Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ BPJ 2.0 170 KM] A6[C6] 2.0 TFSI Brak mocy przy wyprzedaniu

Silniki benzynowe
lukaszwick
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 31 sty 2012, 01:42
Lokalizacja: Szkocja

[ BPJ 2.0 170 KM] A6[C6] 2.0 TFSI Brak mocy przy wyprzedaniu

Post autor: lukaszwick » 05 wrz 2013, 20:19

Witam kolegów mam mały problem <stres> Mianowicie przy prędkościach rzędu 120-150, podczas wyprzedzania początkowo jest wszystko dobrze, lecz po chwili samochód traci moc i nawet po wciśnięciu gazu do podłogi nic się nie dzieję??? By po chwili wszystko wróciło do normy. Proszę o pomoc bądź jakieś podpowiedzi jaka może być tego przyczyna, ponieważ jest to niebezpieczna przypadłość. Mechanik do którego się udałem nie potrafił stwierdzić przyczyny tego zjawiska, dodam tylko że po podłączeniu kompa nie wykazało żadnych błędów a i wtryski zostały wyczyszczone!!! Ps. Ostatnio gdy przeciągnąłem auto na każdym biegu ruszając z miejsca nic się nie zadziało i wyglądało że wszystko jest w porządku :[ Z góry dziękuję za każdą podpowiedź.

Streetrufio
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 70
Rejestracja: 26 paź 2008, 10:48
Lokalizacja: Tarnowskie Góry/Śląskie

Re: [ BPJ 2.0 170 KM] A6[C6] 2.0 TFSI Brak mocy przy wyprzed

Post autor: Streetrufio » 05 wrz 2013, 22:39

lukaszwick pisze:Witam kolegów mam mały problem <stres> Mianowicie przy prędkościach rzędu 120-150, podczas wyprzedzania początkowo jest wszystko dobrze, lecz po chwili samochód traci moc i nawet po wciśnięciu gazu do podłogi nic się nie dzieję??? By po chwili wszystko wróciło do normy. Proszę o pomoc bądź jakieś podpowiedzi jaka może być tego przyczyna, ponieważ jest to niebezpieczna przypadłość. Mechanik do którego się udałem nie potrafił stwierdzić przyczyny tego zjawiska, dodam tylko że po podłączeniu kompa nie wykazało żadnych błędów a i wtryski zostały wyczyszczone!!! Ps. Ostatnio gdy przeciągnąłem auto na każdym biegu ruszając z miejsca nic się nie zadziało i wyglądało że wszystko jest w porządku :[ Z góry dziękuję za każdą podpowiedź.
Nie jestem jakimś super fachowcem ale czy to nie jest problem doładowania? W końcu to auto ma turbinę, jeśli masz chwilowy zanik mocy to znaczy że nie ma ładowania...

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 06 wrz 2013, 08:40

Mi to bardziej wygląda na problem przeładowania - odczytaj błędy ze strownika silnika.

lukaszwick
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 31 sty 2012, 01:42
Lokalizacja: Szkocja

Post autor: lukaszwick » 07 wrz 2013, 14:53

Może i to jest problem turbiny który także biorę pod uwagę ale czy na kompie nie wyświetlił by się jakiś błąd??? Ma ktoś jakiś pomysł jak by sprawdzić turbinę poza VAG!!! Gdyby to było turbo to auto nie było by mułowate cały czas a nie tylko czasami???

Awatar użytkownika
UneeK
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 477
Rejestracja: 14 kwie 2011, 12:48
Imię: Tomek
Rocznik: 2010
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: dolnośląskie

Post autor: UneeK » 13 wrz 2013, 11:11

Jeśli jest to problem z turbo (przeładowanie) auto wchodzi w tryb awaryjny i podczas dalszej jazdy kręci się tylko do 3000 obr. Dopiero po zgaszeniu auta i ponownym odpaleniu powinno wrócić do normy (do następnego odcięcia).
Podepnij VCDS'a i sprawdź błędy, to pierwsze co powinieneś zrobić przy takim zachowaniu auta.

lukaszwick
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 31 sty 2012, 01:42
Lokalizacja: Szkocja

Post autor: lukaszwick » 16 wrz 2013, 20:59

Podpinałem już i nic nie wykazało??? wcześniej miałem problem z zaworem sterowania turbiną(N75) ale komis w którym kupiłem auto wymienił to w ramach gwarancji!!! Wcześniej pokazywało na kompie że jest błąd a teraz nic :[ Nie wiem czy ma to coś wspólnego ale czasami pokazuje mi na wyświetlaczu czerwoną kontrolkę ciśnienia oleju a po chwili gaśnie ta kontrolka i auto jakby więcej paliło niż te wszystkie dane które są przekazywane przez użytkowników??? Może ma ktoś pojęcie co się z tym samochodem dzieje do ku..y nędzy bo ja mam już dosyć <nerwus> Przepraszam za język!!!

SANDACZ999
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 18 lis 2013, 19:07
Lokalizacja: zabrzeg

bpj traci moc pomocy kupie silnik

Post autor: SANDACZ999 » 18 lis 2013, 19:22

moje auto miało takie same objawy 120/150 km/h i nie pojedzie ja ma jeszcze automat i nie zmieniał biegów i wyskakiwał błąd turbiny tracił się minimalnie olej pojechałem do znajomego okazuje się ze wałek ssący jest zużyty i nie daje pełnej mocy na pompę paliwa po zdjęciu pokrywy okazało się ze jest uszkodzona głowica w miejscu prowadzenia wałka w dwóch miejscach reszta dobra wiec podzwoniłem nowa głowica 11500 zl używek praktycznie niedostępne silnik 5000 ale niestety nigdzie nie ma siników winna prawdopodobnie jest pompa olejowa albo przedni właściciel jeździł bez oleju
Ostatnio zmieniony 18 lis 2013, 20:18 przez SANDACZ999, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja