Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ AWX 1.9 131 KM] Odlaczanie turbo-skonczyly mi sie pomysly

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
lesiu999
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7

[ AWX 1.9 131 KM] Odlaczanie turbo-skonczyly mi sie pomysly

Post autor: lesiu999 » 12 kwie 2013, 15:18

Witam, jestem nowy na forum wiec prosze o wyrozumialosc. Posiadam piekne A6 ktore uwielbiam a przynajmniej jeszcze do nie dawna tak wlasnie bylo. Problem zaczal sie jakies pol roku temy kiedy to auto podczas przyspieszanie i jazdy ze stala predkoscia okolo 120km/h przechodzilo w tryb awaryjny i znaczaco tracilo na mocy, po ponownym uruchomiwniu silnika wszystko dzialalo bez zarzutu. Gdy go podlaczylem pod VAG wyskoczyl jeden blad mowiacy o przeladowaniu turbo ( cos jak: overboost / possitive deviation czy jakio tak). nie jestem mechanikiem wiec postanowilwm pojechac do warsztatu, a miedzy czasie autko zaczelo tracic na mocy nie drastycznie ale odczuwalnie. Djagnoza byla szybka - turbo sie skonczylo. Zostalo wiec wymienione na cos jak fabrycznnie regenerowane i do tego okazalo sie ze lezy jeszcze termostat, EGR, przeplywomiez. Wiec wszystko zostalo wymienione lacznie z przewodami i N75, Auto idzie znacznie lepiej na tym turbo ale podczas mocniejszego przyslieszania dalej przechodzi w tryb awaryjny i blad wciaz ten sam :( Czasem mam wrazenie ze nie przyspiesza tak jak powinien a gdy probuje jeszcze raz jest ok. a i jeszcze dodam ze troszke mi sie trzesie na wolnych obrotach jak jest cieply ale tak ma od 4 lat i tu nic sie nie zmienia. zrobilem logi grupy 011

http://vaglog.rtnet.pl/lesiu999_122016.html oto jest link do nich

i nie wiem co dalej :(

Bardzo prosze was o pomoc bo zaczynam miec dosc tego wozu

atlas audi a6

Post autor: atlas audi a6 » 12 kwie 2013, 15:36