Witam
Niebawem będę miał trochę czasu i postanowiłem trochę poczyścić kilka rzeczy w aucie, m.in.:
- wyciągnięcie turbo, chce poczyścić łopatki i cały środek wg opisu:
http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=&t=60034
- czyszczenie n18 i n17
- czyszczenie wtrysków przy pomocy LM diesel spulung 2666
- parę innych rzeczy
Odnośnie wtrysków:
Chce zastosować go bezpośrednio omijając bak paliwa. Poniżej podam zdjęcie filtru paliwa i mam prośbę aby ktoś mnie poprawił jak Âźle pokazałem, gdzie co podłączyć.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... eafb6.html
Nr 1 na zdjęciu to wylot paliwa z filtra i leci do VP 44
Nr 2 to powrót paliwa z pompy przez filtr do baku
Jak rozumiem to nr 1 i nr 2 mam jednym połączyć przewodem (3).
Połączyć przewód (4) idący do VP 44 z przewodem (5) idącym z VP 44 a między nie wstawić trójnik gdzie podepnie się preparat a za nim jakiś filtr.
Proszę mnie teraz poprawiać jak coś Âźle piszę.
Teraz mam pytanie, czy jakoś mam się pozbyć powietrza które wg mnie na pewno będzie w przewodach zanim podłącze preparat i filtr oraz gdzie kupić odpowiednie akcesoria tj. filtr, taki trójnik i same przewody czy one mają być jakoś specjalnie wytrzymałe?
Jak już będzie podłączone wszystko i jak odpalę auto to preparat będzie ściekał z butelki przez trójnik, ale wydaje mi się że jednocześnie będzie płynęło paliwo z przewodu nr 5, czy to nie rozcieńczy preparatu za bardzo? Wyłączyć mam silnik jak już preparat się skończy bo istnieje ryzyko pociągnięcia samego powietrza?
Czy na coś mam jeszcze zwrócić uwagę? Czy jest to bezpieczne dla pompy VP 44 i czy jak już wszystko podłącze jak było to czy mam odpowietrzać pompę czy czekać dłużej bez odpalania silnika czy od razu odpalać po zastosowaniu preparatu?
Wzorowałem się na fotce ze strony poniżej (byłą na forum):
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 60e11.html
Pozdrawiam
[ AFB 2.5 150 KM] [A6 C5] czyszczenie wtrysków środkiem LM
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 325
- Rejestracja: 30 cze 2011, 11:06
- Lokalizacja: Gorzow
- lightfighter87
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 98
- Rejestracja: 29 sie 2010, 09:57
- Lokalizacja: Rzeszów
Jedno jest pewne - środki z gamy Liqui Moly działają. Nie od razu ale po 3-4 aplikacjach.
Możesz podpytać jeśli masz znajomego w ASO o środek który podłączają do filtra paliwa w szarej butli. Mam taki zakupiony do 3.0 tdi, tyle że jeszcze nie miałem czasu go użyć. Kosztuje po rabacie około 100zł. Po wszystkim trzeba wymienić filtr paliwa.
A najlepiej gdybyś miał w okolicy warsztat wyposażony w Jet Clean Tronic.
Możesz podpytać jeśli masz znajomego w ASO o środek który podłączają do filtra paliwa w szarej butli. Mam taki zakupiony do 3.0 tdi, tyle że jeszcze nie miałem czasu go użyć. Kosztuje po rabacie około 100zł. Po wszystkim trzeba wymienić filtr paliwa.
A najlepiej gdybyś miał w okolicy warsztat wyposażony w Jet Clean Tronic.
Też właśnie myślę nad LM.
Sprawdzałem korekty moich pompek i widzę że na 3 cylindrze jest lekko na +0.8 i lekko wzrasta po dodaniu gazu na 1.2.
Reszta wychodzi elegancko, Zauważyłem że jak wzrasta na 3 pompce to na pierwszej wzrasta na - tak jak by to było zależne jedne od drugiego.
A ostatnio robiłem odrazu po odpaleniu zimnego silnika, to zauważyłem że 3 pompka trzyma cały czas na +0.6.
Ciekawe czy nie wina o ringów na 3 pompce.
Oto korekty odrazu po odpaleniu.
Dodam tylko ża niunia pali od strzała zimna czy ciepła i moc ma.
https://www.dropbox.com/s/im0vkwox6jlen ... 8.jpg?dl=0
Sprawdzałem korekty moich pompek i widzę że na 3 cylindrze jest lekko na +0.8 i lekko wzrasta po dodaniu gazu na 1.2.
Reszta wychodzi elegancko, Zauważyłem że jak wzrasta na 3 pompce to na pierwszej wzrasta na - tak jak by to było zależne jedne od drugiego.
A ostatnio robiłem odrazu po odpaleniu zimnego silnika, to zauważyłem że 3 pompka trzyma cały czas na +0.6.
Ciekawe czy nie wina o ringów na 3 pompce.
Oto korekty odrazu po odpaleniu.
Dodam tylko ża niunia pali od strzała zimna czy ciepła i moc ma.
https://www.dropbox.com/s/im0vkwox6jlen ... 8.jpg?dl=0