Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ BDH 2.5 179 KM] A6 C5 PROBLEM Z EGR'EM i N18

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
arkoch
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 29 mar 2008, 20:28
Lokalizacja: Tychy

[ BDH 2.5 179 KM] A6 C5 PROBLEM Z EGR'EM i N18

Post autor: arkoch » 11 maja 2013, 22:56

Witam serdecznie,
Mam następujący problem.
Wiem że powinienem zrobic komplet logów - ale może ktoś się juz spotkał z takim błedem.

Jakis czas temu wyświetlił mi sie check engine - nie pamietam jakie błędy były ale coś z EGR'em. Obejrzałem go dokładnie i po konsultacji wymieniłem na nowy z ASO.
Skasowałem błedy Vagiem i po przejechaniu ok 250 km check engine znowu sie zaświecił.
Teraz mam takie błędy:
00560 - Exhaust Gas Recirculation System
08-10 - Control Limit Surpassed - Intermittent

Czy może podpowiedzieć gdzie szukać.
Aha Turbina była wymieniana na nową (nie regenerowaną) jakieś 30 tyś km temu.
Filtr powietrza wymieniany jakieś 1,5 tys km temu

____________________________________
edit 12.05
No i zrobiłem logi:
Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/arek_126234.html
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/arek_126235.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/arek_126236.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/arek_126237.html
Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/arek_126238.html
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/arek_126239.html
Grupy: 004,004 - http://vaglog.rtnet.pl/arek_126240.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/arek_126241.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/arek_126242.html
Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/arek_126243.html
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/arek_126244.html
Grupy: 014 - http://vaglog.rtnet.pl/arek_126245.html

i posprawdzałem przewody.
Nie wiem dlaczego ale czarny zawór podciśnienia od EGR'a N18 nie daje podciśnienia - sprawdziłem palcem i podpiąłem do turbiny zeby zobaczyc ruch sztangi wybierajac BS03 w Vagu.
Sprawdziłem napiecie i dochodzi jak BS03 załącza EGR'a i znika jak BS03 wyłącza EGR'a. - czyli jest ok.
Rezystancja cewki tego zaworu to 14,6 Ohma - po podanieu recznie napieci cos cyka - tak samo jak w zaworku podcisnienia od turbiny - ale podcisnienia nie daje (porównałem z podcisnieniem od gruchy turbiny).

Czyli co wydaje się ze zawór N18 do wymiany?? Węze sprawdziłem wszystkie sa szczelne


Prosze o jaka analize logów i info odnosnie tego zaworku N18

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja