allroad 2.7t 250km brak mocy-raz jedzie raz nie
allroad 2.7t 250km brak mocy-raz jedzie raz nie
witam mam allroada 2,7bi t 250km podniesione na 300 przez czip tuning auto jak dluzej jade wolno i przyspiesze to ma buta a jak caly czas cisne to jest coraz slabsze - wywalilem juz katalizatory ale te co sa pod autem bo myslalem ze zapchane ale dalej to samo. czy moga byc zapchane te male zaraz przy wyjsciu z silnika? A i jeszcze takie cos-jak jade to temperatura silnika idealna ale jak wylacze silnik po jezdzie i np zalacze zaplon po 5 min to mam ponad 100stopni-czy to normalne
najlepiej szukam osoby z slaska ktora konkretnie zna sie na tych silnikach i po diagnozie powie co i jak (co wymienic zeby bylo ok) a nie kolejnego mechanika ktory powie mi ze albo katalizatory albo przeplywka albo ..... itd itd bo idac ta droga to sam moge wymieniac wszystko pokolei i tez w koncu trafie
z gory dzieki
najlepiej szukam osoby z slaska ktora konkretnie zna sie na tych silnikach i po diagnozie powie co i jak (co wymienic zeby bylo ok) a nie kolejnego mechanika ktory powie mi ze albo katalizatory albo przeplywka albo ..... itd itd bo idac ta droga to sam moge wymieniac wszystko pokolei i tez w koncu trafie
z gory dzieki
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 230
- Rejestracja: 15 sty 2012, 07:46
- Lokalizacja: zachodniopomorskie
fox.84, Podlącz Vag-a,porób logi.Samochód nie powinien słabnąć przy deptaniu.Temp teoretycznie może się podnieść ale do ponad 100 stopni to troszke dużo.Co masz zalane w układzie chłodzenia?Obstawiam że dodatkowa pompka wody się skończyła i nie pompuje.Ale to tez powinno pokazać na Vag-u.Co do mechanika z okolic śląska to nie pomogę,nie te rejony .
Pozdro
Pozdro
340KM i 500NM
w bledach nic ciekawego poza wypadaniem kilku cewek ale to przez gaz bo tz z nim mam male problemy a co do oleju to castrol 10w 60 temp jest srednio ok 100 stopni a jak cisne to 120
a i jeszcze mam taki problem bo ostatnio wymienilel uszczelki pod klawiatura po obu stronach bo ciklo mi troche a teraz jeszcze bardziej cieknie(dodam ze bylem jeszcze raz u mechanika i znowu wyciagnal i odtluscil i na 100% jest ok zlozone a dalej znowu zaczelo ciec) co to moze byc cos jakby bylo zatkane tylko co
a i jeszcze mam taki problem bo ostatnio wymienilel uszczelki pod klawiatura po obu stronach bo ciklo mi troche a teraz jeszcze bardziej cieknie(dodam ze bylem jeszcze raz u mechanika i znowu wyciagnal i odtluscil i na 100% jest ok zlozone a dalej znowu zaczelo ciec) co to moze byc cos jakby bylo zatkane tylko co
no dzieki za odp o tych swiecach bede musial pomyslec a uszczelki nowe org i zalozne najpierw normalnie pozniej z silikonem ale dalej leja dwie strony jak pocislem-a takie pyta czy nawet jak jade na benzynie powoli jakies np 15km to czy po przyjezdzie powinny szczelac wydech jak bym jechal 200km\h przez dluzszy czas bo tak wlasnie mam i nie wiem co jest zapchane albo katalizatory te pierwsze male albo srodkowy wydech ten co laczy dwa i rozdziela pozniej na dwa koncowe
Witam ja mam ten sam problem ze swoim autem tylko ze to wersja 230 koni dodam jeszcze ze w aucie jest zamontowany gajger pokazujacy doladowanie turbin jak auto jedzie dobrze to pokazuje 0,9 1,1 bara doladowania a po szybszej jezdzie max to 0,5 jedynym sposobem zeby doladowanie wrucilo tak podczas jazdy jest zgaszenie silnika i ponowne odpalenie lecz jadac na 4 biegu i krecoc do 6 tys doladowanie jest w maxie po zgaszenie ale silnik poszarpuje swiece wymienilem na ngk auto jest w gazie na komputerze pokazalo 13 bledow ale sporadycznyh jak wypadanie zaplonu czy ktos ma moze wie co jest przyczyna i jak sie za to zabrac