[ AEB 1.8 150 KM] Szarpanie przy przyśpieszaniu
[ AEB 1.8 150 KM] Szarpanie przy przyśpieszaniu
Witam serdecznie mam problem z audiczką problem polega że do 3tys obrotów dławi się szarpie jak sie depnie a od 3 tys idzie super płynnie? Jest tak na pb i lpg.
witam z własnego doświadczenia na pierwszy ogień obadał bym kable kopułka palec i świece znajomy w a3 tez miał problem z mocą , i wieczorkiem okazało się ze kopułka za lampkę mogłaby robić :P:P potem jak nie pomoże można się głowić i szukać nieszczelności na wężach ciśnieniowych.Jest opcja tez ze zmulone masz auto wiec warto tez przeprać go trochę na autostradzie
- Naprawa Audi A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1352
- Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Kolego jaka kopułka, jaki palecpaw1990_KRK pisze:witam z własnego doświadczenia na pierwszy ogień obadał bym kable kopułka palec i świece znajmy w a3 tez miał problem z mocą , i wieczorkiem okazało się ze kopułka za lampkę mogłaby robić :P:P potem jak nie pomoże można się głowić i szukać nieszczelności na wężach ciśnieniowych



de_gie, Przede wszystkim pojeÂździj tylko na PB by wyeliminować, czy dzieje się to przez LPG (korekty LPG wpływają na ECU).
Zakręcić butlę , odłączyć akku na godzinę i jazda na PB

Warto też sprawdzić błędy VAG - bo bez tego to wróżenie z fusów
Â
- Naprawa Audi A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1352
- Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Nie szkodzi, już luzuję
Pierwsza rzecz Pawle to podłączenie VAG i odczytanie błędów - zauważ też że pomiędzy A80 a A6 świat poszedł do przodu i nad większością rzeczy w aucie pieczę sprawują elektroniczne sterowniki. Do tego tu mamy LPG - czyli musimy wyeliminować związek gazu z tym co się dzieje
Skończyły się również czasy, że pewne symptomy można było przypisać do jednej rzeczy - kiedyś się mówiło: jest paliwo i powietrze - to nie ma iskry i tak dalej
Dzisiaj będą wszystkie te trzy rzeczy, a silnik może nie pracować. I po to właśnie należy zagłębić się w diagnozie - i po to pierwsze co odpowiadamy to podłącz VAG, pomocne też okazują się logi. Będą błędy - to się nimi zasugerujemy, nie będzie - to już sporo rzeczy wyeliminuje i będziemy drążyć temat dalej 
I takie objawy w życiu nie pasują mi do elektryki - pierwsza myśl to coś w dolocie
Ale póki co czekamy na stanowisko zainteresowanego w tej sprawie

Pierwsza rzecz Pawle to podłączenie VAG i odczytanie błędów - zauważ też że pomiędzy A80 a A6 świat poszedł do przodu i nad większością rzeczy w aucie pieczę sprawują elektroniczne sterowniki. Do tego tu mamy LPG - czyli musimy wyeliminować związek gazu z tym co się dzieje

Skończyły się również czasy, że pewne symptomy można było przypisać do jednej rzeczy - kiedyś się mówiło: jest paliwo i powietrze - to nie ma iskry i tak dalej


I takie objawy w życiu nie pasują mi do elektryki - pierwsza myśl to coś w dolocie

Ale póki co czekamy na stanowisko zainteresowanego w tej sprawie

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 280
- Rejestracja: 19 cze 2011, 10:06
- Lokalizacja: łódzkie/świętokrzyskie/śląskie
Błedy błędy błedy - sprawdzić , zrobić Logi. Ale pi razy oko albo lewizna albo "zastał" sie N75 w momencie gdy Turbo wstaje. Dokładnie tak miałem - szarpanie przy przyspieszaniu. Zarówno lewizna i N75.
1.8 Turbo znam jak własną kieszeń. Obecnie Garret GT28RS, wtryski 350ccm, Remap VTG, DP, IC N. W planach Zakucie Wossnerr i GT56RS. Służę VAS`em.
BLACK EDITION Mod poczatek ----->
Regulamin Punkt 27
BLACK EDITION Mod poczatek ----->
Regulamin Punkt 27