[ AEB 1.8 150 KM] Słabe przyspieszenie
[ AEB 1.8 150 KM] Słabe przyspieszenie
Witam
Od paru dni samochod bardzo wolno sie zbiera zawsze bylo tak ze po wcisnieciu gazu do konca czuc bylo wgniatanie w fotel teraz gdy dam gaz do konca strasznie zamula prosze o pomoc z gory dziekuje
Od paru dni samochod bardzo wolno sie zbiera zawsze bylo tak ze po wcisnieciu gazu do konca czuc bylo wgniatanie w fotel teraz gdy dam gaz do konca strasznie zamula prosze o pomoc z gory dziekuje
Ostatnio zmieniony 15 maja 2013, 23:14 przez BuLi!, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
turbo raczej sprawne slychac gwizd tak jak powinno byc auto smiga niby ok tak jak wczesniej ale przedtem po wcisnieciu pedalu gazu do oporu czuc bylo wgniatanie w fotel teraz nie ma tego efektu z obrotami wszystko wporzadku równo chodzi nie faluje nie dlawi sie po dodaniu gazu po woli sie rozpedza i wlasnie w tym problem
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 230
- Rejestracja: 15 sty 2012, 07:46
- Lokalizacja: zachodniopomorskie
Odpal silnik,wrzuć 5-ty bieg,zaciągnij ręczny i puszczaj sprzęgło powoli.Jak silnik zacznie się odrazu dusić to sprzęgło oki a jak nie będzie sie dusić to sprzęgło do wymiany.Możesz jeszcze jechać na 2-im biegu bez gazu i nagle depnąć jej do podłogi,jeśli nie będzie czuć przyśpieszenia elokwentnego do obrotów to sprzęgło ślizga się,silnik wkręci się na obroty jak na biegu jałowym(luzie).
[ Dodano: 2013-05-08, 16:21 ]
Ale jak łapie przy samej podłodze to na 99% sprzęgło
[ Dodano: 2013-05-08, 16:21 ]
Ale jak łapie przy samej podłodze to na 99% sprzęgło
340KM i 500NM 

pierwsza usterka jaka wykrylem to zaolejone świece czytalem na forum i bylem u mechanika stwierdzil ze trzeba wymienic swiece oraz uszczelki a termin naprawy wyznaczyl mi dopiero na nastepny tydzien a ja pojutrze lece w trase jakies 300km w jedna strone i takie pytanie mam co zrobic aby dalo sie wyjechac w ta trase jakas szybka naprawa na krotki czas myslalem zeby wyssac olej strzykawka i wyczyscic swiece co wy na to?
no właśnie samochód mam od ponad tygodnia nie ja zmieniałem ten olej tak już go kupiłem jakiś kretyn chyba chcial go zalac olejem po sam dach narazie sam upuszcze olej do stanu prawidlowego
[ Dodano: 2013-05-17, 22:35 ]
musialem upuscic litr oleju dopiero byl stan srodkowy pomiedzy minimum a maksimum wymienilem wszystkie swiece na nowe co ciekawe swiece byly lekko zalane od góry nie od dołu do tego cewki byly tez lekko w oleju wszystko wyczyscilem itd jak bylem na komputerze to mechnik powiedzial ze jest jakis blad turbiny ale najpierw mam doprowadzic do ladu olej w swiecach bo mu niby jedna swiece cos zakłócała
[ Dodano: 2013-05-17, 23:08 ]
mozecie mi powiedziec od czego jest ta chlodniczka obok lewego kola przedniego(od kierowcy) z tego co wyszukalem jest to jakas chlodniczka doladow. ? cos od turbo? dzis wlasnie nie wiedzac co to jest od spodu jak spuszaczalem olej dojrzalem ten gruby waz który wchodzi w nia od spodu byl z zewnatrz troche w oleju przy obejmie ciekawsko odkrecilem obejme sciaglem waz a z niego zaczal sie lac olej?! mysle ze nie powinno byc tam oleju czy sie myle? jezeli nie to co zrobic? zalalo mi turbine olejem? moze dlatego ten blad na komputerze
[ Dodano: 2013-05-18, 22:04 ]
dzis sprawdzilem ten waz byly tam tylko sladowe ilosci oleju wiec norma sprawdzilem turbine nie jest zaolejona zerklem takze na odme weze od niej itd wszystko wydaje sie w porządku
nastepnie sprawdzilem przepływomierz byl na nim w srodku tzn na tej cienkiej blaszce nalot gdy go odlaczylem auto ozylo obroty nie faluja itd przeplywka jest tam firmy bosh i moje pytanie jaka przeplywke kupic bo znam np przypadek kolegi ktory zamowil na allegro zamiennik do bmw e36 zalozyl i obroty wariowaly mu gorzen niz na tej starej :D
[ Dodano: 2013-05-17, 22:35 ]
musialem upuscic litr oleju dopiero byl stan srodkowy pomiedzy minimum a maksimum wymienilem wszystkie swiece na nowe co ciekawe swiece byly lekko zalane od góry nie od dołu do tego cewki byly tez lekko w oleju wszystko wyczyscilem itd jak bylem na komputerze to mechnik powiedzial ze jest jakis blad turbiny ale najpierw mam doprowadzic do ladu olej w swiecach bo mu niby jedna swiece cos zakłócała
[ Dodano: 2013-05-17, 23:08 ]
mozecie mi powiedziec od czego jest ta chlodniczka obok lewego kola przedniego(od kierowcy) z tego co wyszukalem jest to jakas chlodniczka doladow. ? cos od turbo? dzis wlasnie nie wiedzac co to jest od spodu jak spuszaczalem olej dojrzalem ten gruby waz który wchodzi w nia od spodu byl z zewnatrz troche w oleju przy obejmie ciekawsko odkrecilem obejme sciaglem waz a z niego zaczal sie lac olej?! mysle ze nie powinno byc tam oleju czy sie myle? jezeli nie to co zrobic? zalalo mi turbine olejem? moze dlatego ten blad na komputerze
[ Dodano: 2013-05-18, 22:04 ]
dzis sprawdzilem ten waz byly tam tylko sladowe ilosci oleju wiec norma sprawdzilem turbine nie jest zaolejona zerklem takze na odme weze od niej itd wszystko wydaje sie w porządku
nastepnie sprawdzilem przepływomierz byl na nim w srodku tzn na tej cienkiej blaszce nalot gdy go odlaczylem auto ozylo obroty nie faluja itd przeplywka jest tam firmy bosh i moje pytanie jaka przeplywke kupic bo znam np przypadek kolegi ktory zamowil na allegro zamiennik do bmw e36 zalozyl i obroty wariowaly mu gorzen niz na tej starej :D