Witam, mam prośbę o rzut oka na logi.
Auto jeździło nieźle prze jakiś czas i znowu coś się zaczyna (urlop się zbliża, chyba dlatego)
Rozrząd nowy ( 10 tys) i zrobiony dobrze więc to nie to.
Auto nie ma przyspieszenia, trochę lepiej jest dopiero po 2500 rpm ale i tak bardzo słabo.
Z logów widzę, że słabo ładuje ( turbina ?) albo przepływka źle mierzy?
Kąt początku wtrysku trochę żle ustawiony ale to chyba ie ma wpływu na moc?
prosze o jakies wskazówki, przed urlopem muszę coś zrobić a mechaników unikam jak mogę
logi:
standart:
000 http://vaglog.rtnet.pl/awiator_136005.html
001 http://vaglog.rtnet.pl/awiator_136006.html
003 http://vaglog.rtnet.pl/awiator_136007.html
004 http://vaglog.rtnet.pl/awiator_136008.html
011 http://vaglog.rtnet.pl/awiator_136009.html
0013 + 0014 http://vaglog.rtnet.pl/awiator_136010.html
BS:
000 http://vaglog.rtnet.pl/awiator_136011.html
003 http://vaglog.rtnet.pl/awiator_136012.html
004 http://vaglog.rtnet.pl/awiator_136013.html
011 http://vaglog.rtnet.pl/awiator_136014.html
dynamiczne:
000 + 001 + 003 http://vaglog.rtnet.pl/awiator_136015.html
000 + 004 + 008 http://vaglog.rtnet.pl/awiator_136016.html
000 + 010 + 011 http://vaglog.rtnet.pl/awiator_136017.html
[ AFB 2.5 150 KM] słaby, nie przyspiesza - logi
[ AFB 2.5 150 KM] słaby, nie przyspiesza - logi
V6 2,5TDI 1998r tiptronic
problem chyba zdiagnozowany.
podłączyłem vacuometr do gruszki turbiny. podciśnienie zmienia się skokowo, nie płynnie. Min wskazanie to -0,4-0,5. Wydało mi się za wysokie więc przełożyłem (zamieniłem wtyczki i wężyki) podłączenia N75 z tym drugim zaworkiem od EGRa. Przecież one się chyba niczym nie róÂźnią.
I moc wróciła. Vacuometr pokazuje 0,6 a jak przygazuję to spada do 0,7-0,8 i turbina czuć jak ładuje i nawet ją trochę słychać.
Wygląda jakby N75 był zacięty. Wstawię teraz nowy i zrobie logi.
podłączyłem vacuometr do gruszki turbiny. podciśnienie zmienia się skokowo, nie płynnie. Min wskazanie to -0,4-0,5. Wydało mi się za wysokie więc przełożyłem (zamieniłem wtyczki i wężyki) podłączenia N75 z tym drugim zaworkiem od EGRa. Przecież one się chyba niczym nie róÂźnią.
I moc wróciła. Vacuometr pokazuje 0,6 a jak przygazuję to spada do 0,7-0,8 i turbina czuć jak ładuje i nawet ją trochę słychać.
Wygląda jakby N75 był zacięty. Wstawię teraz nowy i zrobie logi.
V6 2,5TDI 1998r tiptronic