Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ ALG 2.8 193 KM] Ustawienie gazu KME Diego Audi A6 2.89 V6

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
bajano
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 37
Rejestracja: 01 sty 2010, 15:02
Lokalizacja: Warszawa

[ ALG 2.8 193 KM] Ustawienie gazu KME Diego Audi A6 2.89 V6

Post autor: bajano » 06 kwie 2013, 16:05

Witam

Czy ktoś dysponuje jakimś screenem z ustawień swojego komputera od gazu KME DIEGO?? Poniewaz ostatnio kupiłem nowy i ciężko mi go dostroić :/ byłbym wdzięczny za pomoc... No chyba że jest jakiś spec od tego z Warszawy to chętnie podjadę z jakąś wódeczką :D

dgasek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 45
Rejestracja: 06 cze 2011, 21:07
Imię: Damian
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: dgasek » 06 kwie 2013, 18:07

Witam

A z czym masz problem ? Kupiłeś auto z gazem , czy nowy sterownik ? A jakie masz pozostałe komponenty instalacji.

Pozdr

Awatar użytkownika
bajano
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 37
Rejestracja: 01 sty 2010, 15:02
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bajano » 06 kwie 2013, 18:39

Problem z szarpaniem przy zmianie biegów. Kiedy jest zimny bardziej kiedy rozgrzany mniej. Słyszełem że to może to być wina wtrysków? Wtryski Valtec czerwone zrobiłem już na nich 130tys. Myślisz że to już one do wymiany są?
Pozdrawiam

Młotek 75
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 79
Rejestracja: 17 mar 2013, 21:12
Lokalizacja: Wa-wa Białołęka

Post autor: Młotek 75 » 06 kwie 2013, 21:43

To ze szarpie to na pewno wina gazu trzeba dobrze wyregulować <okok> Miałem tak w Jeepie też mam w nim KME szarpało na czwartym biegu po regulacji przestało <okok>

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 06 kwie 2013, 22:12

bajano pisze:Wtryski Valtec czerwone zrobiłem już na nich 130tys.
Bez czyszczenia i kalibracji <szok>

Awatar użytkownika
bajano
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 37
Rejestracja: 01 sty 2010, 15:02
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bajano » 07 kwie 2013, 01:16

No właśnie bez czyszczenia a kalibracje jakąś sam próbowałem robić ;P podjechałem na regulację ale przed jakimkolwiek sprawdzeniem powiedzieli że może wymienić reduktor za 600zł i dopiero regulować, ale nie sądze żeby był nie sprawny poprostu chcieli zarobić ...

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 07 kwie 2013, 14:10

Podejrzewam że wtryski i reduktor do wymiany lub regeneracji po takim przebiegu.

Awatar użytkownika
bajano
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 37
Rejestracja: 01 sty 2010, 15:02
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bajano » 07 kwie 2013, 15:38

Rozumiem...
Dzisiaj wyczyściłem wtryski - nie były bardzo brudne miały tylko troche nalotu. Po czyszczeniu zrobiłem kalibrację i w sumie jest o dużo lepiej niż wcześniej. Mam pytanie: czy reduktor da się samemu regenerować? Czy lepiej kupić nowy i tyle?
Pozdrawiam

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 07 kwie 2013, 18:21

bajano, samo wyczyszczenie to raczej za mało. Po takim przebiegu na pewno wytarły sie tłoczki i uszczelki, dlaczego trzeba użyć zestawu do regeneracji i póżniej jeszcze ustawić skok tłoczka.
Co do reduktora wszystko zależy co masz zamontowane, sprawdÂź na allegroczy są zestawy do regeneracji Twojego reduktora.

Awatar użytkownika
bajano
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 37
Rejestracja: 01 sty 2010, 15:02
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bajano » 11 kwie 2013, 13:50

Dzięki będę się bawił z reduktorem trochę :P
pozdro

dgasek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 45
Rejestracja: 06 cze 2011, 21:07
Imię: Damian
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: dgasek » 13 kwie 2013, 20:10

Po takiem przebiegu te wtryski nadają się co najwyżej na śmietnik. A jaki masz reduktor ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja