Post
autor: coffin80 » 13 kwie 2013, 00:55
witam,ostatnio jadąc w trasę też miałem taki przypadek że przy 3 tys obr na 3-cim biegu wszedł w tryb awaryjny i stracił sporo mocy max 60 km /h jechałem,po zgaszeniu i odpaleniu wszystko wróciło do normy,też mi sie lekko trzęsie na wolnych obrotach,nie kopci,spalanie na wolnych obrotach mam trochę za duże bo 0,9-1.1 l /h ,nie byłem regulować kąta wtrysku -synchronizacji na wałku czy jak to sie zwie,przed wymianą rozrządu było tak samo,zmieniałem 5 tys km temu,po tym trybie awaryjnym porządnie go przegoniłem do 4 tys obr i od jakiś 500km spadek mocy jak narazie sie nie zdarzył,jeżdżę głownie po mieście i być może zapchało sie sadzą.krótkie odcinki też często robię,sprawdzę w wolnym czasie podciśnienia,dodam że mam auto od 7 miesięcy,turbo jest od nowości auta, nie czyściłem egr ani kolektora,może wypada to uczynić,auto co do mocy zbiera sie dobrze,przebieg 213 tys prawdziwy sprawdzony pozdrawiam
Był : Audi A6 2.5 tdi s-line avant 180km quattro 2003r.
Był: Passat B5(3BG) 1.9 tdi AWX 131KM 2002r.
Był: Passat B5(3BG) 1.9 tdi AVF 131km 2004 r.
Jest : A6 C5 Avant 2.0 130KM ALT 2004 r.