Ciężko odpala.
Ciężko odpala.
Witam. Mam pewien problem otóż auto ciężko odpala z rana. Później już lżej ale to nie to samo co było jak go kupiłem. Co może być problemem?
Re: Ciężko odpala.
Kąt wtrysku do sprawdzenianexus pisze:Witam. Mam pewien problem otóż auto ciężko odpala z rana. Później już lżej ale to nie to samo co było jak go kupiłem. Co może być problemem?
Na czym polegało to uszczelnienie pompy? Mam podobne obiawy tj. po dluższym postoju ok. pięć obrotow walem aby uruchomić silnik. Następne uruchomienia zapala na styk. Poza tym widać u mnie przy niektórych wtryskach lekkie zroszenie, dokładniej przy przewodach odpływowych. Za dwa dni umówiony jestem na djagnostykę silnika to będę wiedział więcej. Jestem po naprawie. Wymieniono przewody elastyczne przy wtryskiwaczach i przeprowadzono jakieś regulacje. mechanik nie chciał powiedzieć co wykonal. Po naprawie samochód po dłuższym postoju odpala na styk, ale po chwili zapala się kontrolka kontroli trakcji i silnik nie ma mocy, jego praca jest twarda, słabo wchodzi na obroty. Są momenty , że ta kontrolka gaśnie i wtedy silnik wkręca się na obroty do czerwonego pola, pracuje prawidłowo. Mam ten samochód ponad siedem lat i pierwszy raz się spotkałem z takim zjawiskiem. Co może być przyczyną?alex_m pisze:ja miałem podobnie pomogło uszczelnienie pompy koszt 200zł większość chciała wymieniać pompę na nową...
Ostatnio zmieniony 26 sie 2013, 17:16 przez zbysiu 51, łącznie zmieniany 1 raz.
witam wszystkich klubowiczow. jestem posiadaczem a6 c5 2.5tdi quatro. mam pewien dylemt. chodzi o to padla mi pompa od wspomagania. oraz na padnieciu jest pompa wtryskowa. auto caly czas jezdzi. nie gasnie tylko jak jest goraco brakuje mu mocy. dylemat moj jest taki. chodzi o kupno. czy lepeij kupic nowy zamiennik czy czesc orginalna? pompa uzywana na allegro ponad 1000 zl. tylko zadnej poewnosci nie ma ze zaras znowu sie nie zepsuje.
natomiast pompa wspomagania zamiennik kosztuje ponad 200 zl a uzywana orginalna 150zl. prosze o jaks porade

Pompę daj do regeneracjiCapucino pisze:witam wszystkich klubowiczow. jestem posiadaczem a6 c5 2.5tdi quatro. mam pewien dylemt. chodzi o to padla mi pompa od wspomagania. oraz na padnieciu jest pompa wtryskowa. auto caly czas jezdzi. nie gasnie tylko jak jest goraco brakuje mu mocy. dylemat moj jest taki. chodzi o kupno. czy lepeij kupic nowy zamiennik czy czesc orginalna? pompa uzywana na allegro ponad 1000 zl. tylko zadnej poewnosci nie ma ze zaras znowu sie nie zepsuje.natomiast pompa wspomagania zamiennik kosztuje ponad 200 zl a uzywana orginalna 150zl. prosze o jaks porade
