Witam
mam pytanie odnosnie korekt , mam vaga i moge na kanale 1 w silniku poobserwowac korekty , jedyne co udalo mi sie w internecie przeczytac to ze jesli sa na - to jest bogato na danym banku bo u mnie sa 2banki jesli jest + to jest ubogo
wiem ze tolerancja jest +/-10%
ale pytanie do was jak powinny oscylowac te wartosci jakie powinny byc na postoju , jakie przy max bucie , jakie przy normalnym obciazeniu , nigdzie nie moge znalezc jakiegos tematu opisujacego to zagadanienie , byłbym równiez wdzięczny za jakąs lektóre z checią poczytam o tym
korekty sa zczytwane z sond lambda?
jak w przypadku V-ki powinny oscylowac wartosci miedzy bankami? ,
czy powinny zmieniac sie równo ze np na 1 na - i na 2 na - ? czy odwrotnie na jednym bogato na 2 ubogo
co ma wpływ na korekty ? i co to w ogole jest ?
i w koncu ile trzeba jeÂździc na PB aby ustwiły sie prawidlowe korekty
serdecznie pozdrawiam i zgóry dziękuje za wszelkie wskazówki i pomoc
[ ACK 2.8 193 KM] Korekty VAG - prawidłowe wartosci adaptacj
- xoslox
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 758
- Rejestracja: 28 sty 2012, 22:15
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: TOS
Długa lektura: viewtopic.php?t=56145&start=15
Dopuszczalne -10...10 %
Dobre: -5...5 %
Reszta w temacie pod linkiem
Dopuszczalne -10...10 %
Dobre: -5...5 %
Reszta w temacie pod linkiem
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga