Witam wszystkich,
mam problem z licznikiem w Audi A6. Mianowicie wymieniłem skrzynię z multitronica (uszkodzona) na manual. Skrzynia pochodzi z A4 2007 rok, tak więc nie ma żadnego czujnika prędkości. W A4 (kilku jakie miałem okazję przerabiać) sygnał prędkości idzie po CAN do zegarów, więc nie ma problemu. Czy można jakimś cudem zmusić licznik 4B0 920 933 G ze stajni VDO zmusić do działania prędkościomierza, który to będzie "zapodawany" z ABSu? W samym kodowaniu w VCDS nie widzę w podpowiedziach takowej możliwości. Może flashowanie VASem jakimś innym wsadem tego licznika rozwiązałoby problem?
Z góry dziękuję za pomoc w temacie.
A6 C5 '03 sygnał prędkości po szynie can ABS->LICZNIK
Hej, to i ja może się podepne.
Mam A6 2004 1.9 tdi AVF multitronic-6biegowy, i tak: ABS, ESP przechodzi skan, nie ma błędów, jest tylko błąd na skrzyni biegów: brak sygnału predkości z ABS.
Kontrolki na desce gasną, ESP przycisk działa, odepne kabel z pompy ABS to wywalaja się obie.
Ale jak zahamuje na piasku, ABS nie działa, samochód się sunie na zblokowanych kołach ?
Odłączenie sensora od koła - daje błąd.
Dziś podniosłem przód do zmiany oleju, włączyłem silnik, pokreciłem kołami, ESP wyskoczyło, więc widzi różnice predkości między przodem a tyłem...
Może ktos ma pojęcie - co najpierw obstawić: komp ABS przy pompie czy problemy w wiązce ?
Pozdrawiam
Dzieksy
[ Dodano: 2013-07-03, 11:07 ]
Ja mialem tak samo, wymienilem komp od ABS i dziala, tylko musisz miec pewnosc ze uzywka jest okey.
Czesto te kompy wlasnie umieraja...
Mi dopiero 2 podpasila..
Mam A6 2004 1.9 tdi AVF multitronic-6biegowy, i tak: ABS, ESP przechodzi skan, nie ma błędów, jest tylko błąd na skrzyni biegów: brak sygnału predkości z ABS.
Kontrolki na desce gasną, ESP przycisk działa, odepne kabel z pompy ABS to wywalaja się obie.
Ale jak zahamuje na piasku, ABS nie działa, samochód się sunie na zblokowanych kołach ?
Odłączenie sensora od koła - daje błąd.
Dziś podniosłem przód do zmiany oleju, włączyłem silnik, pokreciłem kołami, ESP wyskoczyło, więc widzi różnice predkości między przodem a tyłem...
Może ktos ma pojęcie - co najpierw obstawić: komp ABS przy pompie czy problemy w wiązce ?
Pozdrawiam
Dzieksy
[ Dodano: 2013-07-03, 11:07 ]
Ja mialem tak samo, wymienilem komp od ABS i dziala, tylko musisz miec pewnosc ze uzywka jest okey.
Czesto te kompy wlasnie umieraja...
Mi dopiero 2 podpasila..