witam wszystkich!
mam problem ze skrzynia tip tronic. wlaczyl mi sie tryb awaryjny tzn. podswietlily sie wszystkie biegi i auto nie reaguje na przyspieszenie jak i rowniez nie zmienia biegow. po skasowaniu bledow skrzyni biegow i silnika, po przejechaniu 2km sytuacja sie powtarza. prosze o diagnoze.
bledy skrzyni biegow
18265 Sygnał obciążenia
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BÂŁÂĄD SPORADYCZNY
526 Włącznik świateł hamowania -F
nieprawidłowy sygnał
bledy silnika
16486 Przepływomierz - niskie napięcie
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BÂŁÂĄD SPORADYCZNY
18032 Kontrolka silnika - sygnał uszkodzenia aktywny
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
jezeli kasuje w pierwszej kolejnosci bledy silnika, to blad 18032 od razu wraca. natomiast jezeli najpierw skasuje bledy skrzyni to moge rowniez skasowac bledy silnika.
dzieki za pomoc.
[ TIP] TipTronic przelacza sie w tryb awaryjny.
[ TIP] TipTronic przelacza sie w tryb awaryjny.
Ostatnio zmieniony 28 sie 2013, 23:20 przez petynas, łącznie zmieniany 1 raz.
nie martw się, wymień przepływomierz i będziesz śmigać, ten błąd jest bardzo znany i jak wpiszesz go w google to np na stronie www.elektroda.pl będziesz miał pełno informacji na ten temat. Teraz zacznij od wymiany przepływki i powinno być ok.
Witam wszystkich ponownie!
problem rozwiazany. wszystkiemu winny byl wylacznik swiatla stopu pod pedalem hamulca. wszyscy pisza ze to" czujnik" swiatla stop. prosty stycznik ktory zamyka i otwiera obwod. prosty do zregenerowania samemu, poniewaz jest rozbieralny. 4 zatrzaski i srodek jest na zewnatrz. tzn. sprezynka i dwie blaszki. ot cala filozofia. troszke papieru sciernego do szlifniecia stykow,ponowne zlozenie i gotowe. wzialem sie samodzielnie za naprawienie, poniewaz w ASO sprzedali mi zly przelacznik. dali na 4 piny a ja mam na 2. dzieki temu auto naprawione bez jakichkolwiek nakladow finansowych.
mam nadzieje ze komus to pomoze.
pozdrawiam.
no tak... wszysko bylo pieknie wieczorem jak zrobilem 10km i awaria skrzyni sie nie zapalila. niestety na nastepny dzien jak jechalem do pracy zapalila mi sie ponownie awaria skrzyni po 15 km. myslalem ze dostane czerwonej goraczki. i tu musze przyznac ze kolega ATLAS1977 mial nosa. postawilem na przeplywomierz. a zeby go wykluczuc juz definitywnie zamowilem w niemczech nowy w audi.
strzal okazal sie strzalem 100%. do tego wymienilem filtr powietrza i jezdze juz tak ponad tydzien bez awari skrzyni.
dzieki ATLAS1977.
pozdrawiam.
problem rozwiazany. wszystkiemu winny byl wylacznik swiatla stopu pod pedalem hamulca. wszyscy pisza ze to" czujnik" swiatla stop. prosty stycznik ktory zamyka i otwiera obwod. prosty do zregenerowania samemu, poniewaz jest rozbieralny. 4 zatrzaski i srodek jest na zewnatrz. tzn. sprezynka i dwie blaszki. ot cala filozofia. troszke papieru sciernego do szlifniecia stykow,ponowne zlozenie i gotowe. wzialem sie samodzielnie za naprawienie, poniewaz w ASO sprzedali mi zly przelacznik. dali na 4 piny a ja mam na 2. dzieki temu auto naprawione bez jakichkolwiek nakladow finansowych.
mam nadzieje ze komus to pomoze.
pozdrawiam.
no tak... wszysko bylo pieknie wieczorem jak zrobilem 10km i awaria skrzyni sie nie zapalila. niestety na nastepny dzien jak jechalem do pracy zapalila mi sie ponownie awaria skrzyni po 15 km. myslalem ze dostane czerwonej goraczki. i tu musze przyznac ze kolega ATLAS1977 mial nosa. postawilem na przeplywomierz. a zeby go wykluczuc juz definitywnie zamowilem w niemczech nowy w audi.
strzal okazal sie strzalem 100%. do tego wymienilem filtr powietrza i jezdze juz tak ponad tydzien bez awari skrzyni.
dzieki ATLAS1977.
pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 15 wrz 2013, 00:37 przez petynas, łącznie zmieniany 1 raz.