Witam,
Od jakiegoś czasu borykam się z problemem kontrolki CHECK ENGINE i wspomnianymi powyżej błędami:
00522 CZUJNIK TEMPERATURY PÂŁYNU CHÂŁODZÂĄCEGO G62
01375 ZAWÓR ELEKTROMAGNETYCZNY ZAWIESZENIA SILNIKA RZÂĄD CYLINDRÓW 1 i 2
Jeżeli chodzi o objawy to totalnie żadnych nie ma. Nie narzekam na moc albo spalanie etc.
Tyle że jedną z poduszek silnika mam odciętą z uwagi na jakieś zwarcie które robiła i non stop paliło bezpiecznik w obudowie ECU 15A.
Jeżeli ktoś miał coś podobnego proszę o pomoc, ewentualnie jeżeli ktoś operuje schematem elektrycznym to może sprawdziłby czy te 2 elementy są ze sobą jakoś powiązane.
Z góry dzięki za odpowiedzi,
[ BDG 2.5 169 KM] CHECK ENGINE i 00522 + 01375
- Naprawa Audi A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1352
- Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
tzn. sorry może źle wytłumaczyłem... poduszkę lewą (od strony kierowcy) mam odciętą już prawie dwa lata i nigdy tego błędu do tej pory nie było dopiero ostatnio się pojawił z błędem czujnika temperatury.
Błędy już raz skasowałem ale dzisiaj pojawiły się ponownie. Nie wiem czy nie jest to powiązane z padającym deszczem (?) - dziś padało i za pierwszym razem jak się pojawiły błędy także nieźle pokropiło. Już raz miałem problem z przeciekaniem wody na wtyczki pod obudową ECU (syf zapchał kanał odpływowy obok obudowy ECU) dlatego pytam o ten schemat elektryczny.
Błędy już raz skasowałem ale dzisiaj pojawiły się ponownie. Nie wiem czy nie jest to powiązane z padającym deszczem (?) - dziś padało i za pierwszym razem jak się pojawiły błędy także nieźle pokropiło. Już raz miałem problem z przeciekaniem wody na wtyczki pod obudową ECU (syf zapchał kanał odpływowy obok obudowy ECU) dlatego pytam o ten schemat elektryczny.
- Naprawa Audi A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1352
- Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
gaman, jasna sprawa - po prostu połączyłem błąd poduszki z... poduszką 
Jeżeli zaś wspominasz o tym odpływie to proponuję od niego zacząć i wyeliminować problem z wodą raz na zawsze.
Ja u siebiegdy miałem A6C5 zdemontowałem tę gumę i przyciąłem od dołu (który jest w kształcie <big><big><big>+</big></big></big>), w taki sposób by była szczelina 4-5 mm. Zapewnia to odpływ wody, nawet gdy napada tam liści jesienią i gwarantuje nie zalanie w najgorsze ulewy - sprawdzone w trakcie angielskich deszczy

Jeżeli zaś wspominasz o tym odpływie to proponuję od niego zacząć i wyeliminować problem z wodą raz na zawsze.
Ja u siebiegdy miałem A6C5 zdemontowałem tę gumę i przyciąłem od dołu (który jest w kształcie <big><big><big>+</big></big></big>), w taki sposób by była szczelina 4-5 mm. Zapewnia to odpływ wody, nawet gdy napada tam liści jesienią i gwarantuje nie zalanie w najgorsze ulewy - sprawdzone w trakcie angielskich deszczy
