Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ AEB 1.8 150 KM] "klekotanie" chyba z silnika

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
BartesPL
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 21 paź 2012, 17:21
Lokalizacja: Piła

[ AEB 1.8 150 KM] "klekotanie" chyba z silnika

Post autor: BartesPL » 24 kwie 2013, 00:02

Witam, będzie to jeden z moich pierwszych postów na tym forum więc chciałbym najpierw przywitać wszystkich którzy goszczą to forum :).
Mam problem, nie znam się za bardzo na samochodach od strony technicznej dlatego chciałbym prosić was o pomoc w celu zlokalizowania problemu, a jest następujący.
Od czasu do czasu słyszę to dziwne "klekotanie" i wydaje mi się że dochodzi z silnika, nie pojawia się za każdym razem, na pewno na rozgrzanym silniku na postoju, na zimnym z tego co pamiętam też, ale podczas jazdy nie jestem wstanie stwierdzić ponieważ dzwięku nie słychać w środku, wracając dzisiaj niedawno z 30o minutowej trasy, właśnie taki dźwięk zaczął znowu się wydobywać, więc nagrałem go i wrzuciłem na YT, byście mogli go posłuchać(dźwięk robi się raz ciut głośniej a raz ciut ciszej ze względu że telefon przystawiałem raz przy silniku a raz przy turbosprężarce, acha silnik to 1.8T 150KM, mam nadzieję że któryś z forumowiczów będzie wiedział co to może być, będę bardzo wdzięczny, poniżej zamieszczam link do nagrania.

http://www.youtube.com/watch?v=o2JRjOdU27c&feature=youtu.be

BartG60
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 272
Rejestracja: 20 lis 2008, 21:01
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: BartG60 » 24 kwie 2013, 08:55

Heh jak na moje ucho to zawór odpowietrzający zbiornik paliwa, znajduje sie w okolicach filtra powietrza. Jezeli to z tych okolic dochodzi to cykanie to właśnie to. I tak ma byc, czasami się włącza i tak cyka.

atlas audi a6

Post autor: atlas audi a6 » 24 kwie 2013, 09:28