego silnika to weź wejdz na jakies forum typu STREET RACING lub cos w tym stylu i poczytaj bo to co piszesz to śmiech na sali.
chyba nigdy na oczy nei widziałes turba k04 z RS4 i RS6, bo wtedy bys zobaczył jaka róznica jest w wielkości ciepłej i zimnej strony. jezeli nie wiezysz to zastanów sie czemu do turba od RS6 3ba robic adapter do 2,7 bi turbo...
zobacz tez jakiej wielkosci sa kanały dolotowe w głowicach silnika w silniku 2,7T (a6 230KM, 250KM i S4), a jakie są w RS4
generalnei nie motyla noga tutaj farmazonów
jako potwierdzenie tego co pisze wystarczy wejść na :
1. www.s4sid.pl - strona znajomego który robił swoją S4 i jest opisane co i jak
2. http://www.racingforum.pl/index.php?s=1 ... owforum=17 tutaj sporo lektóry
3. http://www.sportmile.pl/index.html tutaj tez jest sporo informacji z firmy któa zajmuje sie tuningiem audi z tym silnikiem i innych samochodów również
Jestes tu nowy... napisąłes 5 postów wiec nei ubliżaj ludziom który mocniej siedza w temacie niż ty, a tym bardziej nie motyla noga tutaj motyla noga głupot bo przez takich jak ty wyrastaja w Polsce wielcy agrotuningowycy którzy montują stożki, wielkie wydechy, chipy za 9,99zł z allegro i motyla noga wie co jeszcze i wydaje im sie ze maja przyrost 200KM i są wielkimi tunerami i maja demony mocy za grosze
P.S. do adminów kontrolerów jakości: wybaczcie te bluzgi ale poprostu mnei poniosło bo nie lubie jak ktos wciska innym ciemnote bo to tylko psuje nasze forum, a dodatkowo jeszcze jak koles zaczyna zarzucać mi brak jakiejkolwiek kompetencji w tej sprawie to naprawde mnei to wścieka.
/pozdrawiam/marcin
motyla noga ---- w tem miejsca wstawić odpowiednie

Ostatnio zmieniony 08 sty 2009, 14:35 przez posti, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 11
- Rejestracja: 01 sty 2009, 14:11
- Lokalizacja: UK
- posti
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 387
- Rejestracja: 13 lip 2008, 21:20
- Imię: Robert
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A4 B7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
ja nawet przez chwile nie pomyslałem ze jak jest nowy na forum to mało wie ale to co pisze to pokazuje...

to w takim razie na zdrowy chłiopski rozum po co audi montuje 2 rózne turbo sprężarki do RS6 i RS4 jezeli (twoim zdaniem) są identyczne? gdyby to był tylko kit marketingowy to mysle ze taka firma jak audi nie montowała by tegomiki2461109 pisze:k04 stage III to kit.

Pokaż mi kolrego gdzie ja napisalem o wymianie zaworów <LOL>miki2461109 pisze:kto ci naopowiadał takich bzdur ze trzeba zmieniac zawory
MOC JEST NAŁOGIEM, TURBO PODSTAWA, NITRO ZABAWĄ...