[a6c6] problem z aku cd ...
[a6c6] problem z aku cd ...
Witam
Mam od niedawna problem z rozladowujacym sie aku wiem ze jest to czesty problem lecz nie moge wyjasnic sobie tego jakim to sie dzieje cudem
Przedstawie sytuacje:
Wsiadam rano do samochodu ( jade do pracy) bateria 10% (jak to!!!). Przejechalem z 10 mil i alternator zdarzyl podladowac aku do 100%. Po pracy wsiadam sprawdzam jest 100% mowie super. Podjerzdzam do domu jest nadal 100% czyli ok. Po okolo godzinie ide do auta nadal 100% . Po nastepnych 2 godzinach ( jakos tak przed snem) mowie ide jeszcze raz sprawdzic dla swietego spokoju wkladam kluczyk wszystko sprawdzam stan naladowania baterii i szok 10 %. Natepnego dnia wszystko bylo ok po czym po 2 dniach po pracy wchodze do auta 10%. sprawdzalem juz czy plyta w zmieniarce sie nie kreci i w napedzie od navi ( slyszalem ze tak moze sie dziac). Auto przy 10% poza wiadomoscia na zegarach ze slaba bateria odpala tak jak wczesniej ( bez problemu). Troszke juz o tym czytalem lecz nie bardzo mi pomoglo.
Mam nadzieje ze da sie jakos mnie zrozumiec ( troszke napisane chaotycznie ) Pozdrawiam wszystkich i prosze o rady.
Sprawdzilem miernikiem jaki jest prad pobierany 5,5A O.o Od kad zgasilem auto z 70% aku spadlo na 60% i wkoncu spadlo do 10% podladowalem go wlaczajac auto i teraz trzyma 40% zobaczymy co bd rano.
Jedynie co zauwazylem przed tym to troche wody tam gdzie jest dvd od navi , i wzmacniacz.
Wszystko dziala jak nalezy wiec juz sam nie wiem.
Wiem ze bylo masa tematow na ten temat lecz nic nie znalazlem konkretnego jestem zdesperowany. Na wtorek jestem umowiony z mechanikiem.
Mam od niedawna problem z rozladowujacym sie aku wiem ze jest to czesty problem lecz nie moge wyjasnic sobie tego jakim to sie dzieje cudem
Przedstawie sytuacje:
Wsiadam rano do samochodu ( jade do pracy) bateria 10% (jak to!!!). Przejechalem z 10 mil i alternator zdarzyl podladowac aku do 100%. Po pracy wsiadam sprawdzam jest 100% mowie super. Podjerzdzam do domu jest nadal 100% czyli ok. Po okolo godzinie ide do auta nadal 100% . Po nastepnych 2 godzinach ( jakos tak przed snem) mowie ide jeszcze raz sprawdzic dla swietego spokoju wkladam kluczyk wszystko sprawdzam stan naladowania baterii i szok 10 %. Natepnego dnia wszystko bylo ok po czym po 2 dniach po pracy wchodze do auta 10%. sprawdzalem juz czy plyta w zmieniarce sie nie kreci i w napedzie od navi ( slyszalem ze tak moze sie dziac). Auto przy 10% poza wiadomoscia na zegarach ze slaba bateria odpala tak jak wczesniej ( bez problemu). Troszke juz o tym czytalem lecz nie bardzo mi pomoglo.
Mam nadzieje ze da sie jakos mnie zrozumiec ( troszke napisane chaotycznie ) Pozdrawiam wszystkich i prosze o rady.
Sprawdzilem miernikiem jaki jest prad pobierany 5,5A O.o Od kad zgasilem auto z 70% aku spadlo na 60% i wkoncu spadlo do 10% podladowalem go wlaczajac auto i teraz trzyma 40% zobaczymy co bd rano.
Jedynie co zauwazylem przed tym to troche wody tam gdzie jest dvd od navi , i wzmacniacz.
Wszystko dziala jak nalezy wiec juz sam nie wiem.
Wiem ze bylo masa tematow na ten temat lecz nic nie znalazlem konkretnego jestem zdesperowany. Na wtorek jestem umowiony z mechanikiem.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1157
- Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
- Imię: Ryszard
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowa Ruda
- UneeK
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 477
- Rejestracja: 14 kwie 2011, 12:48
- Imię: Tomek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: dolnośląskie
Masz gdzieś zwarcie, prawdopodobnie w zalanym wzmacniaczu lub tunerze FM po lewej stronie bagażnika, dlatego rozładowuje akumulator. Trzeba zobaczyć jak to wygląda (czy nie ma wody wewnątrz wzmacniacza, na kostkach itd.) i osuszyć to miejsce.
I jeszcze jedno - szukaj przyczyny zalania np. pęknięty wężyk od spryskiwacza tylnej szyby...
I jeszcze jedno - szukaj przyczyny zalania np. pęknięty wężyk od spryskiwacza tylnej szyby...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1157
- Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
- Imię: Ryszard
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowa Ruda
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1157
- Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
- Imię: Ryszard
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowa Ruda
Nic nie dalo ... Wydaje mi sie ze jest to sterownik od aku. Gdyz raz sie rozladuje a raz nie. Bede w srode u specjalisty zobaczymy co powie
[ Dodano: 2013-05-15, 18:31 ]
No i bylem, na kmputerze wykazalo ze cos z antena radia ... ( nie wiem dokladnie gdyz ten mechanik tez chyba znal sie tyle co ja ..). Radio gra prawidlowo. Sprawdzalismy jeszcze raz prad to wykazywalo pobor nawet 11 A O.o Gdy wlaczylismy na MMI pokazywalo 100% po czym spadlo nagle do 80% a moze po 2 minutach spadlo do 10 % szok. Powiedzial ze musze zostawic auto bo bedzie podsufitke zdejmowal. narazie sie wstrzymalem ... co dalej robic...
[ Dodano: 2013-05-22, 16:20 ]
Kupilem kabelek od kolegi z forum i zrobilem badanie efekty tego sa takie:
00-Steering Angle Sensor -- Status: OK 0000
01-Engine -- Status: Malfunction 0010 pojawil sie po zmianie rozrzadu ale usunolem
03-ABS Brakes -- Status: OK 0000
05-Acc/Start Auth. -- Status: OK 0000
07-Control Head -- Status: OK 0000
08-Auto HVAC -- Status: OK 0000
09-Cent. Elect. -- Status: OK 0000
0E-Media Player 1 -- Status: OK 0000
0F-Digital Radio -- Status: OK 0000
15-Airbags -- Status: OK 0000
16-Steering wheel -- Status: OK 0000
17-Instruments -- Status: OK 0000
19-CAN Gateway -- Status: OK 0000
25-Immobilizer -- Status: OK 0000
37-Navigation -- Status: OK 0000
42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000
46-Central Conv. -- Status: OK 0000
47-Sound System -- Status: OK 0000
4F-Centr. Electr. II -- Status: OK 0000
52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000
53-Parking Brake -- Status: OK 0000
55-Xenon Range -- Status: OK 0000
56-Radio -- Status: Malfunction 0010 blad pojawia sie zaraz po usunieciu
61-Battery Regul. -- Status: Malfunction 0010 blad mozna skasoac pojawia sie gdy aku pada
62-Door, Rear Left -- Status: OK 0000
69-Trailer -- Status: OK 0000
72-Door, Rear Right -- Status: OK 0000
76-Park Assist -- Status: OK 0000
1 Fault Found
005715 - Please check DTC Memory of ABS Controller
P1653 - 008 - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 4
Mileage: 257631 km
Time Indication: 0
Date: 2013.05.15
Time: 12:39:55
Freeze Frame:
RPM: 190 /min
Load: 69.8 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 63.0°C
Temperature: 59.0°C
Absolute Pres.: 1010.0 mbar
Voltage: 10.160 V
Readiness: 0000 0000
Address 56: Radio Labels: 4E0-910-541.lbl
Part No SW: 4E0 910 541 L HW: 4F0 035 541 E
Component: TUNER EU/US/RDW H42 0560
Revision: 00000000 Serial number: 352DV067649670
Coding: 0000001
Shop #: WSC 02323 785 00200
VCID: 29524ACE802E3456F8B
1 Fault Found
00856 - Radio Antenna
011 - Open Circuit
Freeze Frame:
Fault Status: 01101011
Fault Priority: 5
Fault Frequency: 8
Reset counter: 16
Mileage: 257347 km
Time Indication: 0
Date: 2013.05.03
Time: 04:17:43
Address 61: Battery Regul. Labels: 4F0-910-181.lbl
Part No SW: 4F0 910 181 E HW: 4F0 915 181 A
Component: J0644 BEM H12 0590
Revision: 00000000 Serial number: 00000000023814
Shop #: WSC 00443 210 09997
VCID: 234E58E6E202EE06B27
Subsystem 1 - Part No: 4F0 915 105 B
Component: von MLA 0604290659
Coding: 34463039313531303542204D4C4130363034323930363539
Shop #: WSC 00000 384 00290
5 Faults Found
02272 - Quiescent Current Stage 1
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 1
Mileage: 257694 km
Time Indication: 0
Date: 2013.05.22
Time: 02:49:53
02273 - Quiescent Current Stage 2
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 1
Mileage: 257694 km
Time Indication: 0
Date: 2013.05.22
Time: 04:46:28
02276 - Quiescent Current Stage 5
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 1
Mileage: 257694 km
Time Indication: 0
Date: 2013.05.22
Time: 05:00:13
02256 - Quiescent Current
001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 1
Reset counter: 56
Mileage: 257694 km
Time Indication: 0
Date: 2013.05.22
Time: 06:01:11
02277 - Quiescent Current Stage 6
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 1
Mileage: 257694 km
Time Indication: 0
Date: 2013.05.22
Time: 05:00:33
koledzy co mozna z tego wywnioskowac?
[ Dodano: 2013-06-03, 21:28 ]
Wiec tak sprawdzalem obie puszki pod maska no i jest sucho.
Wczoraj odebralem auto o 10:00 zrobilem moze ze 100 km i wrocilem do domu postawilem auto jak zawsze ze 100 % ( okolo 13:00) Sprawdzilem poziom naladowania jeszcze okolo 16:00 nadal 100 %. Dzis jechalem na silownie o 10:30 ku mojemu zdziwieniu 100 % napiecie na zasiskach pod maska 14,08 - 14,10 V. o 12:30 powrot z silowni nadal 100%. Bede czekal az problem nadal wystapi a moze mechanicy przez "przypadek" naprawili Oby ...
-- niedziela, 2 czerwca 2013, 15:38 --
15:35 poziom naladowania 100%
-- poniedziałek, 3 czerwca 2013, 17:25 --
dzis godzina 4:05 100%
godzina 17:00 10% !!! A mialem taka nadzieje
-- poniedziałek, 3 czerwca 2013, 19:08 --
Po dojechaniu do domu bylo okolo 40 %. Zjadlem i wziolem laptopa zobaczyc jakie bledy i patrze znowu 10% auto odpala bez problemu. Napiecie pod maska 14,16V napiecie na aku 13,65V. W aku mam tak zwane oczko i kolor tego oczka jest ciagle taki sam. ( A moze moj aku sie wogole nie rozladowuje tylko poprostu jakies urzadzenie poprostu tak mysli). Dodaje dwie fotki
Czy charge oznacza jakim pradem jest ladowany aku ? Jest zero :P Hmmm
Mam jeszcze bledy jakie powstaly na Battery reg.
Address 61: Battery Regul. Labels: 4F0-910-181.lbl
Control Module Part Number: 4F0 910 181 E HW: 4F0 915 181 A
Component and/or Version: J0644 BEM H12 0590
Software Coding:
Work Shop Code: WSC 00443 210 09997
Additional Info: 4F0915105B von MLA 0505021007
Additional Info: Geraet 09997
VCID: 234E58E6E202EE06B27
5 Faults Found
02256 - Quiescent Current
001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 3
Reset counter: 81
Mileage: 257898 km
Time Indication: 0
Date: 2013.06.01
Time: 23:43:56
02272 - Quiescent Current Stage 1
000 - - - Intermittent
Freeze Frame
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 4
Mileage: 257898 km
Time Indication: 0
Date: 2013.06.02
Time: 10:25:17
02273 - Quiescent Current Stage 2
000 - - - Intermittent
Freeze Frame
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 1
Mileage: 257906 km
Time Indication: 0
Date: 2013.06.03
Time: 13:26:03
02276 - Quiescent Current Stage 5
000 - - - Intermittent
Freeze Frame
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 1
Mileage: 257906 km
Time Indication: 0
Date: 2013.06.03
Time: 13:26:14
02277 - Quiescent Current Stage 6
000 - - - Intermittent
Freeze Frame
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 1
Mileage: 257906 km
Time Indication: 0
Date: 2013.06.03
Wszystkie bledy powstaly dzis gdy bylem w pracy ( zamkniecie auta bylo gdzies o 4:15. ) Natomiast pierwszy blad powstal w dniu (sobota) gdy odebralem auto i juz spalem. Mimo wszystko dnia nastepnego bylo nadal 100 %.
Mechanik twerdzi ze to alternator ...
[ Dodano: 2013-06-04, 20:05 ]
Ale czy rozladowanie aku ze 100 % do 10% moze nastapic w max 2 min ? Przypominam ze auto odpala bez problemu. Czasami po nocy pokazuje 100% a czesto 10%. Czy to moz byc ten sterownik w bagazniku kolo aku ?
[ Dodano: 2013-05-15, 18:31 ]
No i bylem, na kmputerze wykazalo ze cos z antena radia ... ( nie wiem dokladnie gdyz ten mechanik tez chyba znal sie tyle co ja ..). Radio gra prawidlowo. Sprawdzalismy jeszcze raz prad to wykazywalo pobor nawet 11 A O.o Gdy wlaczylismy na MMI pokazywalo 100% po czym spadlo nagle do 80% a moze po 2 minutach spadlo do 10 % szok. Powiedzial ze musze zostawic auto bo bedzie podsufitke zdejmowal. narazie sie wstrzymalem ... co dalej robic...
[ Dodano: 2013-05-22, 16:20 ]
Kupilem kabelek od kolegi z forum i zrobilem badanie efekty tego sa takie:
00-Steering Angle Sensor -- Status: OK 0000
01-Engine -- Status: Malfunction 0010 pojawil sie po zmianie rozrzadu ale usunolem
03-ABS Brakes -- Status: OK 0000
05-Acc/Start Auth. -- Status: OK 0000
07-Control Head -- Status: OK 0000
08-Auto HVAC -- Status: OK 0000
09-Cent. Elect. -- Status: OK 0000
0E-Media Player 1 -- Status: OK 0000
0F-Digital Radio -- Status: OK 0000
15-Airbags -- Status: OK 0000
16-Steering wheel -- Status: OK 0000
17-Instruments -- Status: OK 0000
19-CAN Gateway -- Status: OK 0000
25-Immobilizer -- Status: OK 0000
37-Navigation -- Status: OK 0000
42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000
46-Central Conv. -- Status: OK 0000
47-Sound System -- Status: OK 0000
4F-Centr. Electr. II -- Status: OK 0000
52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000
53-Parking Brake -- Status: OK 0000
55-Xenon Range -- Status: OK 0000
56-Radio -- Status: Malfunction 0010 blad pojawia sie zaraz po usunieciu
61-Battery Regul. -- Status: Malfunction 0010 blad mozna skasoac pojawia sie gdy aku pada
62-Door, Rear Left -- Status: OK 0000
69-Trailer -- Status: OK 0000
72-Door, Rear Right -- Status: OK 0000
76-Park Assist -- Status: OK 0000
1 Fault Found
005715 - Please check DTC Memory of ABS Controller
P1653 - 008 - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 4
Mileage: 257631 km
Time Indication: 0
Date: 2013.05.15
Time: 12:39:55
Freeze Frame:
RPM: 190 /min
Load: 69.8 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 63.0°C
Temperature: 59.0°C
Absolute Pres.: 1010.0 mbar
Voltage: 10.160 V
Readiness: 0000 0000
Address 56: Radio Labels: 4E0-910-541.lbl
Part No SW: 4E0 910 541 L HW: 4F0 035 541 E
Component: TUNER EU/US/RDW H42 0560
Revision: 00000000 Serial number: 352DV067649670
Coding: 0000001
Shop #: WSC 02323 785 00200
VCID: 29524ACE802E3456F8B
1 Fault Found
00856 - Radio Antenna
011 - Open Circuit
Freeze Frame:
Fault Status: 01101011
Fault Priority: 5
Fault Frequency: 8
Reset counter: 16
Mileage: 257347 km
Time Indication: 0
Date: 2013.05.03
Time: 04:17:43
Address 61: Battery Regul. Labels: 4F0-910-181.lbl
Part No SW: 4F0 910 181 E HW: 4F0 915 181 A
Component: J0644 BEM H12 0590
Revision: 00000000 Serial number: 00000000023814
Shop #: WSC 00443 210 09997
VCID: 234E58E6E202EE06B27
Subsystem 1 - Part No: 4F0 915 105 B
Component: von MLA 0604290659
Coding: 34463039313531303542204D4C4130363034323930363539
Shop #: WSC 00000 384 00290
5 Faults Found
02272 - Quiescent Current Stage 1
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 1
Mileage: 257694 km
Time Indication: 0
Date: 2013.05.22
Time: 02:49:53
02273 - Quiescent Current Stage 2
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 1
Mileage: 257694 km
Time Indication: 0
Date: 2013.05.22
Time: 04:46:28
02276 - Quiescent Current Stage 5
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 1
Mileage: 257694 km
Time Indication: 0
Date: 2013.05.22
Time: 05:00:13
02256 - Quiescent Current
001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 1
Reset counter: 56
Mileage: 257694 km
Time Indication: 0
Date: 2013.05.22
Time: 06:01:11
02277 - Quiescent Current Stage 6
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 1
Mileage: 257694 km
Time Indication: 0
Date: 2013.05.22
Time: 05:00:33
koledzy co mozna z tego wywnioskowac?
[ Dodano: 2013-06-03, 21:28 ]
Wiec tak sprawdzalem obie puszki pod maska no i jest sucho.
Wczoraj odebralem auto o 10:00 zrobilem moze ze 100 km i wrocilem do domu postawilem auto jak zawsze ze 100 % ( okolo 13:00) Sprawdzilem poziom naladowania jeszcze okolo 16:00 nadal 100 %. Dzis jechalem na silownie o 10:30 ku mojemu zdziwieniu 100 % napiecie na zasiskach pod maska 14,08 - 14,10 V. o 12:30 powrot z silowni nadal 100%. Bede czekal az problem nadal wystapi a moze mechanicy przez "przypadek" naprawili Oby ...
-- niedziela, 2 czerwca 2013, 15:38 --
15:35 poziom naladowania 100%
-- poniedziałek, 3 czerwca 2013, 17:25 --
dzis godzina 4:05 100%
godzina 17:00 10% !!! A mialem taka nadzieje
-- poniedziałek, 3 czerwca 2013, 19:08 --
Po dojechaniu do domu bylo okolo 40 %. Zjadlem i wziolem laptopa zobaczyc jakie bledy i patrze znowu 10% auto odpala bez problemu. Napiecie pod maska 14,16V napiecie na aku 13,65V. W aku mam tak zwane oczko i kolor tego oczka jest ciagle taki sam. ( A moze moj aku sie wogole nie rozladowuje tylko poprostu jakies urzadzenie poprostu tak mysli). Dodaje dwie fotki
Czy charge oznacza jakim pradem jest ladowany aku ? Jest zero :P Hmmm
Mam jeszcze bledy jakie powstaly na Battery reg.
Address 61: Battery Regul. Labels: 4F0-910-181.lbl
Control Module Part Number: 4F0 910 181 E HW: 4F0 915 181 A
Component and/or Version: J0644 BEM H12 0590
Software Coding:
Work Shop Code: WSC 00443 210 09997
Additional Info: 4F0915105B von MLA 0505021007
Additional Info: Geraet 09997
VCID: 234E58E6E202EE06B27
5 Faults Found
02256 - Quiescent Current
001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 3
Reset counter: 81
Mileage: 257898 km
Time Indication: 0
Date: 2013.06.01
Time: 23:43:56
02272 - Quiescent Current Stage 1
000 - - - Intermittent
Freeze Frame
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 4
Mileage: 257898 km
Time Indication: 0
Date: 2013.06.02
Time: 10:25:17
02273 - Quiescent Current Stage 2
000 - - - Intermittent
Freeze Frame
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 1
Mileage: 257906 km
Time Indication: 0
Date: 2013.06.03
Time: 13:26:03
02276 - Quiescent Current Stage 5
000 - - - Intermittent
Freeze Frame
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 1
Mileage: 257906 km
Time Indication: 0
Date: 2013.06.03
Time: 13:26:14
02277 - Quiescent Current Stage 6
000 - - - Intermittent
Freeze Frame
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 1
Mileage: 257906 km
Time Indication: 0
Date: 2013.06.03
Wszystkie bledy powstaly dzis gdy bylem w pracy ( zamkniecie auta bylo gdzies o 4:15. ) Natomiast pierwszy blad powstal w dniu (sobota) gdy odebralem auto i juz spalem. Mimo wszystko dnia nastepnego bylo nadal 100 %.
Mechanik twerdzi ze to alternator ...
[ Dodano: 2013-06-04, 20:05 ]
Ale czy rozladowanie aku ze 100 % do 10% moze nastapic w max 2 min ? Przypominam ze auto odpala bez problemu. Czasami po nocy pokazuje 100% a czesto 10%. Czy to moz byc ten sterownik w bagazniku kolo aku ?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga