Witam
Mam LPG od 6 lat 2 lata była na gwarancji,potem jeżdziłem bez regulacji ,tylko wymieniałem filtry.Nie dawno listwa tak się poluzowała ,że gaz było czuć w kabinie .Rozkręciłem listwę umyłem w benzynie i złożyłem .Pojechałem na analizator spalin i na benzynie ok 0,2 norma od 0,3 do 0,4 ,na gazie porażka 8 nie 0,8 tylko 8.Moje pytanie czy :
1. listwę kupić nową ,czy regenerować i czy nowa listwa jest skalibrowana ?
2. parownik kupić nowy czy zregenerować
To są dwie rzeczy które trzeba wymienić.
Posiadam listwa valtek 1 ohm (żółta)
parownik AT-09
Pozdrawiam
[ C4+LPG] wymiana parownika i listwy wtryskowej
- maliniak-100
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 250
- Rejestracja: 11 kwie 2013, 15:01
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2003
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ALF 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódż
[ C4+LPG] wymiana parownika i listwy wtryskowej
Ostatnio zmieniony 22 kwie 2013, 11:08 przez maliniak-100, łącznie zmieniany 1 raz.
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 487
- Rejestracja: 11 gru 2011, 11:47
- Imię: Rafał
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Witam
masz 2 rozwiazania:
napewno nie kupuj nowych listw !!
-pierwsze to kupic jakies dobre wtryski HANA albo baracuda jak pisał fassi1, no i masz spokój i idealnie chodzi LPG
-druga opcja kupic zestaw naprawczy do listw 8zł na cyl , wymienic wraz z oringami , nastepnie SKALIBROWAC! nawet nowe listwy nie sa skalibrowane dokładnie ja kalibrowałem sam i u mnie chodza idealnie te wtryski , ale trzeba miec specjalne narzedzie do tego
reduktor jesli wyrabia przy Twoim aucie to tez bym wyczyscił i zregenerował
troche pracy i mozna kilkaset zlotych zaoszczedzic
dodam na sam koniec ja zdecydowalem sie na regeneracje bo robie małe przebiegi mam 1, 5 roku auto a dobijam do 15k przebiegu wiec bez sensu było dla mnie kupowac wtryski za ponad 600zł skoro ogarnołem to sobie za 50zł i tez jest dobrze a auto planuje i tak sprzedac
jesli zostawiał bym auto jeszcze na 2 lata albo robił bym rocznie ponad 20k to bym jednak zainwestował w lepsze wtryski
masz 2 rozwiazania:
napewno nie kupuj nowych listw !!
-pierwsze to kupic jakies dobre wtryski HANA albo baracuda jak pisał fassi1, no i masz spokój i idealnie chodzi LPG
-druga opcja kupic zestaw naprawczy do listw 8zł na cyl , wymienic wraz z oringami , nastepnie SKALIBROWAC! nawet nowe listwy nie sa skalibrowane dokładnie ja kalibrowałem sam i u mnie chodza idealnie te wtryski , ale trzeba miec specjalne narzedzie do tego
reduktor jesli wyrabia przy Twoim aucie to tez bym wyczyscił i zregenerował
troche pracy i mozna kilkaset zlotych zaoszczedzic
dodam na sam koniec ja zdecydowalem sie na regeneracje bo robie małe przebiegi mam 1, 5 roku auto a dobijam do 15k przebiegu wiec bez sensu było dla mnie kupowac wtryski za ponad 600zł skoro ogarnołem to sobie za 50zł i tez jest dobrze a auto planuje i tak sprzedac
jesli zostawiał bym auto jeszcze na 2 lata albo robił bym rocznie ponad 20k to bym jednak zainwestował w lepsze wtryski
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga