Witam, dzisiaj przyszły mi graty niezbędne w każdej 2.5TDi, czyli komplet wałków i kompletny rozrząd. Poniewaz od pewnego czasu pojawia się u mnie stukanie w silniku i obstawiłem że to wałki.
Zamówiłem komplet marki FEDERAL MOGUL AG za 2049zł z allegro + kompletny rozrząd SKF/DAYCO/INA. za 1500zł i zamierzam się zabrać za wymianę tego ustrojstwa.
Teraz tak czytam instrukcję do wałków i sporo rzeczy zrobiłem wcześniej tzn odmę wymieniłem jakieś 800km temu, olej również. Ciekawi mnie również inna sprawa w instrukcji napisane jest że po przejechaniu ok 1000km trzeba zrzucić pokrywy i ewentualnie podregulować popychacze, czy tak się robi? Czytałem masę tematów i nie spotkałem się z czymś takim. Oczywiście wszystko będę składał na blokadach. Uszczelki pod pokrywą też mam nowe więc nie będę ich ruszał.
Czy coś jeszcze mi potrzeba do wymiany?
[ AFB 2.5 150 KM] O czym pamiętać przy wymianie wałków.
[ AFB 2.5 150 KM] O czym pamiętać przy wymianie wałków.
Ostatnio zmieniony 12 cze 2013, 12:53 przez syyu93, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 325
- Rejestracja: 30 cze 2011, 11:06
- Lokalizacja: Gorzow
Re: O czym pamiętać przy wymianie wałków.
W tym silniku nie regulujesz popychaczy. Wkładasz i jezdzisz. Jedynie wymieniasz olej po 1000 km czy jakos tak.syyu93 pisze:Witam, dzisiaj przyszły mi graty niezbędne w każdej 2.5TDi, czyli komplet wałków i kompletny rozrząd. Poniewaz od pewnego czasu pojawia się u mnie stukanie w silniku a zdjęcie pokryw jednoznacznie dało mi do zrozumienia że wałki się mocno zaokrągliły przyszła pora na wymianę.
Zamówiłem komplet marki FEDERAL MOGUL AG za 2049zł z allegro + kompletny rozrząd SKF/DAYCO/INA. za 1500zł i zamierzam się zabrać za wymianę tego ustrojstwa.
Teraz tak czytam instrukcję do wałków i sporo rzeczy zrobiłem wcześniej tzn odmę wymieniłem jakieś 800km temu, olej również. Ciekawi mnie również inna sprawa w instrukcji napisane jest że po przejechaniu ok 1000km trzeba zrzucić pokrywy i ewentualnie podregulować popychacze, czy tak się robi? Czytałem masę tematów i nie spotkałem się z czymś takim. Oczywiście wszystko będę składał na blokadach. Uszczelki pod pokrywą też mam nowe więc nie będę ich ruszał.
Czy coś jeszcze mi potrzeba do wymiany?
Napewno warto wymienic zawroki zwrotne oleju umieszczone pod filtrem oleju w jego obudowie. koszt do 800 max z robocizna.
The force will be with you...always
Re: O czym pamiętać przy wymianie wałków.
philiphser pisze:W tym silniku nie regulujesz popychaczy. Wkładasz i jezdzisz. Jedynie wymieniasz olej po 1000 km czy jakos tak.syyu93 pisze:Witam, dzisiaj przyszły mi graty niezbędne w każdej 2.5TDi, czyli komplet wałków i kompletny rozrząd. Poniewaz od pewnego czasu pojawia się u mnie stukanie w silniku a zdjęcie pokryw jednoznacznie dało mi do zrozumienia że wałki się mocno zaokrągliły przyszła pora na wymianę.
Zamówiłem komplet marki FEDERAL MOGUL AG za 2049zł z allegro + kompletny rozrząd SKF/DAYCO/INA. za 1500zł i zamierzam się zabrać za wymianę tego ustrojstwa.
Teraz tak czytam instrukcję do wałków i sporo rzeczy zrobiłem wcześniej tzn odmę wymieniłem jakieś 800km temu, olej również. Ciekawi mnie również inna sprawa w instrukcji napisane jest że po przejechaniu ok 1000km trzeba zrzucić pokrywy i ewentualnie podregulować popychacze, czy tak się robi? Czytałem masę tematów i nie spotkałem się z czymś takim. Oczywiście wszystko będę składał na blokadach. Uszczelki pod pokrywą też mam nowe więc nie będę ich ruszał.
Czy coś jeszcze mi potrzeba do wymiany?
Napewno warto wymienic zawroki zwrotne oleju umieszczone pod filtrem oleju w jego obudowie. koszt do 800 max z robocizna.
Jak wyglądają zawroki zwrotne? można prosić foto? Ja je niewymieniaÂŁem.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 93
- Rejestracja: 22 paź 2012, 21:14
- Lokalizacja: lubliniec