Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ AFB 2.5 150 KM] słaby, nie przyspiesza - logi

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
kkominek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 46
Rejestracja: 23 mar 2010, 20:22
Lokalizacja: Wrocław

[ AFB 2.5 150 KM] słaby, nie przyspiesza - logi

Post autor: kkominek » 23 lip 2013, 00:14

Witam, mam prośbę o rzut oka na logi.
Auto jeździło nieźle prze jakiś czas i znowu coś się zaczyna (urlop się zbliża, chyba dlatego)
Rozrząd nowy ( 10 tys) i zrobiony dobrze więc to nie to.
Auto nie ma przyspieszenia, trochę lepiej jest dopiero po 2500 rpm ale i tak bardzo słabo.
Z logów widzę, że słabo ładuje ( turbina ?) albo przepływka źle mierzy?
Kąt początku wtrysku trochę żle ustawiony ale to chyba ie ma wpływu na moc?
prosze o jakies wskazówki, przed urlopem muszę coś zrobić a mechaników unikam jak mogę

logi:
standart:
000 http://vaglog.rtnet.pl/awiator_136005.html
001 http://vaglog.rtnet.pl/awiator_136006.html
003 http://vaglog.rtnet.pl/awiator_136007.html
004 http://vaglog.rtnet.pl/awiator_136008.html
011 http://vaglog.rtnet.pl/awiator_136009.html
0013 + 0014 http://vaglog.rtnet.pl/awiator_136010.html

BS:
000 http://vaglog.rtnet.pl/awiator_136011.html
003 http://vaglog.rtnet.pl/awiator_136012.html
004 http://vaglog.rtnet.pl/awiator_136013.html
011 http://vaglog.rtnet.pl/awiator_136014.html

dynamiczne:
000 + 001 + 003 http://vaglog.rtnet.pl/awiator_136015.html
000 + 004 + 008 http://vaglog.rtnet.pl/awiator_136016.html
000 + 010 + 011 http://vaglog.rtnet.pl/awiator_136017.html
V6 2,5TDI 1998r tiptronic

Johanes
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 119
Rejestracja: 21 mar 2010, 18:28
Imię: Sebastian
Rocznik: 2014
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: 4WD
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Johanes » 23 lip 2013, 08:05

SprawdÂź przepływomierz - wygląda jakby umarł - wartości w dynamicznych daje prawie takie jakby auto stało w miejscu na jałowym (z zaślepionym/niedziałającym zaworem EGR). EGR u Ciebie też nie funkcjonuje prawidłowo (jw).

kkominek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 46
Rejestracja: 23 mar 2010, 20:22
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: kkominek » 23 lip 2013, 15:58

EGR odpiołem gruszkę (zaślepiłem wężyk), tak na szybko na próbę.
Czyli przepływka? A turbo ( skrzydełka) może zapieczone? Chociaż na wolnych jak przygazuje to gwizd lekii sklychać.
V6 2,5TDI 1998r tiptronic

Johanes
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 119
Rejestracja: 21 mar 2010, 18:28
Imię: Sebastian
Rocznik: 2014
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: 4WD
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Johanes » 23 lip 2013, 21:01

To przepływka. DoraÂźne rozwiązanie: przeczyść bardzo delikatnie izopropanolem i zrob ponownie logi. Jeśli będzie zmiana - masz przyczynę czarno na białym.
SprawdÂź jeszcze połączenia wężyków pdciśnienia przy elektrozaworach (N75 od turbo i N18 od EGR) może jest jakś nieszczelność.

kkominek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 46
Rejestracja: 23 mar 2010, 20:22
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: kkominek » 23 lip 2013, 23:04

problem chyba zdiagnozowany.
podłączyłem vacuometr do gruszki turbiny. podciśnienie zmienia się skokowo, nie płynnie. Min wskazanie to -0,4-0,5. Wydało mi się za wysokie więc przełożyłem (zamieniłem wtyczki i wężyki) podłączenia N75 z tym drugim zaworkiem od EGRa. Przecież one się chyba niczym nie róÂźnią.
I moc wróciła. Vacuometr pokazuje 0,6 a jak przygazuję to spada do 0,7-0,8 i turbina czuć jak ładuje i nawet ją trochę słychać.
Wygląda jakby N75 był zacięty. Wstawię teraz nowy i zrobie logi.
V6 2,5TDI 1998r tiptronic

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja