Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ ACK 2.8 193 KM] Auto gaśnie po odpaleniu

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
myciel
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 50
Rejestracja: 18 paź 2009, 00:05
Lokalizacja: Bydgoszcz

[ ACK 2.8 193 KM] Auto gaśnie po odpaleniu

Post autor: myciel » 05 sie 2013, 15:36

Koledzy mój brat miał u mechanika swoją A6 2.8 + LPG w związku z regeneracją maglownicy. Kiedy odebrał auto zaczęło gasnąć na wolnych na lpg i jak jest ciepły ciężko odpalać. Podłączyłem VAGa i wyskoczyły błędy 18010, 16538 i 561. Po skasowaniu błędy nie wróciły, ale po dłuższym jeżdżeniu znowu mu gasł na wolnych. Dzieje się to sporadycznie. Dodam że miał odłączony akumulator. Ma ktoś jakiś pomysł?
Moje 9-te audi. Było:
A100 2.3 - cygaro - ukradli
A80 coupe 2.3 - '89
A80 2.0 - '92 - ukradli
A80 Avant TDI - '93
A4 2.8 - '96
A6 2.8 Avant - '98
A6 2.7 Q Tip Avant - '00
A6 2.7 Q Manual Avant - '99
A6 3.0 Q Manual - '02
A4 1.8T ABT - '02
A6 2.7T 250KM - '03

Awatar użytkownika
marzol
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 50
Rejestracja: 20 lut 2013, 21:12
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: marzol » 05 sie 2013, 16:15

Jeśli odłączony był akumulator to na początek zrób adaptację przepustnicy.

myciel
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 50
Rejestracja: 18 paź 2009, 00:05
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: myciel » 05 sie 2013, 16:32

a jak to zrobić? Czy VAG wystarczy?
Moje 9-te audi. Było:
A100 2.3 - cygaro - ukradli
A80 coupe 2.3 - '89
A80 2.0 - '92 - ukradli
A80 Avant TDI - '93
A4 2.8 - '96
A6 2.8 Avant - '98
A6 2.7 Q Tip Avant - '00
A6 2.7 Q Manual Avant - '99
A6 3.0 Q Manual - '02
A4 1.8T ABT - '02
A6 2.7T 250KM - '03

Awatar użytkownika
marzol
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 50
Rejestracja: 20 lut 2013, 21:12
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: marzol » 05 sie 2013, 16:45

Tak, sam VAG wystarczy. Tutaj masz napisane co i jak:

Adaptacja przepustnicy

myciel
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 50
Rejestracja: 18 paź 2009, 00:05
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: myciel » 05 sie 2013, 18:10

Kolego Marzol dzięki za pomoc, ale mógłbyś mi podpowiedzieć jeszcze którą opcję przepustnicy wybrać?
Moje 9-te audi. Było:
A100 2.3 - cygaro - ukradli
A80 coupe 2.3 - '89
A80 2.0 - '92 - ukradli
A80 Avant TDI - '93
A4 2.8 - '96
A6 2.8 Avant - '98
A6 2.7 Q Tip Avant - '00
A6 2.7 Q Manual Avant - '99
A6 3.0 Q Manual - '02
A4 1.8T ABT - '02
A6 2.7T 250KM - '03

Awatar użytkownika
marzol
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 50
Rejestracja: 20 lut 2013, 21:12
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: marzol » 05 sie 2013, 18:36

Kod: Zaznacz cały

Sprawdź czy komunikacja z silnikiem jest realizowana przez protokół KWP-1281, czy KWP-2000 - informacja widoczna w lewym, górnym rogu ekranu "Odczyt z sterownika". 
Musisz zobaczyć przez jaki protokół realizowana jest u Ciebie transmisja. Po podłączeniu się VAGiem pod sterownik silnika będziesz miał to widoczne.

Awatar użytkownika
maro_stg
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 232
Rejestracja: 25 lip 2011, 23:04
Lokalizacja: Starogard Gdański

Re: [ ACK 2.8 193 KM] Auto gaśnie po odpaleniu

Post autor: maro_stg » 05 sie 2013, 21:40

myciel pisze:Koledzy mój brat miał u mechanika swoją A6 2.8 + LPG w związku z regeneracją maglownicy. Kiedy odebrał auto zaczęło gasnąć na wolnych na lpg i jak jest ciepły ciężko odpalać. Podłączyłem VAGa i wyskoczyły błędy 18010, 16538 i 561. Po skasowaniu błędy nie wróciły, ale po dłuższym jeżdżeniu znowu mu gasł na wolnych. Dzieje się to sporadycznie. Dodam że miał odłączony akumulator. Ma ktoś jakiś pomysł?
ewentualnie zrobisz około 50 km i przepustnica się sama zaadoptuje..
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez maro_stg, łącznie zmieniany 1 raz.
audiczek było wiele a obecnie jest:
Chrysler 300c 5,7 V8 05r

myciel
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 50
Rejestracja: 18 paź 2009, 00:05
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: myciel » 07 sie 2013, 13:07

Chyba się udało zaadoptować. Zrobiłem to na kanale 060. Już dobrze odpala, nie ma wahnięć obrotów, jeszcze tylko zestroimy gaz, bo był na regulacji kiedy z przepustnicą nie było za dobrze i teraz nie jest to co powinno być. Pozdrawiam i jeszcze raz dzięki.
Moje 9-te audi. Było:
A100 2.3 - cygaro - ukradli
A80 coupe 2.3 - '89
A80 2.0 - '92 - ukradli
A80 Avant TDI - '93
A4 2.8 - '96
A6 2.8 Avant - '98
A6 2.7 Q Tip Avant - '00
A6 2.7 Q Manual Avant - '99
A6 3.0 Q Manual - '02
A4 1.8T ABT - '02
A6 2.7T 250KM - '03

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga