[ ACK 2.8 193 KM] Auto gaśnie po odpaleniu
[ ACK 2.8 193 KM] Auto gaśnie po odpaleniu
Koledzy mój brat miał u mechanika swoją A6 2.8 + LPG w związku z regeneracją maglownicy. Kiedy odebrał auto zaczęło gasnąć na wolnych na lpg i jak jest ciepły ciężko odpalać. Podłączyłem VAGa i wyskoczyły błędy 18010, 16538 i 561. Po skasowaniu błędy nie wróciły, ale po dłuższym jeżdżeniu znowu mu gasł na wolnych. Dzieje się to sporadycznie. Dodam że miał odłączony akumulator. Ma ktoś jakiś pomysł?
Moje 9-te audi. Było:
A100 2.3 - cygaro - ukradli
A80 coupe 2.3 - '89
A80 2.0 - '92 - ukradli
A80 Avant TDI - '93
A4 2.8 - '96
A6 2.8 Avant - '98
A6 2.7 Q Tip Avant - '00
A6 2.7 Q Manual Avant - '99
A6 3.0 Q Manual - '02
A4 1.8T ABT - '02
A6 2.7T 250KM - '03
A100 2.3 - cygaro - ukradli
A80 coupe 2.3 - '89
A80 2.0 - '92 - ukradli
A80 Avant TDI - '93
A4 2.8 - '96
A6 2.8 Avant - '98
A6 2.7 Q Tip Avant - '00
A6 2.7 Q Manual Avant - '99
A6 3.0 Q Manual - '02
A4 1.8T ABT - '02
A6 2.7T 250KM - '03
Kolego Marzol dzięki za pomoc, ale mógłbyś mi podpowiedzieć jeszcze którą opcję przepustnicy wybrać?
Moje 9-te audi. Było:
A100 2.3 - cygaro - ukradli
A80 coupe 2.3 - '89
A80 2.0 - '92 - ukradli
A80 Avant TDI - '93
A4 2.8 - '96
A6 2.8 Avant - '98
A6 2.7 Q Tip Avant - '00
A6 2.7 Q Manual Avant - '99
A6 3.0 Q Manual - '02
A4 1.8T ABT - '02
A6 2.7T 250KM - '03
A100 2.3 - cygaro - ukradli
A80 coupe 2.3 - '89
A80 2.0 - '92 - ukradli
A80 Avant TDI - '93
A4 2.8 - '96
A6 2.8 Avant - '98
A6 2.7 Q Tip Avant - '00
A6 2.7 Q Manual Avant - '99
A6 3.0 Q Manual - '02
A4 1.8T ABT - '02
A6 2.7T 250KM - '03
Kod: Zaznacz cały
Sprawdź czy komunikacja z silnikiem jest realizowana przez protokół KWP-1281, czy KWP-2000 - informacja widoczna w lewym, górnym rogu ekranu "Odczyt z sterownika".
- maro_stg
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 232
- Rejestracja: 25 lip 2011, 23:04
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Re: [ ACK 2.8 193 KM] Auto gaśnie po odpaleniu
ewentualnie zrobisz około 50 km i przepustnica się sama zaadoptuje..myciel pisze:Koledzy mój brat miał u mechanika swoją A6 2.8 + LPG w związku z regeneracją maglownicy. Kiedy odebrał auto zaczęło gasnąć na wolnych na lpg i jak jest ciepły ciężko odpalać. Podłączyłem VAGa i wyskoczyły błędy 18010, 16538 i 561. Po skasowaniu błędy nie wróciły, ale po dłuższym jeżdżeniu znowu mu gasł na wolnych. Dzieje się to sporadycznie. Dodam że miał odłączony akumulator. Ma ktoś jakiś pomysł?
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez maro_stg, łącznie zmieniany 1 raz.
audiczek było wiele a obecnie jest:
Chrysler 300c 5,7 V8 05r
Chrysler 300c 5,7 V8 05r
Chyba się udało zaadoptować. Zrobiłem to na kanale 060. Już dobrze odpala, nie ma wahnięć obrotów, jeszcze tylko zestroimy gaz, bo był na regulacji kiedy z przepustnicą nie było za dobrze i teraz nie jest to co powinno być. Pozdrawiam i jeszcze raz dzięki.
Moje 9-te audi. Było:
A100 2.3 - cygaro - ukradli
A80 coupe 2.3 - '89
A80 2.0 - '92 - ukradli
A80 Avant TDI - '93
A4 2.8 - '96
A6 2.8 Avant - '98
A6 2.7 Q Tip Avant - '00
A6 2.7 Q Manual Avant - '99
A6 3.0 Q Manual - '02
A4 1.8T ABT - '02
A6 2.7T 250KM - '03
A100 2.3 - cygaro - ukradli
A80 coupe 2.3 - '89
A80 2.0 - '92 - ukradli
A80 Avant TDI - '93
A4 2.8 - '96
A6 2.8 Avant - '98
A6 2.7 Q Tip Avant - '00
A6 2.7 Q Manual Avant - '99
A6 3.0 Q Manual - '02
A4 1.8T ABT - '02
A6 2.7T 250KM - '03
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga