[ AJK 2.7 230 KM] nierówna praca silnika A6 C5 2004 2,7 BITU
[ AJK 2.7 230 KM] nierówna praca silnika A6 C5 2004 2,7 BITU
Witam serdecznie wczoraj kupiłem swoje pierwsze AUDI Spędziłem na serwisie w bielsku 4 godz żeby dowiedzieć się ze jest to doskonały egzemplarz jak go kupiłem troszkę sobie poszalałem wiecie frajda nowość i wszystko było super do dziś do ok 14 gdy odpaliłem auto poczułem przy przełożeniu skrzyni na D ze auto dostaje wibracji zaniepokoiło mnie to zwłaszcza ze przejechałem 100 km i zauważyłem ze przy 2000 obr do 2500 ciągle drży i jak stoi w innych wypadkach nie mój stary mechanik powiedział że ewidentnie silnik nie pracuje na wszystkie cylindry i do tego dwukrotnie na komputerze zaznaczyła się cała skrzynia biegów tzn PRNDS i w tym momencie auto jak by całkiem odłączyło turbo gdy wyłączyłem silnik odczekałem chwile zapaliłem ponownie problem zniknął ale jak napisałem powtórzył się jeszcze raz w ciągu 3 godzin ! dwukrotnie. Zalecono mi podpięcie się pod komputer aby sprawdzić co się dzieje i jestem umówiony na serwisie audi na czwartek. Pytanie czy ktoś wie co to może być za awaria może nie warto wciskać się na serwis od razu tylko np wymienić świece i okablowanie auto ma zamontowany gaz BRC. Na serwisie wyszło iż dwie cewki są nieoryginalne i tu moje drugie pytanie może to jest przyczyna a może to coś poważniejszego ktoś wie ?.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Multifonika
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Na pewno bez Vaga nic nie wymyślisz
Ale poczytaj może ten temat: -ajk-27-230-km-nierowna-praca-silnika-vt55353.htm
Ale poczytaj może ten temat: -ajk-27-230-km-nierowna-praca-silnika-vt55353.htm
Lektor.
Co to Vega ? Jeśli chodzi o szaleństwa 2 godz pojezdzilem na trybie sport do 180km/h max nic specjalnego jeśli piszesz o kosztach to jakie masz na myśli 1000 zł czy 5000 ?
[ Dodano: 2013-07-02, 19:33 ]
A i dodaje ze raport z serwisu audi jednoznacznie niewykazal niczego na skrzyni ani jednej usterki bądÂź błędu to jak to jest możliwe ze naraz skrzynia i silnik ma problem
[ Dodano: 2013-07-02, 19:33 ]
A i dodaje ze raport z serwisu audi jednoznacznie niewykazal niczego na skrzyni ani jednej usterki bądÂź błędu to jak to jest możliwe ze naraz skrzynia i silnik ma problem
- Multifonika
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Skrzynia to nie są małe koszty - ale nie ma co Cię straszyćsewn8 pisze:Co to Vega ? Jeśli chodzi o szaleństwa 2 godz pojezdzilem na trybie sport do 180km/h max nic specjalnego jeśli piszesz o kosztach to jakie masz na myśli 1000 zł czy 5000 ?
[ Dodano: 2013-07-02, 19:33 ]
A i dodaje ze raport z serwisu audi jednoznacznie niewykazal niczego na skrzyni ani jednej usterki bądÂź błędu to jak to jest możliwe ze naraz skrzynia i silnik ma problem
Na pierwszy ogień - sprawdzić poziom oleju w skrzyni - niestety niezbędny do tego jest jakiś soft i kabelek, którym odczytasz temp oleju w skrzyni.
Jeśli tam będzie OK, to odczytać błędy skrzyni bo to, że podświetliło na czerowno PRNDS świadczy o tym, że skrzynia weszła w awaryjny tryb pracy - może być to spowodowane choćby uślizgiem lock'up w konwerterze i masą innych błędów - pewnie będą zapisane w komputerze skrzyni.
Silnik pewnie też ma zapisane błędy, odczytać - generalnie ASO raczej słabo ogarnia te silniki, a skrzynię to oni potrafią tylko wymienić na nową nic więcej - więc tej doagnostyki bym się nie trzymał jako wyznacznika tego że z silnikiem i skrzynią wszytsko OK
- maciejjernas
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 222
- Rejestracja: 02 sie 2012, 18:16
- Lokalizacja: Poznań
sewn8 na serwisie ASO lepiej nie opieraj swojej decyzji co do naprawy samochodu, ponieważ jak ja kupowałem samochód tez pojechałem do serwisu AUDI we Wrocławiu i dałem do sprawdzeniai wszystko było ok.
Na drugi dzień zapalił się CHECK ENGINE pojechałem ponownie do tego ASO i po 2 godzinach otrzymałem informację, że mam uszkodzone czujniki położenia wału i do naprawy co wiąże się z wyjweciem całego silnika a koszt to 16.000,00 zł.
Jako, że nie jestem łatwowoerny odebrałem auto podziękowałem za diagnozę i pojechałem do swojego sprawdzonego mechanika a ten powiedział, że jest uszkodzona sonda lambda i koszt zamknie się w kwocie 200 zł.
Tak więc uważaj na ASO i oddaj samochód do zaufanego mechanika.
Na drugi dzień zapalił się CHECK ENGINE pojechałem ponownie do tego ASO i po 2 godzinach otrzymałem informację, że mam uszkodzone czujniki położenia wału i do naprawy co wiąże się z wyjweciem całego silnika a koszt to 16.000,00 zł.
Jako, że nie jestem łatwowoerny odebrałem auto podziękowałem za diagnozę i pojechałem do swojego sprawdzonego mechanika a ten powiedział, że jest uszkodzona sonda lambda i koszt zamknie się w kwocie 200 zł.
Tak więc uważaj na ASO i oddaj samochód do zaufanego mechanika.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga