wymiana licznika
wymiana licznika
Witam
Znajomy dał licznik do rzeÂźnika by wymienił mu wyświetlacz popalił mu ścieżki na płycie okazało się że wyświetlacz nie działa, dałem mu namiar na fachowca ale okazało się że nie da się nic z tym zrobić.
Co będzie trzeba zrobić jak kupi taki sam licznik
Znajomy dał licznik do rzeÂźnika by wymienił mu wyświetlacz popalił mu ścieżki na płycie okazało się że wyświetlacz nie działa, dałem mu namiar na fachowca ale okazało się że nie da się nic z tym zrobić.
Co będzie trzeba zrobić jak kupi taki sam licznik
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 91
- Rejestracja: 17 cze 2011, 13:42
- Imię: Jacek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.3 133KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Gdańsk
Nie strasz chłopaka bosmmanbosmman pisze:Podejzewam ze bez wizyty w ASO sie nie obejdzie w liczniku C5 jest tez immbilaizer wiec nie jest to tylko zwykla wymiana licznika i po klopocie. przynajmiej byl tam przed Facelift musial bym sie dokladnie dowiedziec
wiwaldi75 - musisz sprawdzić numer licznika jaki kolega ma w formacie 4B0 919 XXX lub 4B0 920 XXX ... i na podstawie tych danych kupić taki używany a potem dopasować kluczyki do nowego licznika zgodnie z procedurami które tu na forum są opisane z wykorzystaniem naszego ulubionego narzędzia jakim jest VAG
Jeśli kolega kupi taki sam licznik to można nawet skopiować cały wsad i wtedy nic nie trzeba robić tylko podłączyć i odpalić ale to już VAG-tacho lub Can-commander pomoże
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 56
- Rejestracja: 23 sty 2013, 16:32
- Lokalizacja: Neckarsulm/Badenia-Wirtembergia
Dobrze piszesz tyle ze zeby tego dokonac potrzeba kogos kto temat ogarnia w stopniu nieco lepszym niz ten rzeznik ktory wykonczyl mu stary licznik. Pytanie czy autko da sie jeszcze odpalic z tym starym i czy da sie z niego cos jeszcze wyczytac po tym rzeznikowym leczeniu. jesli nic z tego to tak jak pisalem ASO - ze wzgledu na koszty niestety.
Na szczęście auto odpala i jeÂździ ale nic nie widać na wyświetlaczu a przed operacją nie było tylko kilku lini widać zobaczę jaki ma licznik i będziemy kombinować ,na razie dzięki za rade.
licznik kolegi to 4B0920932K
a na allegro znaleziony 4B0920930K
Jacek_max co ty na to końcówka tylko inna nada się
licznik kolegi to 4B0920932K
a na allegro znaleziony 4B0920930K
Jacek_max co ty na to końcówka tylko inna nada się
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 9
- Rejestracja: 08 sty 2013, 09:56
- Lokalizacja: Colchester lub Krakow
Wiązka spaliła mi liczniki! Nie działa wskaÂźnik paliwa, temp. oleju oraz silnika!
Płytka drukowana ma poprzepalane przewody!
Kupiłem licznik dokładnie z takim samym numerem jak moim!
Potrzebuje go zamontować oraz nie jest to zbyt skomplikowane wyłączyć immobiliser!
Posiadam kabel VAG KKL USB, sterownik, laptop z Windows 7 oraz program VAG.
Do Gdańsk mam jakieś 1300 km oraz kanał przeprawę przez "kanał".
Ogólnie rzecz biorąc mieszkam w Anglii wiec kawał drogi!
Z powyższych postów wywnioskowałem że można takiej wymiany dokonać samemu.
Potrzebuje zgrać wkład z moich zegarów i wgrać do nowych!
Z tego co kolega mówi potrzebny jest program VAG TACHO oraz kabel!
Czy ktoś mógłby mi pomóc i mi napisać tu albo na pw gdzie mogę znaleÂźć potrzebne elementy oraz jak dokonać owej wymiany?? Z góry bardzo dziękuje!
Zalozylem uzywane liczniki! Wszystkie bledy znikly! Pokazuje paliwo (przypuszczam ze temp. tez)
Zniknol problem ze spalona zarowka od stopow! Jedyny problem to ze nie odpale auta (immobiliser),
przebieg 2 krotnie wiekszy oraz wyswietlacz ma spalone linie!
Wyswietlacz przelutuje ze starego licznika tylko jak zrobic z immobiliserem oraz przebiegiem!
Prosze pomozcie! Z gory dzieki!
Płytka drukowana ma poprzepalane przewody!
Kupiłem licznik dokładnie z takim samym numerem jak moim!
Potrzebuje go zamontować oraz nie jest to zbyt skomplikowane wyłączyć immobiliser!
Posiadam kabel VAG KKL USB, sterownik, laptop z Windows 7 oraz program VAG.
Do Gdańsk mam jakieś 1300 km oraz kanał przeprawę przez "kanał".
Ogólnie rzecz biorąc mieszkam w Anglii wiec kawał drogi!
Z powyższych postów wywnioskowałem że można takiej wymiany dokonać samemu.
Potrzebuje zgrać wkład z moich zegarów i wgrać do nowych!
Z tego co kolega mówi potrzebny jest program VAG TACHO oraz kabel!
Czy ktoś mógłby mi pomóc i mi napisać tu albo na pw gdzie mogę znaleÂźć potrzebne elementy oraz jak dokonać owej wymiany?? Z góry bardzo dziękuje!
Zalozylem uzywane liczniki! Wszystkie bledy znikly! Pokazuje paliwo (przypuszczam ze temp. tez)
Zniknol problem ze spalona zarowka od stopow! Jedyny problem to ze nie odpale auta (immobiliser),
przebieg 2 krotnie wiekszy oraz wyswietlacz ma spalone linie!
Wyswietlacz przelutuje ze starego licznika tylko jak zrobic z immobiliserem oraz przebiegiem!
Prosze pomozcie! Z gory dzieki!
witam ...
dołączę się do tego postu , żeby nie zakładać nowego , w sumie podobnego.
U mnie wygląda to tak że na starym liczniku mam kiepski wyświetlacz , licznik jest z benzyniaka , szybkości się nie zgadzają ... ogólnie pokazuje ale mija się to z prawdą.
Licznik jaki mam założony jest 1997 , autko 1998 a nowy mam z 1999.
I ...
autko bez licznika , zapala , jeÂździ ...
po założeniu nowego licznika zapala i gaśnie. Więc trzyma je IMMO.
Jak wyłączyć IMMO lub co bardziej bym wolał co robić by "nowy" licznik normalnie pracował też z IMMO :?:
Dodam ...
VAG-iem się podpinam , pokazuje tylko błąd żarówki świecy żarowej ( normalka , bo nie mam jej gdyż to licznik z benzyny ) ale jak próbuję zgrać wsad , to zaczyna lecieć i zrywa połączenie.
Jakieś rady , sugestie :?:
dołączę się do tego postu , żeby nie zakładać nowego , w sumie podobnego.
U mnie wygląda to tak że na starym liczniku mam kiepski wyświetlacz , licznik jest z benzyniaka , szybkości się nie zgadzają ... ogólnie pokazuje ale mija się to z prawdą.
Licznik jaki mam założony jest 1997 , autko 1998 a nowy mam z 1999.
I ...
autko bez licznika , zapala , jeÂździ ...
po założeniu nowego licznika zapala i gaśnie. Więc trzyma je IMMO.
Jak wyłączyć IMMO lub co bardziej bym wolał co robić by "nowy" licznik normalnie pracował też z IMMO :?:
Dodam ...
VAG-iem się podpinam , pokazuje tylko błąd żarówki świecy żarowej ( normalka , bo nie mam jej gdyż to licznik z benzyny ) ale jak próbuję zgrać wsad , to zaczyna lecieć i zrywa połączenie.
Jakieś rady , sugestie :?:
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga