Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ BDW 2.4 177 KM] Błąd silnika po wymianie oleju

Silniki benzynowe
Awatar użytkownika
kbgoral
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 25 sty 2013, 20:06
Lokalizacja: Wieden

[ BDW 2.4 177 KM] Błąd silnika po wymianie oleju

Post autor: kbgoral » 17 maja 2013, 19:10

Witam wszystkich dużo jest podobnych tematów ale mojego przypadku nie nalazłem . A więc po Dzień dzisiejszy moja audica śmigała bez problemowo i nadszedł czas wymiany oleju więc pojechałem o serwisu audi i olej wymienili i filtr ori . Wszystko pięknie zapłacone i wyjeżdżam po przejechaniu jakiegoś ilometra pojawił się błąd silnika więc zawróciłem zpowrotem a tam podpięli do kompa i wyskoczyło chyba. 8 błędów między innymi czujnik położenia walka rozrząd. , reszty nie pamiętam , nie dostałem żadnego wydruku z błędami i gość powiedział że rozrząd przeskoczył i jeszcze zaczęło auto szarpać . Dodam że rozrząd był wymieniony przy 118 tyś a obecnie ma 127 tyś silnik 2.4. 2005 rok. Pomóżcie co to może być.

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 17 maja 2013, 21:56

kbgoral, a nie próbowali czasem odpalać bez oleju? <mysli> Poza tym, może jest problem z ciśnieniem oleju, bo 'coś' się zapchało... wiem, że to czyste spekulacje, ale od czegoś trzeba zacząć...

Awatar użytkownika
kbgoral
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 25 sty 2013, 20:06
Lokalizacja: Wieden

Post autor: kbgoral » 18 maja 2013, 07:19

Nie mam pojęcia co zrobili czekałem godzinę w poczekalni. Dzisiaj jadę do kumatego mechanika to coś może doradzi. Mam jeszcze takie pytanie czy miał ktoś podobny problem z serwisem i jak teraz z nimi walczyć bo jak będzie rozrząd do wymiany to to nie są małe pieniądze .

coolmen77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 527
Rejestracja: 24 kwie 2010, 06:17
Imię: Damian
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Głogów
Kontakt:

Post autor: coolmen77 » 18 maja 2013, 12:58

szkoda, że nie wziąłeś tego wydruku
jeżeli im udowodnisz, że błędy pojawiły się po wymianie to można walczyć o usunięcie usterek przez serwis
wymieniałeś wariatory przy wymianie rozrządu?

Awatar użytkownika
kbgoral
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 25 sty 2013, 20:06
Lokalizacja: Wieden

Post autor: kbgoral » 18 maja 2013, 17:37

Tak wszystko było wymienione. A z tym serwisem to nie zdążyłem nic powiedzieć bo gość od razu skasował błędy i mówił że ich już nie może wydrukować. Banda debili nie polecam serwisu audi-vw w Rzeszowie. A tera do rzeczy byłem dzisiaj u mechanika bo znowu wywaliło błąd silnika , na kompie wyskoczyły całkiem inne błędy. : ze przelewa ,ze ujemne wartości zapłonu a nic nie było o złym położeniu wałka rozrządu . Pokazuje małe napięcie jakby alternator za słabo doładowywał akumulator i jeszcze jakieś wahania na przepustnicy. Gość powiedział że przepływke trzeba wyczyścić i zaadoptować akumulator bo pokazuje wartości z 2001 roku a auto jest z 2005 i mówił że to przez ten akumulator takie błędy rożne wywala. A i dodam że po całym badaniu auto chodzi jak należy nic nie szarpie , wszystko ok. Niestety gość nie wyczyścił przepływki i nie zaadoptował akumulatora bo nie miał czasu no a ja wyjeżdżam w poniedziałek. Mówił, że jak nie wyskoczy żaden błąd i nie będzie się nic działo to mogę ruszać w trase i tu moje pytanie czy on ma rację bo nie chciałbym narobić większych szkód .Jeśli ktoś miał podobne problemy to proszę o pomoci z góry dziękuje.

Awatar użytkownika
Adxs
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 388
Rejestracja: 29 maja 2011, 19:56
Imię: Adam
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 FSI 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Kontakt:

Post autor: Adxs » 18 maja 2013, 18:08

bardzo dziwne, że przy wymianie oleju nagle by padła Ci przepływka ? A może jakiś gówniarz z tego serwisu akurat potrzebował do swojej C6 sprawną przepływkę ? Sprawdzałeś może pod maską czy w miare wszystko wygląda tak jak wyglądało ?

Generalnie musiałbys podać dokładne błędy i wtedy masz tam napisane, jaki ma to priorytet - czy ważny i trzeba do serwisu czy można z tym jeÂździć.

Co lepsze, ja miałem błąd położenia wałka rozrzadu i po wymianie oleju błąd znikł :| W A4 za 50% problemów z silnikiem był odpowiedzialny filtr oleju ( filtron ), teraz pakuje mann albo ostatnio knecht i odpukać jest wszystko cacy...
kontakt administratora:
Polecam!

coolmen77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 527
Rejestracja: 24 kwie 2010, 06:17
Imię: Damian
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Głogów
Kontakt:

Post autor: coolmen77 » 18 maja 2013, 18:21

trudno cokolwiek powiedzieć bez skanu auta :(
słaby akumulator może powodować różne błędy ale raczej niezwiązane z błędami "okołorozrządowymi"
jeżeli jednak błędy z wałków się nie pojawiły to może był to incydentalny przypadek związany z wymianą oleju, który między innymi przestawia wariatory
gdyby przeskoczył rozrząd błąd pojawia się po każdym odpaleniu auta
na przyszłość zaopatrz się w jakiś interfejs diagnostyczny
zapewniam, że szybko się zwróci :]

Awatar użytkownika
kbgoral
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 25 sty 2013, 20:06
Lokalizacja: Wieden

Post autor: kbgoral » 18 maja 2013, 19:10

No mam nadzieje że to tylko to a tak swoją drogą możesz kolego polecić jakiś zestaw do diagnostyki?

[ Dodano: 2013-05-18, 19:59 ]
No niestety olej zmieniał młody szczyl ale wizualnie wygląda wszystko ok. Niestety błedow nie mam jak tu wkleić o korzystam z tel i za bardzo nie wiem jak je wkleić. Jak nadal będzie coś nie tak to we wtorek jak wrócę do domu to wkleję błedy. Oby było wszystko ok bo szlak mnie trafi jak się okaże, że mi auto uszkodzili w tym za przeproszeniem zasranym serwisie i jeszcze nie wiadomo czym im to udowodnie.

coolmen77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 527
Rejestracja: 24 kwie 2010, 06:17
Imię: Damian
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Głogów
Kontakt:

Post autor: coolmen77 » 19 maja 2013, 09:48

vcds

Awatar użytkownika
kbgoral
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 25 sty 2013, 20:06
Lokalizacja: Wieden

Post autor: kbgoral » 19 maja 2013, 20:47

Witam. Widzę że jakoś niema zbytniego zainteresowania moim tematem. Ok nie bede już kolegów zamęczał tylko mam jeszcze jedno pytanie.A więc od diagnozy w serwisie , że rozrząd przeskoczył zrobiłem już 300 km i nic się nie dzieje. Pomóżcie doradzić czy nadal jeÂździć autem i czy faktycznie mogły te błędy wyskoczyć bo niebył zaadoptowany akumulator bo moim zdaniem gdyby to był rozrząd to daleko bym nie zajechał a jutro wracam do domu i mam do zrobienia ponad 600 km i pytanie czy dojade?

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 19 maja 2013, 22:52

kbgoral, nie obrażaj się na nas... ale szczerze... co możemy Ci powiedzieć nie widząc tego auta, ani też nie wiedząc (podobnie jak Ty), co się tak na prawdę stało w tym serwisie...

Auto trzeba dać do kogoś, kto się na nim zna... może coś więcej powie... padło w tym temacie kilka sugestii... ale nikt tego problemu nie rozwiąże za Ciebie i dobrego mechanika...

Powodzenia <okok>

Awatar użytkownika
kbgoral
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 25 sty 2013, 20:06
Lokalizacja: Wieden

Post autor: kbgoral » 20 maja 2013, 07:34

Ja się nie obrażam tylko proszę żeby ktoś coś doradził czy brać się w trase czy i czy gdyby był faktycznie rozrząd przeskoczony to czy nie działo by się coś dziwnego z autem . Bo od soboty wszystko jest ok .

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 20 maja 2013, 08:44

kbgoral, jeśli miałbyś 'przeskoczony' rozrząd, to błąd występowałby za każdym razem, a auto powinno stracić na mocy... do tego mogą być także niepokojące dÂźwięki (kontakt tłoka z zaworami)... Skoro u Ciebie nie ma takich symptomów, to raczej wariator mógł się Âźle przestawić (chwilowy brak smarowania, coś się przypchało) <mysli> Ew. problem jest prozaiczny i związany ze słabym stanem akumulatora...

Oczywiście to wszystko zwykłe domysły, bo nikt o zdrowych zmysłach nie powie Ci definitywnie 'tak, jedÂź i na pewno nic się nie stanie', nie widząc i nie logując autka...

Awatar użytkownika
kbgoral
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 25 sty 2013, 20:06
Lokalizacja: Wieden

Post autor: kbgoral » 20 maja 2013, 23:28

Witam koledzy ponownie właśnie wróciłem do domu . Zrobiłem pinad 600 kilosów i wszystko jest ok . Oby tak zostało. Gdyby coś się działo będę informował na bieżąco . Pozdrawiam i dzięki za pomoc :)

Domel48
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 429
Rejestracja: 25 maja 2012, 06:46
Imię: Dominik
Moje auto: A7 4K
Rocznik: 2015
Nadwozie: Liftback
Silnik: 2.8 FSI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wieluń

Post autor: Domel48 » 22 maja 2013, 21:05

Koledzy te silniki jak i 3,2 Fsi czesto wywalaja bledy dotyczace walkow rozrzadu i zmiennych faz.Ja sam czasami mam taki blad ,a autko chodzi doskonale.Wiekszosc z posiadaczy nawet nie wie ze moze miec ten blad zapisany w sterowniku gdyz nie wywala on zadnej kontrolki na zegarach , a wiekszosc Aso zna temat i tylko go kasuje i kaze jezdzic.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga