Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ AEB 1.8 150 KM] Szarpanie przy przyśpieszaniu

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
de_gie
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 32
Rejestracja: 01 lis 2010, 12:53
Lokalizacja: Konin

[ AEB 1.8 150 KM] Szarpanie przy przyśpieszaniu

Post autor: de_gie » 25 lip 2013, 09:49

Witam serdecznie mam problem z audiczką problem polega że do 3tys obrotów dławi się szarpie jak sie depnie a od 3 tys idzie super płynnie? Jest tak na pb i lpg.

paw1990_KRK

Post autor: paw1990_KRK » 29 lip 2013, 18:52

witam z własnego doświadczenia na pierwszy ogień obadał bym kable kopułka palec i świece znajomy w a3 tez miał problem z mocą , i wieczorkiem okazało się ze kopułka za lampkę mogłaby robić :P:P potem jak nie pomoże można się głowić i szukać nieszczelności na wężach ciśnieniowych.Jest opcja tez ze zmulone masz auto wiec warto tez przeprać go trochę na autostradzie

Awatar użytkownika
Naprawa Audi A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1352
Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
Imię: Tomek
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Naprawa Audi A6 » 29 lip 2013, 19:13

paw1990_KRK pisze:witam z własnego doświadczenia na pierwszy ogień obadał bym kable kopułka palec i świece znajmy w a3 tez miał problem z mocą , i wieczorkiem okazało się ze kopułka za lampkę mogłaby robić :P:P potem jak nie pomoże można się głowić i szukać nieszczelności na wężach ciśnieniowych
Kolego jaka kopułka, jaki palec ?? Może jeszcze ma kable wys. napięcia ?? Tu jest pełna elektronika kolego - własne cewki na świecach, elektroniczny moduł zapłonu i czujnik wału korbowego, a nie aparat zapłonowy z palcem... :)

de_gie, Przede wszystkim pojeÂździj tylko na PB by wyeliminować, czy dzieje się to przez LPG (korekty LPG wpływają na ECU).
Zakręcić butlę , odłączyć akku na godzinę i jazda na PB <okok>
Warto też sprawdzić błędy VAG - bo bez tego to wróżenie z fusów


 

paw1990_KRK

Post autor: paw1990_KRK » 30 lip 2013, 12:41

Tomku przepraszam za to uchybienie pewne przyzwyczajenia z A80 się ciągną dalej mimo to i tak uważam ze pierwsza rzecz do obadania to właśnie układ zapłonu

Awatar użytkownika
Naprawa Audi A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1352
Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
Imię: Tomek
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Naprawa Audi A6 » 30 lip 2013, 21:08

Nie szkodzi, już luzuję <lol>
Pierwsza rzecz Pawle to podłączenie VAG i odczytanie błędów - zauważ też że pomiędzy A80 a A6 świat poszedł do przodu i nad większością rzeczy w aucie pieczę sprawują elektroniczne sterowniki. Do tego tu mamy LPG - czyli musimy wyeliminować związek gazu z tym co się dzieje :)

Skończyły się również czasy, że pewne symptomy można było przypisać do jednej rzeczy - kiedyś się mówiło: jest paliwo i powietrze - to nie ma iskry i tak dalej :) Dzisiaj będą wszystkie te trzy rzeczy, a silnik może nie pracować. I po to właśnie należy zagłębić się w diagnozie - i po to pierwsze co odpowiadamy to podłącz VAG, pomocne też okazują się logi. Będą błędy - to się nimi zasugerujemy, nie będzie - to już sporo rzeczy wyeliminuje i będziemy drążyć temat dalej <okok>

I takie objawy w życiu nie pasują mi do elektryki - pierwsza myśl to coś w dolocie <okok>

Ale póki co czekamy na stanowisko zainteresowanego w tej sprawie :)

R.K.O.
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 280
Rejestracja: 19 cze 2011, 10:06
Lokalizacja: łódzkie/świętokrzyskie/śląskie

Post autor: R.K.O. » 03 sie 2013, 15:49

Błedy błędy błedy - sprawdzić , zrobić Logi. Ale pi razy oko albo lewizna albo "zastał" sie N75 w momencie gdy Turbo wstaje. Dokładnie tak miałem - szarpanie przy przyspieszaniu. Zarówno lewizna i N75.
1.8 Turbo znam jak własną kieszeń. Obecnie Garret GT28RS, wtryski 350ccm, Remap VTG, DP, IC N. W planach Zakucie Wossnerr i GT56RS. Służę VAS`em.

BLACK EDITION Mod poczatek ----->

Regulamin Punkt 27

Awatar użytkownika
Kuku1985
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 182
Rejestracja: 26 cze 2010, 19:58
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Kuku1985 » 06 sie 2013, 00:01

jak off top to wybaczcie, u mnie był przypadek że szarpał po puszczeniu nogi z gazu... moje domysły to sprzęgło, zobaczymy jak auto będzie się zachowywać po wymianie sprzęgła i po modach (w tym N75)

spajk74
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 15 lip 2016, 17:50
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna

Post autor: spajk74 » 08 wrz 2016, 16:24

Miałem takie same objawy 1.8 T 150 Km ANB i występowały tylko na rozgrzanym silniku i tylko na gazie.Okazało się,że padła cewka na 4-tym cylindrze.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja