Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Przy skręcaniu przygasa

Układ kierowniczy
ODPOWIEDZ
diabeelek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 616
Rejestracja: 28 mar 2011, 20:04
Imię: Filip
Moje auto: Allroad C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gorzów

Przy skręcaniu przygasa

Post autor: diabeelek » 18 maja 2013, 22:07

Mam taki problem, że jak auto stoi na luzie to podczas skrętu kierownicy do oporu obroty maleją do 300-400 rpm i zaraz odbijają na 800rpm. Niestety na LPG auto zazwyczaj gaśnie.
Co sprawdzić w pierwszej kolejności?
Przy LPG jest tak, że podczas dojeżdżania do skrzyżowania i wciśnieciu sprzęgła z jednoczesnym skrętem kierownicy auto gaśnie.
Przy PB przy dojeżdzaniu do skrzyżowania i wciśnieciu sprzęgła obroty spadają do 300-400rpm i przez chwile wyraźnie jest ciężko skręcić kierownicą.
Ma ktoś jakiś pomysł co zrobić.
Płyn do wspomagania to Zielony Febi.

Awatar użytkownika
phpbb3 forum A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1267
Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: phpbb3 forum A6 » 19 maja 2013, 10:12

sprawdź pompę wspomagania, musi dawać duży opór skoro tak mocno spadają obroty.

diabeelek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 616
Rejestracja: 28 mar 2011, 20:04
Imię: Filip
Moje auto: Allroad C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gorzów

Post autor: diabeelek » 19 maja 2013, 10:23

Jak ja sprawdzić?

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2597
Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 20 maja 2013, 18:28

Domowym sposobem pompy nie sprawdzisz... Jedynie co, to przy skręcie kierownicą spróbuj wyczuć, czy dochodzą z niej jakieś piski, buczenie, czy daje duży opór, czy kiera chodzi lekko czy ciężej, jak chodzi na postoju czy lekko czy ciężko.
Na chłopski rozum, przy tych objawach, będzie winna pompa wspomagania. A napisz czy jak włączysz klimatyzację to obroty wariują czy trzyma stałe?
Według mnie 800 obrotów to masz zbyt mało przy LPG. Spróbuj podkręcić na około 950-1000.
Lektor.

Awatar użytkownika
phpbb3 forum A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1267
Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: phpbb3 forum A6 » 20 maja 2013, 19:19

diabeelek pisze:Jak ja sprawdzić?
bardziej myślałem może o tym żeby zerknął na to jakiś mechanik bo objawy, które opisałeś pasują właśnie do padającej pompy.

co do obrotów jak pisze kolega według mnie jest ok, 800-900 jest dobrze i nie ma znaczenia czy to lpg czy pb

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2597
Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 20 maja 2013, 19:59

grzałka pisze:co do obrotów jak pisze kolega według mnie jest ok, 800-900 jest dobrze i nie ma znaczenia czy to lpg czy pb
Nie będę się kłócił, ale pamiętam jak w secie C4 2,3 miałem obroty podniesione do około 950-1000 i było git. Na LPG oczywiście <okok> I też był problem z obrotami do czasu wyczyszczenia silniczka krokowego...
Lektor.

Awatar użytkownika
phpbb3 forum A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1267
Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: phpbb3 forum A6 » 21 maja 2013, 08:43

szalony pisze:
grzałka pisze:co do obrotów jak pisze kolega według mnie jest ok, 800-900 jest dobrze i nie ma znaczenia czy to lpg czy pb
Nie będę się kłócił, ale pamiętam jak w secie C4 2,3 miałem obroty podniesione do około 950-1000 i było git. Na LPG oczywiście <okok> I też był problem z obrotami do czasu wyczyszczenia silniczka krokowego...
jeśli wszystko jest porządnie zrobione ( chodzi mi o instalację lpg) to na lpg i pb silnik będzie pracował tak samo i również wolne obroty będą na takim samym poziomie i będzie ok. ja przynajmniej tak mam i nie mam z tym żadnych problemów.

matibronx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 86
Rejestracja: 09 paź 2012, 12:09
Lokalizacja: Wschowa

Post autor: matibronx » 03 lip 2013, 01:16

znajomy miał problem jak wlał za gesty płyn do wspomagania wtedy obroty mu wariowały, lecz nie tak bardzo.

keri11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 98
Rejestracja: 07 sie 2010, 16:24
Lokalizacja: kielce

Post autor: keri11 » 09 lip 2013, 17:20

zdejmij pasek i pokrec kołem pompy.....bedzie pewnie b ciężko...czyli pompa do wymiany

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga