Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ BDG 2.5 169 KM] CHECK ENGINE i 00522 + 01375

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
gaman
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 05 kwie 2010, 14:58
Lokalizacja: Rzeszów

[ BDG 2.5 169 KM] CHECK ENGINE i 00522 + 01375

Post autor: gaman » 30 sie 2013, 21:27

Witam,

Od jakiegoś czasu borykam się z problemem kontrolki CHECK ENGINE i wspomnianymi powyżej błędami:
00522 CZUJNIK TEMPERATURY PÂŁYNU CHÂŁODZÂĄCEGO G62
01375 ZAWÓR ELEKTROMAGNETYCZNY ZAWIESZENIA SILNIKA RZÂĄD CYLINDRÓW 1 i 2

Jeżeli chodzi o objawy to totalnie żadnych nie ma. Nie narzekam na moc albo spalanie etc.
Tyle że jedną z poduszek silnika mam odciętą z uwagi na jakieś zwarcie które robiła i non stop paliło bezpiecznik w obudowie ECU 15A.

Jeżeli ktoś miał coś podobnego proszę o pomoc, ewentualnie jeżeli ktoś operuje schematem elektrycznym to może sprawdziłby czy te 2 elementy są ze sobą jakoś powiązane.

Z góry dzięki za odpowiedzi,

Awatar użytkownika
Naprawa Audi A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1352
Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
Imię: Tomek
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Naprawa Audi A6 » 30 sie 2013, 21:32

gaman, bład 01375 ZAWÓR ELEKTROMAGNETYCZNY ZAWIESZENIA SILNIKA RZÂĄD CYLINDRÓW 1 i 2 na pewno jest powiązany z ową poduszką <okok>

A czujnik cieczy G62 zapewne kwalifikuje się do rychłej wymiany :)

gaman
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 05 kwie 2010, 14:58
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: gaman » 30 sie 2013, 22:17

tzn. sorry może źle wytłumaczyłem... poduszkę lewą (od strony kierowcy) mam odciętą już prawie dwa lata i nigdy tego błędu do tej pory nie było dopiero ostatnio się pojawił z błędem czujnika temperatury.
Błędy już raz skasowałem ale dzisiaj pojawiły się ponownie. Nie wiem czy nie jest to powiązane z padającym deszczem (?) - dziś padało i za pierwszym razem jak się pojawiły błędy także nieźle pokropiło. Już raz miałem problem z przeciekaniem wody na wtyczki pod obudową ECU (syf zapchał kanał odpływowy obok obudowy ECU) dlatego pytam o ten schemat elektryczny.

Awatar użytkownika
Naprawa Audi A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1352
Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
Imię: Tomek
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Naprawa Audi A6 » 30 sie 2013, 22:41

gaman, jasna sprawa - po prostu połączyłem błąd poduszki z... poduszką :)
Jeżeli zaś wspominasz o tym odpływie to proponuję od niego zacząć i wyeliminować problem z wodą raz na zawsze.
Ja u siebiegdy miałem A6C5 zdemontowałem tę gumę i przyciąłem od dołu (który jest w kształcie <big><big><big>+</big></big></big>), w taki sposób by była szczelina 4-5 mm. Zapewnia to odpływ wody, nawet gdy napada tam liści jesienią i gwarantuje nie zalanie w najgorsze ulewy - sprawdzone w trakcie angielskich deszczy :)

gaman
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 05 kwie 2010, 14:58
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: gaman » 31 sie 2013, 11:55

Dzięki za rade...
Dziś to zrobiłem ale chyba tylko zapobiegawczo gdyż w okolicy ECU i po zdjęciu jego obudowy ZERO syfu i oznak zalania.
Macie może jeszcze jakieś pomysły?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja