Przy skręcaniu przygasa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 616
- Rejestracja: 28 mar 2011, 20:04
- Imię: Filip
- Moje auto: Allroad C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Gorzów
Przy skręcaniu przygasa
Mam taki problem, że jak auto stoi na luzie to podczas skrętu kierownicy do oporu obroty maleją do 300-400 rpm i zaraz odbijają na 800rpm. Niestety na LPG auto zazwyczaj gaśnie.
Co sprawdzić w pierwszej kolejności?
Przy LPG jest tak, że podczas dojeżdżania do skrzyżowania i wciśnieciu sprzęgła z jednoczesnym skrętem kierownicy auto gaśnie.
Przy PB przy dojeżdzaniu do skrzyżowania i wciśnieciu sprzęgła obroty spadają do 300-400rpm i przez chwile wyraźnie jest ciężko skręcić kierownicą.
Ma ktoś jakiś pomysł co zrobić.
Płyn do wspomagania to Zielony Febi.
Co sprawdzić w pierwszej kolejności?
Przy LPG jest tak, że podczas dojeżdżania do skrzyżowania i wciśnieciu sprzęgła z jednoczesnym skrętem kierownicy auto gaśnie.
Przy PB przy dojeżdzaniu do skrzyżowania i wciśnieciu sprzęgła obroty spadają do 300-400rpm i przez chwile wyraźnie jest ciężko skręcić kierownicą.
Ma ktoś jakiś pomysł co zrobić.
Płyn do wspomagania to Zielony Febi.
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
- Multifonika
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2597
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.3 133KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Domowym sposobem pompy nie sprawdzisz... Jedynie co, to przy skręcie kierownicą spróbuj wyczuć, czy dochodzą z niej jakieś piski, buczenie, czy daje duży opór, czy kiera chodzi lekko czy ciężej, jak chodzi na postoju czy lekko czy ciężko.
Na chłopski rozum, przy tych objawach, będzie winna pompa wspomagania. A napisz czy jak włączysz klimatyzację to obroty wariują czy trzyma stałe?
Według mnie 800 obrotów to masz zbyt mało przy LPG. Spróbuj podkręcić na około 950-1000.
Na chłopski rozum, przy tych objawach, będzie winna pompa wspomagania. A napisz czy jak włączysz klimatyzację to obroty wariują czy trzyma stałe?
Według mnie 800 obrotów to masz zbyt mało przy LPG. Spróbuj podkręcić na około 950-1000.
Lektor.
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
- Multifonika
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2597
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.3 133KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Nie będę się kłócił, ale pamiętam jak w secie C4 2,3 miałem obroty podniesione do około 950-1000 i było git. Na LPG oczywiście I też był problem z obrotami do czasu wyczyszczenia silniczka krokowego...grzałka pisze:co do obrotów jak pisze kolega według mnie jest ok, 800-900 jest dobrze i nie ma znaczenia czy to lpg czy pb
Lektor.
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
jeśli wszystko jest porządnie zrobione ( chodzi mi o instalację lpg) to na lpg i pb silnik będzie pracował tak samo i również wolne obroty będą na takim samym poziomie i będzie ok. ja przynajmniej tak mam i nie mam z tym żadnych problemów.szalony pisze:Nie będę się kłócił, ale pamiętam jak w secie C4 2,3 miałem obroty podniesione do około 950-1000 i było git. Na LPG oczywiście I też był problem z obrotami do czasu wyczyszczenia silniczka krokowego...grzałka pisze:co do obrotów jak pisze kolega według mnie jest ok, 800-900 jest dobrze i nie ma znaczenia czy to lpg czy pb
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga