MODEL: S6 Avant
SILNIK: 4.2 V8
ÂŚRODEK: seria (biała skóra, drewno, obszyta kierownica drążek biegów i ręcznego)
CAR-AUDIO: seria (BOSE)
KOÂŁA:
-Lato 17" AVUS, opony: 255/40 R17 Michelin Pilot Sport
MOC: 340KM/420Nm
Co ogarnąłem z najważniejszych rzeczy?
> Naprawa zawieszenia (dolne wahacze + sworznie + końcówki drążków + ustawianie sanek przód i tył i parę innych)
> Regeneracja pompy wspomagania
> Wymiana szyberdachu
> Wymiana wiązki elektrycznej od szyberdachu do bezpieczników
> Wymiana modułu komfortu
> Wymiana kompletnego rozrządu
> Wymiana oleju w skrzyni
> Wymiana oleju w torsenie
> Wymiana płynu od wspomagania
> Wymiana płynu G12
> Wymiana świec na Bosch'a Platynowo-Irydowe
Do tego dochodzi wymiana caaaaaałej masy drobnych części oczywiście na ori, bo co chwilę coś wyskakuje.
Z mniej spektakularnych rzeczy:
> Wymiana cup-holder’ów w tylnej kanapie
> Odgrzybianie klimatyzacji
> i wieeeele innych...
PLANY:
- Wyczyszczenie skór
- Podkładki termiczne pod kolektorem ssącym
- Zaciski przód: ZL18 i ZR18 6-cio tłoczkowe z Porsche Cayenne
Zaciski tył: seria RS6 C5
Tarcze przód: 350x34 Zimmermann Sport
Tarcze tył: 330x22 Zimmermann Sport z S6 C6
Klocki przód: Brembo Klocki tył: Brembo
Przewody przód i tył: w stalowym oplocie Goodridge
Płyn hamulcowy: RBF600