witajcie drodzy użytkownicy jeżdzących bomb. Mam ogromny problem. Jakiś czas temu kupiłem swoją audice ( dane w tytule) , jestem całkowitym laikiem. Nie miałem zielonego pojęcia jeśli chodzi o osiągi tego auta, więc uważałem, że wszystko jest ok ( zważywszy na to, że poprzednio jeÂździłem autkiem z litrowym silnikiem - przeskok na moja audi był szokiem. Ale niedawno jechał nią mój dobry kolega i stwierdził, że to auto się kula,a nie jeÂździ. Nie mogę przekroczyć granicy 3,5tyś obrotów. Tzn dzisiaj jak byłem u "mechanika", gdy wcisnąłem pedał do dechy nagle wpadł na prawie 5 tyś , ale tylko jeden raz. Generalnie nie moge przekroczyć 130km/h, jest bardzo słaby, do 2000 obrotów jeszcze jakoś się zbiera, ale potem jest tak jakby mu 1 tonową przyczepkę dopiął. Nie ma przyspieszenia, co jest bardzo niebezpieczne podczas wyprzdzania.
Opiszę teraz historię jak tu trafiłem, ponieważ ja oraz mój portfel jesteśmy u kresu wytrzymałości. Na dodatek każdy mechanik ma inną teorię, co mnie strasznie irytuje. Kolega pracujący w ASO audi stwierdził, że walnięta jest turbina, więc zakupiłem turbinę ( jutro będę zakładał ją. ) Kiedy dziś pojechałem do dobrego mechanika u nas umówić się z nim na wymianę turbo- stwierdził, że turbo jest ok, podotykał węże podczas przegazowania i stwierdził że turbina daje ciśnienie mocno. No więc moja irytacja powoli się powiększała, więc wsiadlem w auto pojechałem na komputer, który jako jedyny błąd wykazał cytuję napis z komputera: " błąd 00550 ZAWÓR REGULACJI DAWKI PALIWA.POWYÂŻEJ GÓRNEGO DOPUSZCZALNEGO PROGU REGULACJI." Oczywiście diagnosta stwierdził, że to najprawdopodbniej pompa siadła i trzeba wymienić lub poddać regeneracji.
I teraz zwracam się do Was, mechanicy, użytkownicy, ludzie dobrej woli i serca, którzy mieliście być może z tym do czynienia, bądÂź macie na co dzień w swoich warsztatach. POMOCY.